Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko Baby P:n pahoinpitelijät tuomion?

Vierailija
27.11.2008 |

Iltalehden ja -sanomien haku ei toiminut..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
2/4 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun puolessa välissä saavat tuomion. Aivan hirveätä luettavaa miten jotkut voivat tehdä tollasta lapselle.Luin lehdestä että lapsen vammat peiteltiin sosiaalityöntekijöiltä suklaan avulla.Sekä lapselta löyty murtunut selkänikama ja 8 katkennutta kylkiluuta. Kyllä itku pääsi ja sydämmeen koski kun luin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden sairaitten paskiasten tulee saada maksimirangaistus, ei voi olla muuta vaihtoehtoa!!! Ja onneksi nyt näyttää siltä, että tulevat myös vankilassa, ennemmin tai myöhemmin, saamaan ansaitsemansa kohtelun. (äiti on vihatuin vanki sekä muiden vankien että vartijoiden keskuudessa). Voi kun joku uskaltaisi hakata sen sairaan lehmän puolikuolleeksi! Ja sama sitten joka ikinen päivä, kunnes ko. elukka TODELLA TOIVOO kuolevansa...

Vierailija
4/4 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO ON SAIRASTA SOSIAALIVIRASTO TYÖNTEKIJÄT,JOS EIVÄT NÄE JA HUOMAA MITÄ ON TAPAHTUMASSA,MIKSI NE SIELLÄ YLEENSÄ KÄVIVÄT SÄKIT PÄÄSSÄKÖ .JOS ON PASKAA JA KUOLLEITA ELÄMIÄ JOKA PUOLELLA ONKO SE NORMAALIA JA VANHEMMAT AIVAN SEKAISIN MIKSI LAPSI JÄTETTIIN NÄILLE AIVAN SAIRALLE OTUKSILLE PIENI AVUTON LAPSI EI VOI KUN IHMETELLÄ JA ITKEÄ ELÄMÄN RAAKUUTTA