Oli sovittu jo puoli kahdeksan takarajaksi naisen kanssa kesälomareissuun lähdöstä, arvatkaa kuka ei ole vieläkään valmis?
Naisille armeija pakolliseksi, tämä on ihan naurettavaa käytöstä aikuiselle naiselle.
Kommentit (30)
Eikö naiset edes osaa hävetä ja oppia virheistään?
Meillä olisi lähdetty jo kuudelta. Varsinkin jos ei tarvitse ajaa aamuauringon suuntaan.
Mun kokemuksen mukaan miestä saa aina odottaa eli mies?
Vierailija kirjoitti:
Mies?
Tämä. Usein havaittu fakta: Ihan sama miten kauan naisella menee, niin siinä vaiheessa kun nainen sanoo että olen valmis, mies lähtee vielä vessaan puolekai tunniksi, etsii lompakkoaan, ja vaihtaa housut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä olisi lähdetty jo kuudelta. Varsinkin jos ei tarvitse ajaa aamuauringon suuntaan.
Todennäköisesti muijja pakkaisi edelleen kihartimiaan, koska ei voinut tehdä sitä eilen, koska koska koska.
Vierailija kirjoitti:
No huh huh! Mä lǎhtisin kyl yksin tossa tapauksessa. Muijii ei venata.
no en kyllä odottaisi äijääkään joka istuu vessassa koko aamun!
Lähden yksin!
Vai niin. Minä lähdin koiran kanssa tunnin lenkille aamulla seitsemältä ja kun palasin, arvatkaa, kuka ei ole vieläkään noussut sängystä. Ja ihan on armeijan käynyt henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset edes osaa hävetä ja oppia virheistään?
mutta hei, kun se ei vaihtamalla parane, sama paska eri paketissa!
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Minä lähdin koiran kanssa tunnin lenkille aamulla seitsemältä ja kun palasin, arvatkaa, kuka ei ole vieläkään noussut sängystä. Ja ihan on armeijan käynyt henkilö.
Oliko sovittu jokin aika milloin pitäisi olla pystyssä?
Kesäloma on suoritus, ei huvittelua. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sovittu jokin aika milloin pitäisi olla pystyssä?
Ei sillä oo mikään pystyssä koskaan vaikka oltas sovittu että pitää olla....
Vierailija kirjoitti:
Kesäloma on suoritus, ei huvittelua. 😂
No onhan se kiva että päästään aloittamaan päivä reilusti tuntia myöhässä siellä toisessa päässä...
Anna kun arvaan: nainen laittoi aamupalan, syötti lapset ja joi äkkiä kupin kahvia. Sillä aikaa mies istui pskalla ja ajoi partansa. Sitten nainen puki lapset, teki eväät ja pakkasi loput kamat. Mies meni suihkuun. Nainen petasi sängyt ja keräsi lasten lelut paikoilleen. Mies istui valmiiseen pöytään ja söi aamupalan. Nainen vahti yhtä lasta potalla ja vaihtoi toiselle vaipan. Mies pukeutui ja meni autoon odottamaan. Nainen pakkasi lapset autoon ja meni itse pukeutumaan. Suihku, meikki ja hiukset jäi taas väliin, aamupalasta puhumattakaan. Mutta onneksi päästiin matkaan, miestä tosin vähän ärsyttää, kun ollaan 10 minuuttia myöhässä aikataulusta..
Jännä että yhtäkkiä kesälomakauden alettua naisia vähätteleviä aloituksia satelee ihan eri tahtiin ku aiemmin.
Missä on ne horror mökkicaset joissa vieraat tulossa tunnin päästä ja ukko sammu saunaan, mitä teen?
Ne onnhulvattoman hauskoja ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: nainen laittoi aamupalan, syötti lapset ja joi äkkiä kupin kahvia. Sillä aikaa mies istui pskalla ja ajoi partansa. Sitten nainen puki lapset, teki eväät ja pakkasi loput kamat. Mies meni suihkuun. Nainen petasi sängyt ja keräsi lasten lelut paikoilleen. Mies istui valmiiseen pöytään ja söi aamupalan. Nainen vahti yhtä lasta potalla ja vaihtoi toiselle vaipan. Mies pukeutui ja meni autoon odottamaan. Nainen pakkasi lapset autoon ja meni itse pukeutumaan. Suihku, meikki ja hiukset jäi taas väliin, aamupalasta puhumattakaan. Mutta onneksi päästiin matkaan, miestä tosin vähän ärsyttää, kun ollaan 10 minuuttia myöhässä aikataulusta..
Sitten olisi voinut sopia lähtöajaksi ysin, jos ei osaa tuntia arvioida
Mutta relaa, nythän sulla on kerrankin ollu tunti ihan joutilasta omaa aikaa. Saat näpytellä luurista mammapalstalle juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta relaa, nythän sulla on kerrankin ollu tunti ihan joutilasta omaa aikaa. Saat näpytellä luurista mammapalstalle juttuja.
Kyllä! Vertaistukea muilta äijiltä..
No huh huh! Mä lǎhtisin kyl yksin tossa tapauksessa. Muijii ei venata.