Lue keskustelun säännöt.
oksitosiinitippa
06.01.2009 |
kuinka pitkään odotetaan jälkeisten irtoamista TYKS:n synnytysosastolla, ennen kuin annetaan oksitosiinitippa?
Kommentit (3)
voit saada oksitosiinipiston vasta siinä vaiheessa kun/jos se katsotaan tarpeelliseksi. Tai edes riittävän hyödylliseksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pistosta vai tippaa? Kannattaisiko kysyä suoraan sieltä synnytytsosastolta, voit saada hiukan varmemman vastauksen.
ottaa sitten ellei normaalisti lähde.
Jos synnyttäjä on voimakkaiden kipulääkkeiden vaikutuksessa (epiduraali/spinaali) oksitosiinilisä vain nopeuttaa hommaa ja verenvuotoakin on sitten ileisesti vähemmän.