G: Meikkasitko kun olit synnytyksen jälkeen sairaalassa?
Itse meikkasin. Lapsi oli terve, tyytyväinen ja nukkui paljon, itse voin hyvin enkä ollut väsynyt tai kipeä. Aika kävi välillä jopa vähän pitkäksi ;)
Kommentit (48)
voin kuvitella tapauksen joka meikkaa ja samalla ponnistaa lasta maailmaan..
itse tosi harvoin muutenkin meikkaan. luonnon kauniina ei niin tarvitse meikkiä joten miksi vaivautua tässäkään tilanteessa
vasta kotiin lähtiessä ja toisen jälkeen jo samana päivänä. Kunnostahan se riippuu, mutta minä kuulun niihin naisiin joille on tärkeä olla käynyt suihkussa, olla laittanut hiukset ja meikannut.
Koska sektiot olivat suunniteltuja, olin edellisenä päivänä molemmilla kerroilla käynyt kosmetologillakin, kun tiesin etten toviin pääse. Oi turhamaisuuden kauheutta!
Suihkussa kävin, kuten normaalistikin.
Meikkasin siis sen verran, että laitoin vähän meikkivoidetta ja huulikiiltoa.
Ekoissa kuvissa näytän kyllä tosi "luonnolliselta" ja pöllähtäneeltä ja hyvä niin. Ei olisi tullut mieleenkään otta sinne saliin jotain meikkejä mukaan.
pahan raskausmyrkytyksen ja hätäsektion jälkeen olin turvoksissa ja tukkakin päin p"""ä... kampaaja oli varattu, värjäys ja leikkaus mutta jäi kun jouduin sairaalaan... ensi kerralla otan kestovärjäyksen ripsiin ja kulmiin ja pakkaan jonkin sävyttävan huulivoiteen laukkuun :D !
ainakaan minun tarkoitukseni ei ollut morkata ketään, kunhan utseliaisuudesta kyselin :) Ja mietin sitä, että meikkaako ne joilla ollut helppo synnytys ja helppo vauva, kun luulisin ettei ne väsyneet ja kipeät ole kiinnostuneita meikkaamisesta.
-ap
täydessä tällingissä myös synnytyksen aikana?
Muutenhan näytit ihan kamalalta ensimmäisissä yhteiskuvissa vauvan kanssa?
kotiin lähtiessä :) Mutta ei kyllä tullut mieleen alkaa muuten siellä ollessa meikkaamaan :) Eikä näyttänyt muillakaan pakkelia olevan naamassa.
mitkä pistän automaattisesti vaikka olisin yksin kotonakin.
Eli joo, meikkasin ja laitoin hiukset.
makasin osastolla tiputuksessa, toiseen käteen meni hemohessia ja toiseen verta. Ainiin ja katetroituna. Näin meni ensimmäinen vuorokausi synnytyksestä, siitä päivästä on heikonlaiset muistikuvat muutenkin, hb laski johonkin 60:een.
Hiuksia en pystynyt laittamaan, sillä ne menivät niin kamalaan takkuun ponnistusvaiheen aikana ettei harja enää pystynyt niihin. Tarvitsin miehen hoitamaan lapset voidakseni käyttää sen ajan hiusteni selvittämiseen.
veritankkauksessa ja niin sairas, etten tolpillani pysynyt.
Oli tosi kuuma ja kävin kaksi kertaa päivässä suihkussa ja ajelin sääret ja kainalot. Siistin hiukset ja laitoin hieman puuteria, ripsaria ja huulikiiltoa joka päivä kun olimme vauvan kanssa 7 vrk sairaalassa.
Itse ainakin hikoilin tosi paljon hormonihöyryissäni niin ei olisi varmaan mitkään meikit pysyneetkään! :)
Suihkussa kävin kyllä joka päivä ja hiukset harjasin, että en nyt ihan tarhapöllöltä laitoksella näyttänyt sentään...
En mitään sotamaalausta laittanut, mutta puuteria ja ripsaria.
Sekä ennen että jälkeen synnytyksen.
kun olen ollut 4pv ilman meikkiä ja vielä ihmisten ilmoilla! Olisin muuten meikannut, mutta siellä sairaalassa oli niin kamalan kuuma että puuteria olisi pitänyt olla kokoajan lisäämässä kun hiki vaan virtasi...! Kauheaa. Hoikkana ihmisenä en ole tottunut hikoiluun normaalioloissa muuten kuin urheillessa, joten se oli kyllä aika epämukavaa...
mutta kuvista päätelle meikkasin ennen synnytystä ja synnärillä myös. Synnytys oli niin nopea (alle 20 minuuttia), ettei ehtinyt edes hiki tulla..
hoitaja suti mulle puuteria kun hätäsektion jälkeen huusin heräämössä hysteerisenä onko meikit hyvin. Kun sain naaman kuntoon, oli taas virtaa ja sain kysyttyä onko lapsi elossa.
En, mutta hoitaja suti mulle puuteria kun hätäsektion jälkeen huusin heräämössä hysteerisenä onko meikit hyvin. Kun sain naaman kuntoon, oli taas virtaa ja sain kysyttyä onko lapsi elossa.
*reps*
Minä olin aivan puhki 30 tunnin synnytyksen jälkeen, mutta tokihan minä siinä sitten meikkaamaan rupesin! Eihän siinä kohtaa nyt mitään imetystä tai nukkumista tule harjoitettaa! :D
sairaalasta vauvan kanssa.