Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Meikkasitko kun olit synnytyksen jälkeen sairaalassa?

Vierailija
20.11.2009 |

Itse meikkasin. Lapsi oli terve, tyytyväinen ja nukkui paljon, itse voin hyvin enkä ollut väsynyt tai kipeä. Aika kävi välillä jopa vähän pitkäksi ;)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu aamurutiineihini samoin kuin hiusten harjaaminen. Lakkasin kynnet molemmilla kerroilla just ennen laitokselle lähtöä. En pidä itselläni lakattomista kynsistä. Ja silti oli aikaa imettää, ihmetellä ja levätä. :) Tuli itsellekin pirteämpi olo, kun oli edes vähän tsempannut. ;)

Vierailija
42/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein kuin edellinen kirjoitaja (44?) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä oli, että olin kipeä ja keskittynyt vauvaan, unohtui muu maailma. Hikoilin lisäksi kuin possu, kun maito nousi rintoihin. Niin ja miten te muut ehditte? Mulla meni kaikki aika nukkuessa, imettäessä, vauvan kanssa, vieraiden kanssa, syödessä jne.



Eihän tuo mukava ole, nyt kun näkee kuvia niiltä ajoilta, mutta elämää se vain on. Niin ja sain minäkin katseita naapurin tuoreelta isältä, vaikka olinkin sellainen meikitön tursake silloin. (Joku taisi kehuskella sillä asialla aiemmin.)

Vierailija
44/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten kerkesit sairaalaan?

mutta kuvista päätelle meikkasin ennen synnytystä ja synnärillä myös. Synnytys oli niin nopea (alle 20 minuuttia), ettei ehtinyt edes hiki tulla..

Vierailija
45/48 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa myös meikkasin, ja hienoksi laitoin taas itseni kun lähdin pojan kanssa taksilla kotiin. Ihana kokemus!

Mä juttelin reippaana osastolla isien kanssa, ja kuuntelin heidän synnytystarinoita. Hekin ihmettelivät kun olen niin pirteä. Mutta tosiaan, voin hyvin! En pidä itseäni turhamaisena, mutta haluan olla huoliteltu, jos suinkin pystyn, ihan sen takia, että tunnen itseni silloin freesiksi.

on täydessä tällingissä jo SYNNYTYKSESSÄ. Jos yöllä tulee lähto niin av-mamma viimeisillä voimillaan supistusten lomassa sutii ripsiväriä! :D Ja tietenkin lapsivuodeosastolla kuljetaan sotamaalaus naamalla silkkisessä aamutakissa omissa stringeissä! Ja mun vastaus ap:n kysymykseen: en meikannut. En jaksanut. Olin huonossa kunnossa.

Vierailija
46/48 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, stringejä en nyt pitänyt enkä silkkistä aamutakkia, vaan ihan niitä perinteisiä sairaalan omia. Valmistauduin myös ennen sairaalaan lähtöä valkkaamalla kivat vaatteet, meikkasin jne, lakkasin jopa varpaankynnet. Minä valmistauduin synnytykseen kuin juhlaan, koska juhlan kannalta sen otin. Omaa lasta kannattaa juhlia! Tämä on mun tyylini. Menin komeasti mersulla Kättärille synnyttämään (olen yh) kuin kuningatar ikään :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/48 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta (vauvan "taustana", heh) ei ole koskaan otettu niin paljon valokuvia kuin lasten synnyttyä seuraavina päivinä. En halunnut näyttää aivan kamalle niissä kuvissa, jotka koko suku tulee näkemään ja vuosikausia säilyttämään. Niin ja vauvathan nukkuivat lähes koko päivät sairaalassa. (Yöt olikin sitten eri juttu, mutta...)

Vierailija
48/48 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä meikkaa muutenkaan, jos en ole johonkin juhliin menossa. Arkimeikkinä minulla on kosteusvoide!