Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tyhmimmästä ihmisestä jonka tunnet tai tiedät!

Vierailija
03.11.2009 |

Kerro joku hauska kömmähdys, jotain mitä ihminen on möläyttänyt, tms. Illan piristykseksi!:)

Yksi tuttuni on bimboista bimboin, oikea blondi mutta tummilla hiuksilla..!

Tässä yksi hänen hölmöilyistään:

Hänelle valkeni 24 vuotiaana, että hänen auton renkaissa on myös vanteet pölykatselien alla. Hän vänkkäsi iät ja ajat autokorjaamon miehen kanssa puhelimessa kun hänen olisi pitänyt ajaa auto korjaamolle huoltsikan pihasta koska rengas oli tyhjä ja mies koitti kysyä että onko hänellä pelti- vai alumiinivanteet (alumiinivanne menee varmasti kieroon jos ajelee tyhjällä renkaalla, peltivanne taas ei)

Nainen oikein suuttui ja huusi puhelimeen ettei hänellä ole mitään v****n s****nan alumiinivanteita eikä muitakaan helv*** vanteita autossa kun hänellä on PÖLYKATSELIT TAJUA JO *PIIIIP* DORKA. Haukkui sitten korjaaja-raukan pystyyn puhelimessa ja löi luurin korvaan.

No, nyppäsin pölärin pois ja näytin naiselle, että katsos, tässä on vanne. Hän sitten ihan pokkana soitti takaisin autokorjaamolle ja sanoi, että hänellä on kuitenkin ne vanteet asennettuna tällä hetkellä.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi, että jos vauvan syntymäpituus ei ole tasaluku esim.50 cm vaan puolisenttiä yli (eli esim. 50,5 cm), niin kiireellä vievät vauvan teholle tutkimuksiin...oli helpottunut kun hänen lapsensa olleet ns. normaaleja tässä asiassa.

Vierailija
82/110 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölykatselit ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä ne saa maidon pakkaamolla suljettua ne kierrätykseen laitettavat maitopurkit uudestaan siististi...

ja se maidon pakkaamo = meijeri. Ihan vaan tiedoksi sullekin

Vierailija
84/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(identtiset) kaksoset syntyvät, mikäli solumassa jakautuu kahteen osaan siinä vaiheessa kun solut vapautuvat munasolun kuoresta. Samanmunaisilla kaksosilla on sama perimä ja siten myös sama sukupuoli.

Vierailija
85/110 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luultavasti joku diagnostisoimaton erityispiirre kuten Asperger, autisminkirjo, hahmotushäiriö tms. Näihin saa onneksi nykyään apuakin!!

Vierailija
86/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee yhden aloituksen jossa lukee "Mikko", sitten toisen, jossa lukee "Kivitie" ja vielä kolmannen jossa lukee "Mik-kiss" ja kuvittelee olevansa jotenkin ovela :DDD No, av-mamma on tyypillisesti aina muuta internetinkäyttäjäkuntaa viikon myöhässä :DDDD

Vierailija
87/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammoja taitaa olla useita. Itse luin Kivitein henkilöllisyydestä jo Muroista, mutta syy miksi kirjoitin yhden noista viesteistä oli tavallaan kannanotto sille kun ylläpito poistelee aiheeseen liittyviä viestejä... Että Mikot vaan sinnekin...

Tekee yhden aloituksen jossa lukee "Mikko", sitten toisen, jossa lukee "Kivitie" ja vielä kolmannen jossa lukee "Mik-kiss" ja kuvittelee olevansa jotenkin ovela :DDD No, av-mamma on tyypillisesti aina muuta internetinkäyttäjäkuntaa viikon myöhässä :DDDD

Vierailija
88/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karseita äitejä tekin olette. Aivan kamalia!

av-mammoja taitaa olla useita. Itse luin Kivitein henkilöllisyydestä jo Muroista, mutta syy miksi kirjoitin yhden noista viesteistä oli tavallaan kannanotto sille kun ylläpito poistelee aiheeseen liittyviä viestejä... Että Mikot vaan sinnekin...

Vierailija
89/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti ihan pokalla saaneensa herpeksen huuleen pelkästä paskanhajusta.

Vierailija
90/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käy töissä Helsingissä. Asuu Salossa. On niin yksinkertainen, ettei tajua pienintäkään asiaa, ei oikeasti yhtään mitään. Hänen kanssaan kauhean asioida työkuvioissa, kun ei seuraavana päivänä muista mitä on puhuttu.

Keskeyttää aina puheen ja kertoo jotain aivan omaansa, jotain...absurdia.

Vierailija
91/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä linkitetään aika aikaisessa vaiheessa tänne vauva-palstalle erääseen nyt jo poistettuun keskustelupätkään, jossa on esitelty epäiltyjen tietoja.

Siksi toisekseen av-mammat taisivat aikanaan selvittää Myyrmäen pommipojan henkilöllisyydenkin hyvin nopeasti, jollen nyt ihan väärin muista. Av-mamma on tyypillisesti siis ihan samassa aikataulussa kuin muukin internetinkäyttäjäkunta (kuten asiat ilmaisit), mutta täällä harrastetaan tänään kertausta..

Vierailija
92/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kun tavattiin, hän oli siinä uskossa, että naiset pissaavat emättimen kautta... Eikä tiennyt mitä on makrotaloustiede.

Älykäs ihminen hän on noista aukoista huolimatta, pari yliopistotutkintoa ja vastuullinen työ.

Vierailija
93/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kun tavattiin, hän oli siinä uskossa, että naiset pissaavat emättimen kautta... Eikä tiennyt mitä on makrotaloustiede.

Älykäs ihminen hän on noista aukoista huolimatta, pari yliopistotutkintoa ja vastuullinen työ.

En minäkään tiedä, mitä on makrotaloustiede. Juuri ja juuri ymmärrän fenotyypin ja genotyypin eron.

Eikä minulla ole vastuullista työtä. Taidan olla tyhmä, eikö vain?

Vierailija
94/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kömpelö ja välillä hiiiidas tajuamaan ohjeita. Mua on myös taidettu pitää naivina ja hupakkona. Klassinen esimerkki on lukioajalta, kun yritin selittää lihasten olevan maitohapoilla ja siinä selitystulvassa sanoinkin "hiilihapoilla".

Toki kömmähdykset nolottaa, mutta nauran itselleni siinä missä muutkin. Ei minun tarvitse olla täydellinen tai edes joukosta erottuvan fiksu ja filmaattinen. Olen oma itseni ja vaikka tätä ei kenties julkisesti voi sanoa, minulla on hyvä olla itseni kanssa ja myös perheeni vaikuttaa olevan onnellinen tämän hupakon vaimon ja äidin kanssa ;)

Toisaalta vahvuuteni kompensoivat mukavasti heikkouksiani ja näin yleensä ottaen, olen menestynyt hienosti elämässä. Itse asiassa nautin elämästä täysin siemauksin, olen onnellinen.

Vierailija
95/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko täällä oikeasti tällaista ketjua:D. Tämä koko palstahan on ihan tunnettu vitsi, jossa dorkat ja provoajat ottavat mittaa toisistaan.

Vierailija
96/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko täällä oikeasti tällaista ketjua:D. Tämä koko palstahan on ihan tunnettu vitsi, jossa dorkat ja provoajat ottavat mittaa toisistaan.

Kumpis sää sitten oot? =D =D

Vierailija
97/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kuitenkaan törmännyt tyhmiin ihmisiin jotka suhtautuvat alentuvasti kanssaeläjiinsä ja luulevat olevansa einsteineja? Teiniaikojen poikaystäväni oli sellainen, ja se oli tosi rassaavaa. Tekipä höpöä hänen seurassaan koska hän oli oikea katujyrä mielipiteineen ja ajatuksineen jotka olivat ainoita ja oikeita. Hän mollasi minua kuuluvasti kaikille kuinka tyhmä olin, vaikka itse ei osannut edes viikonpäiviä ja selitti pokerina että viikko alkaa sunnuntaista eikä maanantaista. Kerrankin hän selaili autojen kuvia lehdestä, ja mietti miksi autot olivat niin halpoja Saksassa. Samalla mietin hiljaa mielessäni (euro oli silloin juuri vaihtunut rahayksiköksi..) miten valuutanvaihdos on Saksassa vaikuttanut hintoihin, ja mietin mikä Saksan markan kurssi on mahtanut olla dollariin tai Suomen rahaan nähden. Julkaisin sitten pohdintani hänen omaansa "Mut mikä on Saksan euron arvo?" ja sain hänet liioitellusti nauramaan kokonaiset puoli tuntia! Myöhemmin hän nauroi lisää, koska kehtasin läppästä häntä koska en jaksanut kuunnella sitä ilkuntaa. Lopulta hän kuulutti siitäkin ympäri kyliä, ja sai aikaan naurua, mutta ei missään vaiheessa ymmärtänyt, että ihmiset eivät nauraneet hänen jutuilleen vaan hänelle. Se vain, kun valuutta vaihtuu, niin siinä vaihtuu paljon muutakin ja se euron arvo on joka maassa omansa.. "No varmaan sama kuin Suomessakin, idiootti! *tekohekotusta*"

Näitä ihan käsittämättömiä tilanteita tuli ihan pilvin pimein, ja lopulta jätinkin hänet, koska kyllästyin tohon alaspainamiseen ja rienaamiseen. Halusin opiskella rauhassa enkä ajella hänen kanssaan ympäri kyliä tuntikausia.

Vierailija
98/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini luuli 21-vuotiaaksi asti että Kanada on yksi Usan osavaltioista.

Vierailija
99/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse yli pölykatseleista.

Vierailija
100/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2009 klo 00:26"]

Olivat innoissaan kun olivat jo kayneet Mallorcalla ja nyt olivat varanneett matkan Majorcalle. Eivat sitten millaan uskoneet etta espanjaksi LL lausutaan J...

[/quote]

Hah! He varmaan yllättyivät iloisesti saapuessaan kohteeseen. Mitähän matkalipuissa luki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan