G: Meikkasitko kun olit synnytyksen jälkeen sairaalassa?
Itse meikkasin. Lapsi oli terve, tyytyväinen ja nukkui paljon, itse voin hyvin enkä ollut väsynyt tai kipeä. Aika kävi välillä jopa vähän pitkäksi ;)
Kommentit (48)
heti kun pääsin sektion jälkeen ylös sängystä. Ihan joka päivä en jaksanut ripsiväriin asti panostaa, mutta jotakin perussettiä kuitenkin. Sinänsä on musta ihan sama, miltä siellä näyttää, en mitenkään oleta että kukaan välttämättä jaksaisi meikata tai kiinnostaisikaan. Mulla on vaan itellä reippaampi olo kun näyttää siistiltä.
meikkasin, kuten meikkaan muutenkin joka päivä. En laittanut mitään sotamaalausta, vaan pikkuisen puuterian ja hieman ripsiväriä.
joten ihan fressiltä näytän ilman meikkiäkin. Jotkut mammat oli kyllä ehostuksen tarpeessa, mutta kukas siellä ketään katselee. Itse asiass, nyt kun mietin, yhden mamman mies kyllä tsekkaili mua. :D Aika hassua kun sillä oli uusi vauva sylissä ja tiirailee toisia naisia.
Kuvittelin että vaikuttaisin tosi turhamaiselta jos olisin meikannut. Jos olisin tiennyt että muutkin sitä tekee niin varmasti olisin. Nyt joudun elämään loppuikäni ihan järkyttävien valokuvien kanssa joita lähisukulaiset tulivat väkisin napsimaan :(
Kun en ole koskaan meikannut.
Eilen selasin meikkifirman kuvastoa enkä ymmärtänyt puoliakaan,
että mitä niillä kaikilla mömmöillä tehdään!
Mua ei hetkauta ventovieraiden mammojen mielipiteet yhtään pätkää, vaikka olisin miten homssuinen tahansa. Se on SAIRAALA. Ihmisten ilmoilla toki meikkaan ja olen huoliteltu, mutta sairaalassa se olisi minusta aika hupaisaa...
on täydessä tällingissä jo SYNNYTYKSESSÄ. Jos yöllä tulee lähto niin av-mamma viimeisillä voimillaan supistusten lomassa sutii ripsiväriä! :D Ja tietenkin lapsivuodeosastolla kuljetaan sotamaalaus naamalla silkkisessä aamutakissa omissa stringeissä!
Ja mun vastaus ap:n kysymykseen: en meikannut. En jaksanut. Olin huonossa kunnossa.
Tietenkin peseydyin ja meikkasin vähän kun vaan voimat sen sallivat. Vieraitakin on kivampi nähdä, kun on siisti.
Eikö sinua yhtään häiritsisi jos näyttäisit jossain kuvissa (jotka sitten näkee ihan kaikki tuttavasi) ihan harakan pelättimeltä? :D
en tarvitse meikkiä, en ennen synnytystä enkä sen jälkeenkään. Iho on hyvässä kunnossa ja luonnostaan ruskettunut, tummat ripset, nätit kulmat.
ilman meikkiä. kauniita ovat, koska ovat saaneet jotain todella ihanaa.
Eikö sinua yhtään häiritsisi jos näyttäisit jossain kuvissa (jotka sitten näkee ihan kaikki tuttavasi) ihan harakan pelättimeltä? :D
Tosin olin koko ajan väsynyt ja yritin toipua synnytyksestä. Mutta vaikken olisi väsynyt ollutkaan, tuskin olisin vauvaa varten meikannutkaan. Enkä yleensä kyllä itseänikään varten meikkaa, ei ole tapana asua sen peilin edessä =)
Olo oli nuutunut ja olin kaikesta hiukan hämmentynyt. En pystynyt kunnolla istumaan, joten kyllä siinä oli muuta mietittävää kuin meikkaaminen. En käynyt suihkussakaan kuin kerran. Vessakäynnit olivat jotenkin inhottavia, kun oli niin kipeä. Joten en, en tosiaankaan meikannut.
ja ooh, hirveä sotamaalaus: valokynää ja ripsiväriä ;)
Tykkään laittautumisesta. Stringejä en käytä :)
on täydessä tällingissä jo SYNNYTYKSESSÄ. Jos yöllä tulee lähto niin av-mamma viimeisillä voimillaan supistusten lomassa sutii ripsiväriä! :D Ja tietenkin lapsivuodeosastolla kuljetaan sotamaalaus naamalla silkkisessä aamutakissa omissa stringeissä!
ja ooh, hirveä sotamaalaus: valokynää ja ripsiväriä ;)
Tykkään laittautumisesta. Stringejä en käytä :)
on täydessä tällingissä jo SYNNYTYKSESSÄ. Jos yöllä tulee lähto niin av-mamma viimeisillä voimillaan supistusten lomassa sutii ripsiväriä! :D Ja tietenkin lapsivuodeosastolla kuljetaan sotamaalaus naamalla silkkisessä aamutakissa omissa stringeissä!
No hei, kunhan kärjistin :D Kukin tyylillään, mutta mun mielestä ei ole sopivaa mollata niitä jotka ei meikkaa ja laittaudu.
ja sheivasin kainalot ja sääret. Kuuluu normaalistikin tapoihini ja jotenkin tuli paljon pirteempi olo kun huolitteli itsensä. Ja en tiiä huomasko ees kukaan enkä välitä, ittiäni varten sen teen normaalistikin. Ja en kyllä tullu ajatelleeksi meikkasko huonekaverit, enkä siitäkään kyllä välitä.
täydessä tällingissä myös synnytyksen aikana?
Muutenhan näytit ihan kamalalta ensimmäisissä yhteiskuvissa vauvan kanssa?
Menee vissiin aika usein nin, että ne jotka ei ole väsyneitä ja kipeitä meikkaa, jos aiemmin on ollut tapana meikata.
No hei, kunhan kärjistin :D Kukin tyylillään, mutta mun mielestä ei ole sopivaa mollata niitä jotka ei meikkaa ja laittaudu.
Menee vissiin aika usein nin, että ne jotka ei ole väsyneitä ja kipeitä meikkaa, jos aiemmin on ollut tapana meikata.
No hei, kunhan kärjistin :D Kukin tyylillään, mutta mun mielestä ei ole sopivaa mollata niitä jotka ei meikkaa ja laittaudu.
Kunhan vaan yleisesti sanoin tuosta mollaamisesta, en kohdistanut kellekään. Yleensä täällä av:lla vaan mennään siihen, että määritellään joku yksi ainoa oikea tapa hoitaa joku asia, kuten tässä tapauksessa laittautuminen synnytyksen jälkeen ;)
Tapoihini kuuluu käydä aamulla suihkussa, laittaa hiukseni siististi ja meikata, joten miksi heittäytyisin sairaalassakaan homssuiseksi? Kyllähän siellä melkoisia ilmestyksiä näki :(