Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvia Niinistön häistä

Vierailija
04.01.2009 |

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/773279?niinisto_sauli

Pidän rouvan tyylistä, kauniin hopeanvärinen puku ja kaunis morsiuskimppu, joka sopii pukuun loistavasti.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lehdet ei aina kerro kaikista suhteista, jotka ovat tiedossa.

Vierailija
22/40 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosiaan, että liitto kestää.

Jos mun mies olis mua saman verran vanhempi, hän olis nyt 69 v...huh, huh, vanha pappa ja minä parhaassa iässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis väitä, että Niinistöllä olisi mitään vaikutusta vaimonsa valintaan. Sanon ainoastaan, että jos toiminta ei ole avointa, se herättää epäilyksiä. Todennäköisesti aika paljon aiheetta.

Vierailija
24/40 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos seurustelee, ei siinä pitäisi olla mitään salattavaa vai mitä? Enkä tarkoita että antaa haastatteluja joka lehteen vaan että jos kysytään on vapaa voi ihan suoraan sanoa että seurustelee tai että kumppaninsa reilustu tilaisuuksiin mukaan.

Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä enkä asiaa osaisi itse paremmin sanoa.

Tällainen salailu saa esimerkiksi epäilemään, onko Niinistöllä ollut jotain vaikutusta siihen, että vaimonsa on seurusteluaikana valittu nykyiseen työhönsä. Siinähän on näppärästi voinut tavata huomiota herättämättä. Jos he olisivat seurustelleet avoimesti, tällaisia pohdintoja tuskin tulisi tai ainakin niihin olisi voitu ottaa heti kantaa.

Vierailija
25/40 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa 8 vuotta naimisissa olleet Zeta Jones,39, ja Douglas, 64... ja kyllähän se ikäero näkyy.

http://www.imdb.com/media/rm3234961152/nm0001876

Vierailija
26/40 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti heillä on yhteinen ystäväpiiri, luulisin, että on ollut jo ennen seurustelun alkua. Ja eivät välttämättä ole mitenkään 'salaa' seurustelleet. Eri asia on toitottaa asioita julkisuuteen, kuin elää ihan normaalia elämää. Käsittääkseni toimittajat tosiaan kunnioittavat poliitikkojen yksityiselämää siinä tapauksessa, että poliitikot ovat itse johdonmukaisia, eli eivät yritä saada itsestään naistenlehtijuttuja itse valitsemistaan aiheista.

Vierailija
27/40 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskon, että molemmat ovat tottuneet liikkumaan eri ikäisten kanssa. Ja vaikka ikäero on suuri, molemmat ovat aikuisia, eli mitään dramaattista eroa ei ole siinä, mitä ystävien kanssa yleensä tehdään.

Seiskoista erityisesti en tiedä mitään, mutta toimittajilla yleensä on se linja, että tiettyjä ihmisiä kunnioitetaan, jos he eivät itse halua käyttää julkisuutta hyväkseen. Ja vapaata riistaa ovat ne, jotka itsekin pelaavat julkisuudella.

Niinistö tosin on tässä vähän rajatapaus, on vuosien varrella antanut kyllä henkilökohtaisiakin haastatteluja. Entisen vaimonsa kuolemaan ja siihen tsunamiin liittyen.

Vierailija
28/40 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miettii kauneusleikkauksia ja muita, koska on koko ikänsä tehnyt töitä ulkonäöllään. Niinistöllä voisi olettaa olevan muita arvoja (vaikka kieltämättä tuntuu naisissa arvostavan kaunista ulkonäköä).

Kuvassa 8 vuotta naimisissa olleet Zeta Jones,39, ja Douglas, 64... ja kyllähän se ikäero näkyy.

http://www.imdb.com/media/rm3234961152/nm0001876

Vierailija
29/40 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko, että on ystäviä vain puolueesta? Vaikea kuvitella, että seiskat ym sen tyyppiset lehdet ei toisi asiaa julkisuuteen jos tietäisivät.

Vierailija
30/40 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat myös sellaisia todellla kunnollisia ja kunniallisia ja ovat siinä mielessä "tylsää" aineistoa lehdille. He ovat olleet vuosikymmeniä naimisissa saman ihmisen kanssa, eivät roiku yökerhoissa jne. Ei heistä saisi mitään ihmeellistä juttua.

Vierailija
31/40 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi saanut vihiä, että Niinistö seukkaa oman lapsensa ikäisen naisen kanssa. Siispä uskon, että suhdetta on salailtu ihan urakalla, mikä ainakin minusta tuntuu todella omituiselta. Miten voi tietää, millaista tavallinen arki on toisen kanssa, jos ikinä ei voi käydä yhdessä vaikka maitokaupassa tai kävelylenkillä, ja pitää aina varoa, kenelle toisen voi esitellä kumppaninaan?

Minusta tämän luokan salailu tuntuu vähän liian kylmästi laskelmoidulta. Niinistö on nähnyt, miten Vanhasen naissuhteet ovat vaikuttaneet hänen suosioonsa, ja päättänyt ottaa päinvastaisen linjan. Itse arvostaisin enemmän, jos pari olisi elänyt ihan normaalia, salailematonta elämää, mutta pitäytynyt haastatteluista. Ensikohu olisi varmasti laantunut nopeasti, kun lehdet olisivat nähneet, ettei ko. parista saa raflaavia lööppejä.

Vierailija
32/40 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin tanttamainen, oikein tätien täti

Vierailija
33/40 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään turhaa hössötystä, sellainen ei ole Niinistön tyylistäkään. Harmi vaan, että aina joku on rahan perässä ja ottaa kuvia, vaikka pariskunta ei julkisuutta ole toivonutkaan.

Vierailija
34/40 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hopeanhohtoinen puku on todella kaunis ja sopii loistavasti talvihäihin.

Vierailija
35/40 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sevästi oli juhlavieraan ottama kuva. Taitaa olla saman tyypin, joka vuoti ko. juhlan julkisuuteen.

Mutta rouvan puku oli kyllä ikäänsä nähden tanttamainen. Yleensä neljäkymppiset, eronneet ja lapsia jo saaneet pukeutuvat uusiohäihinsä noin. Tämä nuori tyttö menee kuitenkin ekaa kertaa naimisiin, olisi voinut laitaa valkoista päälle.

Vierailija
36/40 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku on kaunis ja talvihäihin erittäin sopiva.

Vierailija
37/40 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noin lähiporukasta on mennyt myymään kuvansa medialle. Varmasti jää kiinni..

Vierailija
38/40 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tauno östervik/lehtikuva

että näin

Vierailija
39/40 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku on kaunis ja talvihäihin erittäin sopiva.

Kesähäihin ei sopisi mutta talvihäihin todella kaunis. :)

Vierailija
40/40 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olis tanttamainen olis liian nuorekas noin "vanhan" miehen vaimolle tai liian seksikäs tms...

Ihmiset ne on haaskoja, olleet aina! Yök!

Onnea vastavihityille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi