Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että on kiva olla pieni :)

Vierailija
10.11.2009 |

Pienuudessa on paljon hyviä puolia:

- näyttää sirolta ja tyttömäiseltä

- herättää miehissä suojeluvaiston

- mahtuu paremmin julkisiin kulkuneuvoihin

- pystyy luikahtamaan pienistä raoista väentungoksessa

- kaikenlainen peräksiantamattomuus tulkitaan pippuruudeksi :D

- hyvä fyysinen kunto yhdistettynä pieneen habitukseen yllättää muut positiivisesti ja tekee vaikutuksen

Olen niin paljon mieluummin pieni kuin normaalikokoinen nainen! Onko muita?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen aina halunnut olla pieni. :) tosin tällä hetkellä kun olen raskaana alan muistuttaa lähinnä valasta. :)

Vierailija
2/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli ettei av-mammat osaa kommentoida näille asiallisille ketjuille mitään.

T. yks toinen pieni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pitäis kommentoida? Kiva että joku tykkää olla pieni. Meitä on monelaisia, pieniä ja isoja ja siltä väliltä. Itse tykkään olla iso ja vahva :)

Vierailija
4/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon pieni ja lyhyt. Pituutta on n.162 cm enkä haluaisi senttiäkään lisää:) Tunnen itseni tosi naiselliseksi. Ihan kuin täydellisten naisten Gabrielaksi:)

Vierailija
5/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina nauraa, että sillä on hyönteisen kokoinen vaimo, joka on synnyttänyt hänelle kolme lasta :D

Vierailija
6/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 155 cm / 48 kg pippurinainen

Vierailija
7/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv pieni nainen, joka on pienuudestaan salaa onnellinen:)

Vierailija
8/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tähän nyt pitäis kommentoida? Tulee vähän sellainen vaikutelma, että teidän mielestä pitäis olla kateellinen, mutta kun en yhtään ole.

Vierailija
9/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on ihanaa, että vielä nelikymppisenä on mallin olemus.

Oma mieheni hullaantui kuulema juuri pitkiin sääriini :-)).

Vierailija
10/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat minusta kivan näköisiä. Lyhyet plösöt persjalat taas kaikkea muuta. Minä olen itse 172 cm pitkä ja hoikka ja viihdyn hyvin tällaisena.

Vierailija
11/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta oon 175 cm. Eniten harmittaa, että miehissä on vähemmän valinnan varaa, sillä haluan väh. 5 cm pidemmän miehen.

Vierailija
12/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pippuruus?

Vierailija
13/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippurisuutta. Eli "pieni mutta pippurinen". Varmasti aika moni pieni nainen on tämän sanonnan joskus kuullut...

on pippuruus?

Vierailija
14/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Pieneksi jäävän tytön äiti

Vierailija
15/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- se on kielikuva, sellainen mausteinen, ei sohvaperuna, vaan eläväinen, energinen. Ei alistuva.

Pituudesta. Kait se sama on, minkä pituinen on. Eihän sitä itse pituudelleen voi mitään. Kaikki pituudet ovat hyviä, pituus on turhimpia asioita, mitä aikuinen voi itkeä.

Vierailija
16/73 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Pieneksi jäävän tytön äiti

Kuten sanoin, ei pituudelleen voi mitään. Sen kanssa on elettävä, pituuden vuoksi ei oikeasti voi arvottaa ihmistä, joten ei hätää :)

Vierailija
17/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta on 155cm. On ketterä olo, eikä samanlaisia selkävaivoja kuin pitkillä usein. Tosin välillä ottaa päähän kun ei yllä oman kodin hattuhyllylle :)

Vierailija
18/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olisin ihan mieluusti vähän pidempi. Mun mielestä vaatteet näyttää kaikkein parhaimmilta ns. normaaleiden päällä. Itse välillä vituttaa kun pieniä kokoja on niin vähän aina tarjolla ja sitten ne menee aina kaikki heti. Kenkiäkään ei aina saa just niitä mitä haluaisi, no lastenosastolta kyllä löytyy. Housuja joutuu lyhentämään jne. Kyllä mä mieluusti olisin pidempi.

Mun miehen unelmien nainen on mallityyppiä, mua se rakastaa mutta silti..

Vierailija
19/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden löytäminen ei ole helppoa kun kinttua riittää taivaisiin asti. Ja tissit on isot, mutta hartiat on kapeat.

Yritäpä löytää paita jonka sisälle mahtuu tissit, mutta ei samaan aikaan lökötä hartioita : ( Kaikki hyvän näköiset paidat on suunniteltu kuppikokoa A. Kun paita on hartioista sopiva tissit pursuu kauluksesta pihalle murr....

Oikeasti joskus olis kiva löytää helposti vaatteita.

Vierailija
20/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mallin mitoissa enkä antaisi senttiäkään pois. Mutta ihanaa että meitä on erilaisia ja mikä tärkeintä, se että tykkää itsestään sellaisena kuin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä