Eipä tartte enää miettiä sikanuhaa!!
Olen tyttäreni 2.v kanssa juuri siitä toipumassa. Kova tauti, mutta jos en olisi tiennyt, että tällasta liikkeellä niin olisi ihan tavallisesta nuhasta mennyt. Kuumekaan ei ollut paha. Eipä tarvi enää miettiä, että pitää varoa tarttumista tai ottaako rokote vai ei. Huh!!!
Kommentit (11)
En ole idiootti. Ja viimeksi olin flunssassa itse 6 vuotta sitten, joten tiesin kyllä jo ennen testiä.
myöhemmin samankaltaisten tautiepidemioiden jyllätessä sinulla ja tyttärelläsi saattaa olla edes kohtuullinen vastustuskyky tautia vastaan =)
Tuo oli minulle uutta! Minkä ihmeen takia rokote, jos on saanut immuniteetin "luonnollisesti"? Jos joku suosittelisikin, en tod. ottaisi. Eihän minkään muunkaan taudin kohdalla tehdä niin? Ja tämä rokote sitäpaitsi on aika vähän tutkittu, joten ei ainakaan lapselle huvin vuoksi...
-ap
henkilölle, joten ei ole ihan helpotusta vielä...
En ole kuullutkaan tällaisesta, siihenhän myös rokotus perustuu että saa immuniteetin (kerran sairastettuaan tai saatuaan heikennettyä virusta piikillä).
kun sairastaminen ei anna 100% vastustskykyä.
Ei se rokotekaan anna 100% suojaa.
milaiset oireet, miten alkoi, paljonko oli kuumetta teillä molemmilla ?
miten pääsitte testin?
Toipumista teille molemmille!
Eihän sitä testata kuin vakavissa tapauksissa.
En mäkään kyllä heti sairastamisen jälkeen ottaisi rokotetta, joka ei ehkä enää tokassa aallossa hyödytä mitään. Kyllä tosta sairastamisesta luulis saavan huomattavasti paremman suojan kuitenkin.
labratestit?