Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tyhmimmästä ihmisestä jonka tunnet tai tiedät!

Vierailija
03.11.2009 |

Kerro joku hauska kömmähdys, jotain mitä ihminen on möläyttänyt, tms. Illan piristykseksi!:)

Yksi tuttuni on bimboista bimboin, oikea blondi mutta tummilla hiuksilla..!

Tässä yksi hänen hölmöilyistään:

Hänelle valkeni 24 vuotiaana, että hänen auton renkaissa on myös vanteet pölykatselien alla. Hän vänkkäsi iät ja ajat autokorjaamon miehen kanssa puhelimessa kun hänen olisi pitänyt ajaa auto korjaamolle huoltsikan pihasta koska rengas oli tyhjä ja mies koitti kysyä että onko hänellä pelti- vai alumiinivanteet (alumiinivanne menee varmasti kieroon jos ajelee tyhjällä renkaalla, peltivanne taas ei)

Nainen oikein suuttui ja huusi puhelimeen ettei hänellä ole mitään v****n s****nan alumiinivanteita eikä muitakaan helv*** vanteita autossa kun hänellä on PÖLYKATSELIT TAJUA JO *PIIIIP* DORKA. Haukkui sitten korjaaja-raukan pystyyn puhelimessa ja löi luurin korvaan.

No, nyppäsin pölärin pois ja näytin naiselle, että katsos, tässä on vanne. Hän sitten ihan pokkana soitti takaisin autokorjaamolle ja sanoi, että hänellä on kuitenkin ne vanteet asennettuna tällä hetkellä.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on tullut mokailtua ja munailtua. Toisaalta tunne yhden oikeesti tyhmän ihmisen, sille saa vääntää kaikki rautalangasta, asioitaan ei osaa hoitaa. Mä olen monesti ollut hänen mukanaan esim. työkkärissä ja Kelassa.

Sitten on vielä eräs ryhmä joita pidän tyhminä. Ne on sellaisia töksäyttelijöitä, sanovat asiat turhan suoraan, jopa silloin kun olisi parasta olla hiljaa, perustelevat asian sillä että ovat vaan rehellisiä.

Vierailija
42/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä mieltä, että jos juo vain snapsin verran kossua, niin se pieni määrä kossua on vaikkapa 5% alkoholia, ja siihen pulloon jää siis 33% alkoholia.

Tätä on selitetty hänelle iäisyydet, ei vieläkään ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan juoksemista ja yllättävän moni on kysynyt, kun olen juoksureissulle ollut lähdössä, että "kuinkas pitkä se Tukholman/Berliinin/whatever maratooni on".

Että ihan vaan vink vink, maratooni on AINA saman pituinen. Siis 42 kilsaa ja risat. Ja kyllä, miesten ja naisten maratooni on samanpituinen.

Sori jos toi ei teidän mielestä ollut tyhmää, mutta mun mielestä kuuluu jo ihan yleissivistykseen...

Vierailija
44/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex ei tiennyt koska Suomen itsenäisyyspäivä on! Ja ihan suomalainen oli...ja tyhmä kuin saapas. Näin jälkeenpäin ihmettelen miten ikinä siedin häntä hetkeäkään!

Itsellekin kyllä joskus tulee jotain "blondi"-hetkiä, mutta ne ovat kyllä käytännön kohelluksia eikä ns. yleissivistykseen piiriin kuuluvia juttuja. Esim.kerran koitin kiinittää muistilappua peiliin magneetilla... ;o)

Vierailija
45/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä ne saa maidon pakkaamolla suljettua ne kierrätykseen laitettavat maitopurkit uudestaan siististi...

Vierailija
46/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä todella ihana ihminen.

Vuosi sitten kaupunkiin tuli hamppariravintola. Samaan aikoihin tämä ketju teippasi yhden linja-auton omalla mainoksellaan. Siis linkan kyljessä luki isolla ketjun nimi.

Oltiin kaverin kanssa kaupungilla ja meinattiin mennä tähän hampparipaikkaan syömään. Meidän piti kävellä n. 1,5 km. Silloin kaveri alkoi hätäisesti katsella ympätillee ja sanoi, että voikun se mäkki-linkka tuli nyt tästä. Selvensi sitten minulle, että eikö se linja-auto vie sinne mäkkäriin kaikki halukkaat ilmaiseksi syömään?

Meinasin kuolla nauruun ja jouduin selittämään, että kyseinen linja-auto ajaa sitä ihan samaa 5-reittä kuin aina ajanutkin, että se on vain mainos. Onneksi ei koskaan ehtinyt hypätä linkkaan ja vaatia kyytiä suoraan ravintolan pihalle.

Vierailija
47/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten eri sukupuolta olevat eivät ole identtisiä koskaan.

Vierailija
48/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani on vakuuttunut, että lapsille tulee trauma esim. siitä, jos ei saa karkkia sitä halutessaan. Kerran otin hyvin pieneltä lapseltani lakupatukan kädestä pukiessani takkia päälle, josta lapsi alkoi huutaa. Tuttavani huusi kauhuissaan: "Anna se takaisin, trauma tulee".

Samalla ihmisellä on taipumus muistaa asiat aivan päin mäntyä ja laukoa asioita tyyliin "En ole koskaan ajanut bussilla". Hän ei edes hämmenny, vaikka huomauttaisi, että just eilenhän me mentiin...

Vierailija
49/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme lähdössä kylille (matkaa 2km asuntolasta keskustaan) ja kauhea pakkanen. Opiskelijatoverimme, tällätty blondi ei pipoja käyttänyt, eikä kalsareita eikä lapasia jne. Ulkonäkö ennen kaikkea. No, teimme siis lähtöä ja hän tuli kysymään että kenes kydillä meette? " No apostolinkyydillä", me vastattiin. " Hän sitten silmät kirkkaina kysyy että "Hmm, kukas se apostoli on? Jos menisin kysymään mahtuisinko minäkin kyytiin?"

Vähän oli pokassa pitelemistä :D

Vierailija
50/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä todella ihana ihminen.

Vuosi sitten kaupunkiin tuli hamppariravintola. Samaan aikoihin tämä ketju teippasi yhden linja-auton omalla mainoksellaan. Siis linkan kyljessä luki isolla ketjun nimi.

Oltiin kaverin kanssa kaupungilla ja meinattiin mennä tähän hampparipaikkaan syömään. Meidän piti kävellä n. 1,5 km. Silloin kaveri alkoi hätäisesti katsella ympätillee ja sanoi, että voikun se mäkki-linkka tuli nyt tästä. Selvensi sitten minulle, että eikö se linja-auto vie sinne mäkkäriin kaikki halukkaat ilmaiseksi syömään?

Meinasin kuolla nauruun ja jouduin selittämään, että kyseinen linja-auto ajaa sitä ihan samaa 5-reittä kuin aina ajanutkin, että se on vain mainos. Onneksi ei koskaan ehtinyt hypätä linkkaan ja vaatia kyytiä suoraan ravintolan pihalle.

ihan varma et kaveris luuli et se bussi on sen hamppispaikan bussi. tyyliin kirjastoauto tai kauppa-auto.

Vierailija
51/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida tuntea ketään tuollaista, tai no äitini on aika yksinkertainen kyllä. Johtuu siitä että ei juuri poistu kotoaan koskaan eikä ole yleissivistynyt.

Esim. kerran kyselin, että saiko hän veronpalautuksia vai pitääkö maksaa veroja, niin ei äitini tiennyt edes mitä se tarkoitti? Alkoi selittää jostain ihan muusta. Onneksi isä hoitaa nuo asiat... Tuo oli ihan tyypillinen esimerkki siitä, ettei äitini kanssa voi keskustella mistään muista asioista kuin ihan arjen asioista.

Minusta tyhmän vastakohta on nimenomaan viisas tai terävä-älyinen, sellainen ihminen jolla leikkaa nopeasti, joka tajuaa asioita paljon selittämättä, ei ole tyhmä.

Vierailija
52/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin murskattua sipulia sukkaan ja sukka korvaan auttaa korvatulehdukseen. Näitä olen kuullut vieläkin monen käyttävän.

Sitruunan kuorista ym en ollut aiemmin kuullut. Sipulista kyllä.

Sitten hän myös neuvoi laittamaan appelsiininkuoria korvaan korvatulehduksessa ja nuhaan valkosipulinkynsimurskaa sieraimiin O_o Siis jos nuo keinot ei tepsi niin sitten lääkäriin.

sekä appelsiininkuoren, sitruunankuoren että sitruunamelissan aromaattiset öljyt voivat auttaa korvatulehdukseen ulkoisesti käytettynä. :)

Mut valkosipulia en panis nenään... :D

Vierailija
53/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että on meitä moneen junaan. Olen pitänyt omaa veljeäni tyhmänä. Hän on vähän hidas ja esim veroilmoitustaan ei osaa tarkistaa itse. Hän ei kuitenkaan peittele tyhmyyttään esittämällä viisaampaa kuin on.

Tässä ketjussa tuli kyllä monta sellaistakin juttua vastaan, jotka ei nyt ihan suoraan kenenkään tyhmyydestä kerro mitään. Esim tuo identtiset kaksoset ei varmaan vain tule kovin monelle mieleen. Maratonin pituus, en itsekään muista niitä tarkkoja kilometrejä koskaan, koska itselläni huono numeromuisti. Samoin moni mielessään varmaan ajattelee puolimaratonia ns naistenmatkana jne. Apostolinkyyti on termi, jota harvemmin enää käytetään, ei ihme jos joku teini ei koskaan siitä ole kuullut. Ylipäänsä yksittäiset termit tai niistä tietämättömyys eivät vielä kerro mitään ihmisen älykkyydestä. Ei myöskään se, että ei muista minä päivänä itsenäisyyspäivää vietetään.

Yhdestä kaveristani huomaa aina, kun hän on oppinut uuden sanan (kyseessä siis reilusti yli kolmenkympin oleva henkilö). Hän tunkee vähän aikaa tätä uutta sanaa joka lauseeseen ja toistaa sitä joka välissä, ihan kuin olis tosi hienoa, että osaa käyttää kyseistä sanaa. Ja nää sanat ei ole edes mitään sivistyssanoja, vaan esim. sellaisia kuin "ristiverinen", "aseptiikka" tai "patio".

Yksi toinen kaverini on jollain tapaa mielestäni yksinkertainen. Hän on aina pärjännyt esim. koulussa hyvin, koska opettelee kaiken ulkoa. Hassuja tilanteita tulee sitten siitä, kun hän ei osaa yhtään ajatella itse tai päätellä asioita, vaan osaa täsmälleen sen, mitä kirjasta on lukenut. Hän on myös asunut pääkaupunkiseudulla koko ikänsä, mutta ei silti tunne paikkoja. Hän on esim. kerran pitkään väitellyt junan konduktöörin kanssa siitä, meneekö metro Itäkeskukseen Pasilasta,hän oli vakuuttunut, että menee, koska hän on ennenkin mennyt Pasilasta metrolla itään.

Vierailija
54/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänne on tainnut kirjoittaa myös jokunen vedätyksen "uhri". Kaikki eivät ehkä erota sarkasmia tai tunnista tilannekomiikan käänteitä. Ja niin tulee kepposen tekijästä se tyhmyri.

Itsellänikin on näitä tyhmyys -kohtauksia. Raskaan ollessa niitä oli vielä tavallista enemmän. Posket helalkoina aina iltaisin sitten älysin, mitä olin mokannut.

Mutta oma kokemukseni. Olin töissä kenkäkaupassa. Tuli asiakkaaksi nuori mies ja halusi varata kengät, joista tuli täydennystä viikon aikana. Kirjoitin varauslapun, merkkasin kenkien mallin, koon. Kysyin herran nimen. Vaivoin sai sitten kakaistua sukunimensä. Puhelinnumeron kohdalla hikeentyi ihan hirveästi ja kysyi, että miksi haluan hänelle soittaa. Hän ei missään nimessä halua antaa numeroaan minulle, en ole hänen makuunsa. Sanoin sitten, että numero tulisi yrityksen käyttöön, ei minun yksityiseen käyttööni. Soittaisin, kun kengät ovat perillä.

Mies oli hetken aikaa nolo, antoi numeronsa. Pyysin työkaveria soittamaan, kun kengät saapuivat ettei tulisi väärinkäsityksiä. Juu, ei ollut nuorimies myöskään minun makuuni.

Vierailija
55/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaista mutta mahdollista

http://channel.nationalgeographic.com/episode/in-the-womb-multiples-282…

Joten eri sukupuolta olevat eivät ole identtisiä koskaan.

Vierailija
56/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerro mitäänälykkyydestä/tyhmyydestä.

Vierailija
57/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerro mitäänälykkyydestä/tyhmyydestä.

ihminenhän voi periaatteessa oppia jotain ulkoa eikä ymmärtää siitä yhtään mitään. Ei kerro älykkyydestä. Älykäs osaa myös soveltaa tietoaan käytäntöön.

Vierailija
58/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuorena seurustellut yhden pojan kanssa joka 19-vuotiaana ei osannut kuukausia, opetin ne hänelle...

Yli 40v nainen katseli uutisista miten Tuomioja(?) oli kirjoittanut kirjan Hella Wuolijoesta ja kommentoi että: "Ai niilläkin on hella" :O

Michael Jackson: This is it- elokuvan mainoksessa lukee "vain 2 viikkoa". Tyyppi ihmettelee että miten niin vain, 2 viikkoahan on tosi pitkä elokuva... Tosin tämä ihmettelija on 9v niin annettakoon anteeksi :D

Yksi 31v nainen ei tiedä mitä tarkoittaa periferia vaan luuli sitä joksikin paikkakunnaksi.

Kaveri oli reilusti yli 20v ja asunut jo monessa kämpässä omillaan, oli taas muuttanut ja miehensä laittoi lamppuja kattoon ja pyysi kaveria tuomaan kaupasta sokeripalan... Kaveri toi Pulmu-palasokeripaketin.

Työkaverilla on vähän huono matikkapää, Sittarin avajaisissa oli tarjouksena 10 tuoremehua 5 eurolla ja tämä tyyppi oli ihan haltioissaan kun on halvempaa kuin jokaviikonloppuinen 4 tuoremehua 2 eurolla-tarjous :D

Toinen työkaveri ei osaa prosenttilaskuja, edes laskimella :O

Vierailija
59/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa kaikkia huuhaajuttuja.

Vierailija
60/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että on meitä moneen junaan. .. Maratonin pituus, en itsekään muista niitä tarkkoja kilometrejä koskaan, koska itselläni huono numeromuisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi