Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että on kiva olla pieni :)

Vierailija
10.11.2009 |

Pienuudessa on paljon hyviä puolia:

- näyttää sirolta ja tyttömäiseltä

- herättää miehissä suojeluvaiston

- mahtuu paremmin julkisiin kulkuneuvoihin

- pystyy luikahtamaan pienistä raoista väentungoksessa

- kaikenlainen peräksiantamattomuus tulkitaan pippuruudeksi :D

- hyvä fyysinen kunto yhdistettynä pieneen habitukseen yllättää muut positiivisesti ja tekee vaikutuksen

Olen niin paljon mieluummin pieni kuin normaalikokoinen nainen! Onko muita?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä joistain vaatteista 36, mutta rinnat ovat D-kuppia ja minun tosi vaikea löytää yläosia. En yleensä mahdu koon 34 puseroihin ja isommat koot eivät muuten istu hyvin. Pahin ongelma on mekkojen kanssa. Tämän vuoksi en voi ollenkaan ymmärtää miksi joku kokoiseni suurennuttaa rintojaan, kun se aiheuttaa ongelmia vaatteiden löytämisessä. Olisi helpompaa olla A- tai B-kuppi.

Ja paidat, varsinkin sellaiset, joissa rintamuksessa jokin leikkaus vaatii isoja tissejä vaikka olis se pyykkilautavatsa (muuten pienikokoinen). Läheskään kaikilla kokoa 34 olevilla ei ole luonnostaan niitä isoja meloneita.

Muuten on kyllä kiva olla pieni =)

Vierailija
42/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

160-165 cm naiset kutsuvat itseään pieniksi. Eikö se ole ihan normaalipituus? Anoopikin maxi-leveän takalistonsa kanssa aina toitottaa kuinka hän on niin pieni.... (yach).

Kysymys teille "pienet ja pippuriset": Onko teillä huono itsetunto kun aina pitää olla sellainen "pippurinen"? Minusta on tosi rasittavaa kun aina pieni nainen on sellainen äkäinen ja usein piikittelevä. Se ei oikeasti ole mitenkään söpöä, jos niin ajattelette.

Tunnen monia pieniä ja lyhyitä naisia, joilla on kova tarve olla sellaisia pikku-myy-tyylisiä. Rasittavaa. Koskaan ei mitään rakentavaa keskustelua tai väittelyä vaan aina sellaista tinttaränttäjuttua.

Tuskin sellaisella käytöksellä mitään suojeluhalua herättää miehissä.

Tiedättekö, että se suojeluhalu herää myös pitempien (ja ennen kaikkea näyttävämpien) naisten kohdalla? Kun miehellä on kaunis, upea nainen, häntä haluaa suojella ja pitää itsellään. Kiukkuisena viipottavan matalajalan moni mielellään päästää menemäänkin.

Tällainen katsantokanta minulla. Ei tarvitse puolustautua. Vaikka kai teidän täytyy, sehän kuuluu pikku-myy-tyyliin.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla pitkä ja iso! ei siis lihavalla tavalla iso.

-miehet selvästi tykkää enemmän pitkistä naisista, no ei enää mua liikuta ku mun mies sai jo mut (on aina tykännyt pitkistä)

-näkee hyvin konserteissa ja muualla muiden päiden yli

-on näyttävä ja hyvännäköinen

-saa parempaa palkkaa mitä pidempi

-helpompi olla vakuuttava

-voimaa enemmän

onhan noita syitä mutten jaksa enempää listata.

Vierailija
44/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja normisti 54 kg. Kroppa ei laiha vaan timmi ja sopivasti lihaksikas ja silloin olenkin tyytyväinen..mutta mutta

Raskaus toi tullessaan 30kg (kuten myös edellinen raskaus) ja tässä pituudessa se on järkyttävän paljon.

Nyt vauva muutaman viikon enkä malta odottaa että nämä kilot sulais. Kokemuksesta van tiedän että siihen menee useampi kuukausi ja kun on näin lyhyt niin 10kg ylimääräistä näkyy todella hyvin.

Ja kun ei ole tottunut olemaan pullukka niin tämä on yhtä tuskaa ja mitkään vaatteet ei mahdu päälle.

Jos olisi 10cm pidempi niin kilot ei näkyis läheskään näin hyvin.

Vierailija
45/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienuudessa on paljon hyviä puolia: - näyttää sirolta ja tyttömäiseltä - herättää miehissä suojeluvaiston - mahtuu paremmin julkisiin kulkuneuvoihin - pystyy luikahtamaan pienistä raoista väentungoksessa - kaikenlainen peräksiantamattomuus tulkitaan pippuruudeksi :D - hyvä fyysinen kunto yhdistettynä pieneen habitukseen yllättää muut positiivisesti ja tekee vaikutuksen Olen niin paljon mieluummin pieni kuin normaalikokoinen nainen! Onko muita?

Kyllä minä mahdun julkisiin kulkuneuvoihin vaikka olen yli 170 cm.

Vierailija
46/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen katsantokanta minulla. Ei tarvitse puolustautua. Vaikka kai teidän täytyy, sehän kuuluu pikku-myy-tyyliin.....

Mitäpä tohon nyt sanois, ensi lyttäät lyhyet ihan täysin ja toteat ettei "tarvitse puolustautua" ja jos niin teette niin todistatte väitteeni oikeaksi. Ovela pirulainen olet.

Vierailija
47/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 163senttinen ja olen samaa mieltä, että se on ihan normaalipituus.

Tunnen naisia jotka ovat 155 tai vähän allekkin ja he ovat minusta kyllä jo pieniä, varsinkin kun he ovat laihoja.

Ei ole itselläni koskaan ollut tarvetta olla erityisen pippurinen, ihan tavallisesti käyttäydyn, eikä ole kovinkaan pippurisia ja pikkumyymäisiä ystävänikään.

Vierailija
48/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 172 senttinen ja ei oo kyllä mitään vaikeuksia ollut mahtua esim. bussiin tai metroon, en tosin ole lihava.

Vierailija
49/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 172 senttinen ja ei oo kyllä mitään vaikeuksia ollut mahtua esim. bussiin tai metroon, en tosin ole lihava.

hieman vaikea keksiä hyviä puolia lyhyydestä....

harvemmin nuo julkiset kuitenkaan kauheen matalia on edes 2 metriselle.

Vierailija
50/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Näyttää nuoremmalta

-tuntuu että kroppa jaksaa paremmin liikuntaa jne.

- mieheni on aina tykännyt pienistä naisista vaikka itse on iso köriläs mm. kylie, minä :)

Vierailija
51/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan ainoastaan kahdet korottomat kengät, lenkkarit ja kumisaappaat. Olen korkokengissä miestäni ja lähes kaikkia työpaikkani miehiäkin pidempi, mutta ei haittaa. On kiva katsoa firman toimitusjohtajaa alaspäin... ;)

Mitä muuten tulee ihmisten pituuteen, niin se on asia, jolle ei kukaan kai mitään voi, joten toivottavasti kaikki olisivat sinut oman pituutensa kanssa, oli niitä senttejä sitten sata tai kaksi sataa.

kadehdin lyhyempiä naisia. He voivat surutta käyttää korkeita korkkareita ilman, että ovat kaikkia miehiä päätä pidempiä.

t.pidempi nainen, joka käyttää lättäpohjaisia kenkiä. :(

Vierailija
52/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172 cm ja vajaa 60 kg (urheilen, joten on lihasmassaa).Olen kaunis ja näyttävä, vaatteet istuu hyvin ja rinnat on A-kuppia, kiinteät ja ihanat!! Mun mies on mua pari senttiä lyhyempi, eikä asia vaivaa kumpaakaan yhtään, ollaan aivan täydellinen pari :)

Muakin ärsyttää se pieni ja pippurinen-juttu, tulee sellanen puolesta jotenkin nolo olo, et miten tarvii tolleen pönkittää itteään. Mut minkäs sille voi, jos on pätkäks jääny.

Vierailija
53/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tässä ketjussa ei oikeasti kyllä ole edes kovin pieni, jos on yli 160cm, ei minusta ole mitenkään erityisen pieni. Tietysti, kun itse olen 152cm, niin minusta kaikki tuntuu pidemmille ja isommille :D

Itse olen siis lyhyt, minua se ei mitenkään haittaa, paitsi silloin kun pitäisi yläkaappeille yltää, hirveästi olen kuullut piikittelyä, nimenomaan naisilta koostani. Miehiä tuntuu monia miellyttävän, että on pieni, hoikka, mutta silti omaa naiselliset muodot.

Vaatteiden kanssa on kyllä ongelmia, varsinkin jos joutuu suomesta ne ostamaan, muualta löytää kyllä juuri sopivia petite mallistoja paljonkin. Paitojen kanssa minulla on se ongelma usein, että kun koko pitäisi muuten olla 34, niin tissit ei kyllä niihin sitten monestikaan mahdu :( D-kuppia on vaikea saada niihin tungettua, mutta sitten 36 koko on monesti liian iso hartioista ja muutenkin :/

Miehiltä saan huomiota osakseni, ihan kiitettävästi, tosiaan naisia tuntuu joskus häiritsevän pituuteni, en kyllä ihan ymmärrä miksi. Tosi ilkeitä kommentteja on ihan vieraat naiset heitellyt. Onneksi osaan olla välittämättä niistä, eihän se minun ongelmani ole, jos jotakuta kokoni häiritsee.

Vierailija
54/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vartta on suotu 164cm, korkeintaan leveyssuuntaan pieni (48kg) vähän leviämpi soisin olevani...

Alle 160cm alkaa ehkä olla aika pieni...

Vierailija
55/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen joutunut kauheisiin tilanteisiin ratikoissa ja varsinkin metrossa. Enää tuskin uskaltaudun julkisiin kulkuvälineisiin :(

Mä olen ostanut lipun ennakkoon ja suunnitellut ehtiväni määränpäähän ajoissa, ja sitten kaikki on romuttunut. En ole mahtunut sisälle ;( Tai siis ovesta olen päässyt, mutta sitten siinä ratikassakin on kuljettajan jälkeen käännyttävä, ja siihen se matka sitten jää. Ihmisiä tunkee perässä sisälle, he yrittävät työntää minua, mutta minä vain kiilaudun tiukemmin kiinni.

Olen saanut pahan nikamavamman kun pääni on taipunut ratikan lähdettyä liikkeelle, kolautin sen pahasti kattoon kun en huomannut kumartua riittävästi. Niskani taittui ja sen lisäksi että olin kyljistäni kiinni ratikan seinissä, jumituin katon ja lattian väliin. Pahimmillaan minut on jouduttu leikkaamaan sieltä irti.

Viimeisimmästä metrokokemuksestani olette varmaan kuulleet.... tilanne oli kriittinen. Olin jumittunut joka suunnasta sinne metrokäytävään, ihmisiä oli jumissa edessä ja takana. Palokunta yritti piikata minut ulos sieltä, mutta sitten kävi iso vahinko... vesivahinko. Luojan kiitos kasvojani ei ole tunnistettu viime päivien uutisoinnissa.

Olkaa pienet kiitollisia koostanne, tämä ison ihmisen elämä on rankkaa, varisnkin julkisessa liikenteessä.

Nimim. ahdistunut 174 cm ja 69 kg.

Vierailija
56/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen joutunut kauheisiin tilanteisiin ratikoissa ja varsinkin metrossa. Enää tuskin uskaltaudun julkisiin kulkuvälineisiin :( Mä olen ostanut lipun ennakkoon ja suunnitellut ehtiväni määränpäähän ajoissa, ja sitten kaikki on romuttunut. En ole mahtunut sisälle ;( Tai siis ovesta olen päässyt, mutta sitten siinä ratikassakin on kuljettajan jälkeen käännyttävä, ja siihen se matka sitten jää. Ihmisiä tunkee perässä sisälle, he yrittävät työntää minua, mutta minä vain kiilaudun tiukemmin kiinni. Olen saanut pahan nikamavamman kun pääni on taipunut ratikan lähdettyä liikkeelle, kolautin sen pahasti kattoon kun en huomannut kumartua riittävästi. Niskani taittui ja sen lisäksi että olin kyljistäni kiinni ratikan seinissä, jumituin katon ja lattian väliin. Pahimmillaan minut on jouduttu leikkaamaan sieltä irti. Viimeisimmästä metrokokemuksestani olette varmaan kuulleet.... tilanne oli kriittinen. Olin jumittunut joka suunnasta sinne metrokäytävään, ihmisiä oli jumissa edessä ja takana. Palokunta yritti piikata minut ulos sieltä, mutta sitten kävi iso vahinko... vesivahinko. Luojan kiitos kasvojani ei ole tunnistettu viime päivien uutisoinnissa. Olkaa pienet kiitollisia koostanne, tämä ison ihmisen elämä on rankkaa, varisnkin julkisessa liikenteessä. Nimim. ahdistunut 174 cm ja 69 kg.

Vierailija
57/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen joutunut kauheisiin tilanteisiin ratikoissa ja varsinkin metrossa. Enää tuskin uskaltaudun julkisiin kulkuvälineisiin :(

Mä olen ostanut lipun ennakkoon ja suunnitellut ehtiväni määränpäähän ajoissa, ja sitten kaikki on romuttunut. En ole mahtunut sisälle ;( Tai siis ovesta olen päässyt, mutta sitten siinä ratikassakin on kuljettajan jälkeen käännyttävä, ja siihen se matka sitten jää. Ihmisiä tunkee perässä sisälle, he yrittävät työntää minua, mutta minä vain kiilaudun tiukemmin kiinni.

Olen saanut pahan nikamavamman kun pääni on taipunut ratikan lähdettyä liikkeelle, kolautin sen pahasti kattoon kun en huomannut kumartua riittävästi. Niskani taittui ja sen lisäksi että olin kyljistäni kiinni ratikan seinissä, jumituin katon ja lattian väliin. Pahimmillaan minut on jouduttu leikkaamaan sieltä irti.

Viimeisimmästä metrokokemuksestani olette varmaan kuulleet.... tilanne oli kriittinen. Olin jumittunut joka suunnasta sinne metrokäytävään, ihmisiä oli jumissa edessä ja takana. Palokunta yritti piikata minut ulos sieltä, mutta sitten kävi iso vahinko... vesivahinko. Luojan kiitos kasvojani ei ole tunnistettu viime päivien uutisoinnissa.

Olkaa pienet kiitollisia koostanne, tämä ison ihmisen elämä on rankkaa, varisnkin julkisessa liikenteessä.

Nimim. ahdistunut 174 cm ja 69 kg.

ymmärrän, itse en kulje lainkaan julkisilla noiden ongelmien takia vaan olen teetättänyt erikoisvalmisteisen auton johon mahdun. Saisi kyllä valtio alkaa tukemaan tuollaisten autojen teettämistä. Muutenkin tulee kalliiksi tuo kun palokunta ja muut viranomaiset joutuvat auttamaan pitkiä ulos julkisista liikennevälineistä.

terveisin 179 cm 80 kg

Vierailija
58/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 29 on syönyt itsensä läskiksi niin ei kai se pienten vika ole? vai olenko väärässä?

läskiys on seuraus tässä tapauksessa. Eipä löytynyt vaatteita silloinkaan kun en ollut läski. Jossain vaiheessa teiniä oikeesti aloin epäillä naiseuttani kaiken maailman ajattelemattomien kommenttien (joista osa varmasti ei edes ollut vittuilua) takia.

Vaikka laihduttaisin, niin olen silti yhtä pitkä ja roteva jne. Eikä taida käsineiden/kenkien/hattujen koko juurikaan muuttua vaikka laihtuisi. Tissitkin on liian isot.

Vierailija
59/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovina av-maista :(

Joku halusi tietää mittani; olen 160cm "pitkä" ja painan 52kg. Käytän vaatekokoa 34-36. Kengänkoko on 37, kuppikoko A.

Joku myös kommentoi tuota miesten suojeluvaistoa ja sitä ettei edes tarvitse sellaista. Noh, en minäkään sitä TARVITSE mutta onhan se nyt kuitenkin aika mukavaa, että saa extrahuomiota ja tuntemattomatkin miehet tarjoituvat auttamaan pientä naista "hädässä". Vaikka olenkin feministi, niin suostun ottamaan avun vastaan jos joku mies sitä tarjoaa. Ja minulle pippurisuus ei tarkoita kärttyisyyttä, vaan sisua ja uskoa omiin kykyihin.

t. ap

Vierailija
60/73 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään kovin lyhyt ja painoakin on jonkinverran. Kaveri on 169 senttiä ja painaa samanverran, mä luulen että se näyttää pienemmältä ja sirommalta sun rinnalla (paremmalta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä