Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Meikkasitko kun olit synnytyksen jälkeen sairaalassa?

Vierailija
20.11.2009 |

Itse meikkasin. Lapsi oli terve, tyytyväinen ja nukkui paljon, itse voin hyvin enkä ollut väsynyt tai kipeä. Aika kävi välillä jopa vähän pitkäksi ;)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalasta vauvan kanssa.

Vierailija
22/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kuvitella tapauksen joka meikkaa ja samalla ponnistaa lasta maailmaan..

itse tosi harvoin muutenkin meikkaan. luonnon kauniina ei niin tarvitse meikkiä joten miksi vaivautua tässäkään tilanteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kotiin lähtiessä ja toisen jälkeen jo samana päivänä. Kunnostahan se riippuu, mutta minä kuulun niihin naisiin joille on tärkeä olla käynyt suihkussa, olla laittanut hiukset ja meikannut.



Koska sektiot olivat suunniteltuja, olin edellisenä päivänä molemmilla kerroilla käynyt kosmetologillakin, kun tiesin etten toviin pääse. Oi turhamaisuuden kauheutta!

Vierailija
24/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa kävin, kuten normaalistikin.



Meikkasin siis sen verran, että laitoin vähän meikkivoidetta ja huulikiiltoa.



Ekoissa kuvissa näytän kyllä tosi "luonnolliselta" ja pöllähtäneeltä ja hyvä niin. Ei olisi tullut mieleenkään otta sinne saliin jotain meikkejä mukaan.

Vierailija
25/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahan raskausmyrkytyksen ja hätäsektion jälkeen olin turvoksissa ja tukkakin päin p"""ä... kampaaja oli varattu, värjäys ja leikkaus mutta jäi kun jouduin sairaalaan... ensi kerralla otan kestovärjäyksen ripsiin ja kulmiin ja pakkaan jonkin sävyttävan huulivoiteen laukkuun :D !

Vierailija
26/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan minun tarkoitukseni ei ollut morkata ketään, kunhan utseliaisuudesta kyselin :) Ja mietin sitä, että meikkaako ne joilla ollut helppo synnytys ja helppo vauva, kun luulisin ettei ne väsyneet ja kipeät ole kiinnostuneita meikkaamisesta.

-ap

täydessä tällingissä myös synnytyksen aikana?

Muutenhan näytit ihan kamalalta ensimmäisissä yhteiskuvissa vauvan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin lähtiessä :) Mutta ei kyllä tullut mieleen alkaa muuten siellä ollessa meikkaamaan :) Eikä näyttänyt muillakaan pakkelia olevan naamassa.

Vierailija
28/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä pistän automaattisesti vaikka olisin yksin kotonakin.



Eli joo, meikkasin ja laitoin hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

makasin osastolla tiputuksessa, toiseen käteen meni hemohessia ja toiseen verta. Ainiin ja katetroituna. Näin meni ensimmäinen vuorokausi synnytyksestä, siitä päivästä on heikonlaiset muistikuvat muutenkin, hb laski johonkin 60:een.

Vierailija
30/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia en pystynyt laittamaan, sillä ne menivät niin kamalaan takkuun ponnistusvaiheen aikana ettei harja enää pystynyt niihin. Tarvitsin miehen hoitamaan lapset voidakseni käyttää sen ajan hiusteni selvittämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veritankkauksessa ja niin sairas, etten tolpillani pysynyt.

Vierailija
32/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi kuuma ja kävin kaksi kertaa päivässä suihkussa ja ajelin sääret ja kainalot. Siistin hiukset ja laitoin hieman puuteria, ripsaria ja huulikiiltoa joka päivä kun olimme vauvan kanssa 7 vrk sairaalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin hikoilin tosi paljon hormonihöyryissäni niin ei olisi varmaan mitkään meikit pysyneetkään! :)



Suihkussa kävin kyllä joka päivä ja hiukset harjasin, että en nyt ihan tarhapöllöltä laitoksella näyttänyt sentään...

Vierailija
34/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään sotamaalausta laittanut, mutta puuteria ja ripsaria.



Sekä ennen että jälkeen synnytyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut synnärillä juhlimassa.

Vierailija
36/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen ollut 4pv ilman meikkiä ja vielä ihmisten ilmoilla! Olisin muuten meikannut, mutta siellä sairaalassa oli niin kamalan kuuma että puuteria olisi pitänyt olla kokoajan lisäämässä kun hiki vaan virtasi...! Kauheaa. Hoikkana ihmisenä en ole tottunut hikoiluun normaalioloissa muuten kuin urheillessa, joten se oli kyllä aika epämukavaa...

Vierailija
37/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuvista päätelle meikkasin ennen synnytystä ja synnärillä myös. Synnytys oli niin nopea (alle 20 minuuttia), ettei ehtinyt edes hiki tulla..

Vierailija
38/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaja suti mulle puuteria kun hätäsektion jälkeen huusin heräämössä hysteerisenä onko meikit hyvin. Kun sain naaman kuntoon, oli taas virtaa ja sain kysyttyä onko lapsi elossa.

Vierailija
39/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta hoitaja suti mulle puuteria kun hätäsektion jälkeen huusin heräämössä hysteerisenä onko meikit hyvin. Kun sain naaman kuntoon, oli taas virtaa ja sain kysyttyä onko lapsi elossa.

*reps*

Vierailija
40/48 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aivan puhki 30 tunnin synnytyksen jälkeen, mutta tokihan minä siinä sitten meikkaamaan rupesin! Eihän siinä kohtaa nyt mitään imetystä tai nukkumista tule harjoitettaa! :D