Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka 3 alle kouluikäistä laitetaan autoon istumaan? Voiko 1 olla etupenkillä?

Vierailija
03.01.2009 |

Eli 3 lasta: 5-vuotias, 4-vuotias ja vastasyntynyt, sekä 2 aikuista.

Kuinka tällainen porukka paketoidaan autoon oikaoppisesti ja turvallisesti?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnust lasta etupenkille.... Paljon vaarallisempi kuin takapenkki.. JA turvatyyny olisi pitänyt repiä kokonaan irti ja auto muutoskatsataa....



(niin ja tiedoksi: Se pois kytkeminen ei todellakaan ole varma toimenpide)

Vierailija
22/22 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset istuvat edessä. Lapset kaikki taakse, vauva apukuskin taakse ikkunan viereen turvakaukalossa, keskipaikalle 5-vuotias turvavyöistuinessa ja kuskin taakse 4-vuotias istuimessaan. Tällä tavoin 5-vuotias isoimpana pystynee hiukan tarvittaessa hoitamaan vauvaa (esim silittämään itkevää) ja on ainakin niin iso, ettei kiusaa vieressä matkustavaa pikkuista.

Minusta etupenkki ei ole vauvalle turvallienn vaihtoehto. Jos välttämättä joku lapsista halutaan eteen, niin sitten se 5-vuotias (edessähän ei silloin saa olla ilmatyynyä), ja äiti istumaan keskipaikalle 4-vuotiaan ja ja vauvan väliin. Meillä toimi vastaava asetelma aikoinaan oikein hyvin, tosin isommat lapset olivat 7 ja 5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän