Maisteletteko irtokarkkeja aina kaupassa ennen kuin valitsette?
Mitkä maut ovat suosikkejanne?
Kommentit (14)
Ei saa maistaa!! Tulee ahneelta koo-kauppijaalta mononkuva perssiiseen.
PS. Meillä saa lipaista.
T. Äss kauppias
Maistelen tietenkin. Joskus avaan ihan niitä karkkipussejakin ja maistelen niitäkin. Laitan takaisin pussiin jos en tykkää mausta.
Vierailija kirjoitti:
Maistelen. En osta sikaa säkissä. Maistan jokaista lajia. Yleensä sen jälkeen ei enää teekään mieli ostaa namuja. On ihan kätevä tapa, niin ei tule liikaa herkuteltua.
Onko 3-4 karkkia per laatu ok, jos vaan maistelee?
Hedelmäosaston koemaistan myös ja leivät, olen monesti laittanut vihaista palautetta siitä, että leipäveitset yms ovat niin kaukana. Vaikea leikata leipää.
Juu. Koko laaristo kaavitaan läpi kädet karkeissa? No ei kai sentään.
Mitä mieltä. Tarviiko sitä lähmittyä kauhaa käyttää, jos vaan maistelee?
Kyllä. Muutaman makustelun jälkeen sylkäisen takaisin. Suosikkejani ovat suklaakarkit.
kerran otin kauppareissulla koekäyttöön pikkuhousun suojankin kun tuli tarve. Ja heti siihen joku k-kauppias ärisemään...
Työnnän perseen ja joku ihmettelee ni työnnän silleki ni loppuu ihmettely ja alkaa kiittely
En maistele. Mä tiedän jo lempparikarkkini. Ne sijaitsee Eiran makeiskaupassa. Siellä sais oikeasti maistellakin.
En ole ostanut irttareita vuosiin, varmaan viiteentoista vuoteen. Viime vuonna ostin pussin Turkinpippureita.
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut irttareita vuosiin, varmaan viiteentoista vuoteen. Viime vuonna ostin pussin Turkinpippureita.
mä voin lainata kympin sulle
Maistelen. En osta sikaa säkissä. Maistan jokaista lajia. Yleensä sen jälkeen ei enää teekään mieli ostaa namuja. On ihan kätevä tapa, niin ei tule liikaa herkuteltua.