Kerro tyhmimmästä ihmisestä jonka tunnet tai tiedät!
Kerro joku hauska kömmähdys, jotain mitä ihminen on möläyttänyt, tms. Illan piristykseksi!:)
Yksi tuttuni on bimboista bimboin, oikea blondi mutta tummilla hiuksilla..!
Tässä yksi hänen hölmöilyistään:
Hänelle valkeni 24 vuotiaana, että hänen auton renkaissa on myös vanteet pölykatselien alla. Hän vänkkäsi iät ja ajat autokorjaamon miehen kanssa puhelimessa kun hänen olisi pitänyt ajaa auto korjaamolle huoltsikan pihasta koska rengas oli tyhjä ja mies koitti kysyä että onko hänellä pelti- vai alumiinivanteet (alumiinivanne menee varmasti kieroon jos ajelee tyhjällä renkaalla, peltivanne taas ei)
Nainen oikein suuttui ja huusi puhelimeen ettei hänellä ole mitään v****n s****nan alumiinivanteita eikä muitakaan helv*** vanteita autossa kun hänellä on PÖLYKATSELIT TAJUA JO *PIIIIP* DORKA. Haukkui sitten korjaaja-raukan pystyyn puhelimessa ja löi luurin korvaan.
No, nyppäsin pölärin pois ja näytin naiselle, että katsos, tässä on vanne. Hän sitten ihan pokkana soitti takaisin autokorjaamolle ja sanoi, että hänellä on kuitenkin ne vanteet asennettuna tällä hetkellä.
Kommentit (110)
Eipä siinä muuta kuin hämmentyy tai iskee myötähäpeät prioriteettiin.
muistan nähneeni Ninja Sarasalosta joskus ohjelman, jossa se kertoi rakastavansa cherve-juustoa ja harrastavansa hahta-joogaa :D
Olimme lähdössä kavereiden kanssa kalaan. Taneli huusi että minne ootte menossa"tuun mukaan käyn vain himas"
Huudettiin että kalliolle. Oli onget mukana ja kaikki. Myöhemmin illalla tultiin kalasta ja nähtiin Taneli hiekkatien varrella humalassa.
Taneli sanoi et; "ette sitten tulleetkaan kaljoille tytöt"
EEIII kun me käytiin kallioilla kalassa!! Hönööö!
Taneli oli aina vähän hidas ja huonokuuloinen.
Olimme lähdössä kavereiden kanssa kalaan. Taneli huusi että minne ootte menossa"tuun mukaan käyn vain himas"
Huudettiin että kalliolle. Oli onget mukana ja kaikki. Myöhemmin illalla tultiin kalasta ja nähtiin Taneli hiekkatien varrella humalassa.
Taneli sanoi et; "ette sitten tulleetkaan kaljoille tytöt"EEIII kun me käytiin kallioilla kalassa!! Hönööö!
Taneli oli aina vähän hidas ja huonokuuloinen.
taidat itse olla oikein fiksu
Kyllä sellaista pitää vähän kiusata!
vittuiluketju! Ihan illan ratoksi kyselin, ei herneitä kilokaupalla nenään, kiitos!:) -ap
Työskentelee tarjoilijana ja kertoi kuinka joku asiakas oli ihmetellyt että kuinkas hänellä on hymy niin herkässä. Siskoni aloitti selittelyn siitä että kun on niin kiire ja pitää juosta joka paikkaan ja yrittää muistaa kaikki jne. Sain sitten kertoa hänelle että mitä se hymy herkässä tarkoittaa :) Muitakin vastaavia juttuja on paljon!
Olivat innoissaan kun olivat jo kayneet Mallorcalla ja nyt olivat varanneett matkan Majorcalle. Eivat sitten millaan uskoneet etta espanjaksi LL lausutaan J...
Ei tiennyt, mitä tarkoittaa "1 osaa tiivistettä ja 3 osaa vettä". Väitti, että jos tiivistettä tulee 2 dl, niin vettä tulee 8 dl.
Eivät ymmärrä, mitä ero on genotyypillä ja fenotyypillä. Eivät ymmärrä, mitä tarkoittaa polygeenisesti resessiivinen periytyminen.
Selitäpäs siinä sitten perinnöllisyysjuttuja heille :D
Kun kyseessä tyttö ja poika (kaksoset siis). Luulen kyllä, että tämä ei ole tyhmyyttä, vaan ensimmäinen kysymys joka kaksosista tulee mieleen. Kyselijöitä on yllättävän paljon.
Yhdestä kaveristani huomaa aina, kun hän on oppinut uuden sanan (kyseessä siis reilusti yli kolmenkympin oleva henkilö). Hän tunkee vähän aikaa tätä uutta sanaa joka lauseeseen ja toistaa sitä joka välissä, ihan kuin olis tosi hienoa, että osaa käyttää kyseistä sanaa. Ja nää sanat ei ole edes mitään sivistyssanoja, vaan esim. sellaisia kuin "ristiverinen", "aseptiikka" tai "patio".
Yksi toinen kaverini on jollain tapaa mielestäni yksinkertainen. Hän on aina pärjännyt esim. koulussa hyvin, koska opettelee kaiken ulkoa. Hassuja tilanteita tulee sitten siitä, kun hän ei osaa yhtään ajatella itse tai päätellä asioita, vaan osaa täsmälleen sen, mitä kirjasta on lukenut. Hän on myös asunut pääkaupunkiseudulla koko ikänsä, mutta ei silti tunne paikkoja. Hän on esim. kerran pitkään väitellyt junan konduktöörin kanssa siitä, meneekö metro Itäkeskukseen Pasilasta,hän oli vakuuttunut, että menee, koska hän on ennenkin mennyt Pasilasta metrolla itään.
tällä palstalla mentiin ihan muihin ulottuvuuksiin. Tämän hetkisistä tyhmyyskunkkuja ovat rokotustenvastustajat. Kirkkaasti kärjessä.
-Lähetä tämä faksilla Firmaan A.
-Paljonko liimaan postimerkkejä?
http://multiples.about.com/od/funfacts/a/boygirlident.htm
Kun kyseessä tyttö ja poika (kaksoset siis). Luulen kyllä, että tämä ei ole tyhmyyttä, vaan ensimmäinen kysymys joka kaksosista tulee mieleen. Kyselijöitä on yllättävän paljon.
Sitten hän myös neuvoi laittamaan appelsiininkuoria korvaan korvatulehduksessa ja nuhaan valkosipulinkynsimurskaa sieraimiin O_o Siis jos nuo keinot ei tepsi niin sitten lääkäriin.
sekä appelsiininkuoren, sitruunankuoren että sitruunamelissan aromaattiset öljyt voivat auttaa korvatulehdukseen ulkoisesti käytettynä. :)
Mut valkosipulia en panis nenään... :D
Pakko paljastaa miten tyhmä olin itse kun mulle joskus 10 vuotta sitten väitti mieshenkilö ihan pokalla että kuolleella mehiläisellä oli kilometrit tulleet täyteen ja siksi se on kuollut....
Onneksi sitten tajusin että muahan taas vedätetään. Mä oon ollut välillä vähän helppo uskomaan jos mulle on pokalla jotain väitetty...
Niinkuin itse kukin varmasti.
No, kumminkin. Hän yrittää usein käyttää hienohkoja sanoja, muttei aina ihan osaa. Kerran hän kertoi olevansa sitä mieltä, että kyllä joka kodissa pitää olla vähän klichéetä, vaikka tarkoitti kitschiä. Ja kerran hän pauhasi kovaan ääneen, että ihmisen pitää kestää rakentavia kriteereitä, tarkoitti tietenkin rakentavaa kritiikkiä. Ja kun hän on jostain lukenut jonkun hienohkon sanankäänteen, hän käyttää sitä usein ja joka tilanteessa.
Mutta minusta se on hauskaa, ei niinkään tyhmää lopulta.. vaikka ehkä juuri vähän höhlää. :)