Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tyhmimmästä ihmisestä jonka tunnet tai tiedät!

Vierailija
03.11.2009 |

Kerro joku hauska kömmähdys, jotain mitä ihminen on möläyttänyt, tms. Illan piristykseksi!:)

Yksi tuttuni on bimboista bimboin, oikea blondi mutta tummilla hiuksilla..!

Tässä yksi hänen hölmöilyistään:

Hänelle valkeni 24 vuotiaana, että hänen auton renkaissa on myös vanteet pölykatselien alla. Hän vänkkäsi iät ja ajat autokorjaamon miehen kanssa puhelimessa kun hänen olisi pitänyt ajaa auto korjaamolle huoltsikan pihasta koska rengas oli tyhjä ja mies koitti kysyä että onko hänellä pelti- vai alumiinivanteet (alumiinivanne menee varmasti kieroon jos ajelee tyhjällä renkaalla, peltivanne taas ei)

Nainen oikein suuttui ja huusi puhelimeen ettei hänellä ole mitään v****n s****nan alumiinivanteita eikä muitakaan helv*** vanteita autossa kun hänellä on PÖLYKATSELIT TAJUA JO *PIIIIP* DORKA. Haukkui sitten korjaaja-raukan pystyyn puhelimessa ja löi luurin korvaan.

No, nyppäsin pölärin pois ja näytin naiselle, että katsos, tässä on vanne. Hän sitten ihan pokkana soitti takaisin autokorjaamolle ja sanoi, että hänellä on kuitenkin ne vanteet asennettuna tällä hetkellä.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2009 klo 21:24"]

Sitten hän myös neuvoi laittamaan appelsiininkuoria korvaan korvatulehduksessa ja nuhaan valkosipulinkynsimurskaa sieraimiin O_o
Siis jos nuo keinot ei tepsi niin sitten lääkäriin.

[/quote]

Mitäh, eikös toi nyt ole ihan perus-av-lääketiedettä? Täälläkin neuvotaan syömään sitä ja tätä vitamiinia ja rikkaruohonlehteä mahdollisiin aivokasvaimiin ja täysin poskellaan oleviin veriarvoihin.

Vierailija
102/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaveri on niin perus-amis kuin olla ja voi.

Tähän kun lisätään vielä ylimielinen suhtautuminen muihin, kiroilu lasten kuullen ja muu kiva, niin avot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:45"]Onko kukaan kuitenkaan törmännyt tyhmiin ihmisiin jotka suhtautuvat alentuvasti kanssaeläjiinsä ja luulevat olevansa einsteineja? Teiniaikojen poikaystäväni oli sellainen, ja se oli tosi rassaavaa. Tekipä höpöä hänen seurassaan koska hän oli oikea katujyrä mielipiteineen ja ajatuksineen jotka olivat ainoita ja oikeita. Hän mollasi minua kuuluvasti kaikille kuinka tyhmä olin, vaikka itse ei osannut edes viikonpäiviä ja selitti pokerina että viikko alkaa sunnuntaista eikä maanantaista. Kerrankin hän selaili autojen kuvia lehdestä, ja mietti miksi autot olivat niin halpoja Saksassa. Samalla mietin hiljaa mielessäni (euro oli silloin juuri vaihtunut rahayksiköksi..) miten valuutanvaihdos on Saksassa vaikuttanut hintoihin, ja mietin mikä Saksan markan kurssi on mahtanut olla dollariin tai Suomen rahaan nähden. Julkaisin sitten pohdintani hänen omaansa "Mut mikä on Saksan euron arvo?" ja sain hänet liioitellusti nauramaan kokonaiset puoli tuntia! Myöhemmin hän nauroi lisää, koska kehtasin läppästä häntä koska en jaksanut kuunnella sitä ilkuntaa. Lopulta hän kuulutti siitäkin ympäri kyliä, ja sai aikaan naurua, mutta ei missään vaiheessa ymmärtänyt, että ihmiset eivät nauraneet hänen jutuilleen vaan hänelle. Se vain, kun valuutta vaihtuu, niin siinä vaihtuu paljon muutakin ja se euron arvo on joka maassa omansa.. "No varmaan sama kuin Suomessakin, idiootti! *tekohekotusta*"

Näitä ihan käsittämättömiä tilanteita tuli ihan pilvin pimein, ja lopulta jätinkin hänet, koska kyllästyin tohon alaspainamiseen ja rienaamiseen. Halusin opiskella rauhassa enkä ajella hänen kanssaan ympäri kyliä tuntikausia.

[/quote]

Mä olen myös kuullut että viikko alkaa sunnuntaista. Vaikka sitä ei ainakaan Suomessa yleisesti käytetä viikon alkuna.

Muutoin sun ukkos oli kyllä dorka tyyppi, onneksi pääsit eroon!

Vierailija
104/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani on sellainen hyväntahtoinen hömppä ja kova puhumaan. Puhuu ihmisille kaikki noloimmatkin jutut suunnilleen paskaisista alushousuistaan lähtien. Mutta kaiken kruunaa se että puhuu asioista väärillä nimillä, esim. katetri on katedraali ja Kalevan kisat on kalevalankisat...ja tässä on vain surkeat pari esimerkkiä jotka satun muistamaan.

Vierailija
105/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tunnen yhden miehen, jolla on keskimääräistä alhaisempi älykkyys. Hän on ns. FAS- kehitysvammainen, äitinsä oli alkoholisti raskausaikana...

Ihan mukava mies, puhelias höpöttäjä, mutta kyllähän se vamma näkyy ja sen huomaa. Hän pärjää melko hyvin, asuu itsenäisesti jne, pystyy jopa työskentelemään ohjatusti maatilan apumiehenä. Tuntuu pahalta että äitinsä oli vamman aiheuttaja, ja niinpä poika ei pysty koskaan normaaliin elämään, eikä varmaan perhettäkäön perustamaan.

Vierailija
106/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 70-luvulla oli käytössä standardi, (Roomalaisen ja juutalaisen kalenterin mukaan), että viikko alkaa su päättyen ma. Euroopassa laajasti aloitettu yhtenevä standardi vuonna 1973 viikon alkaen ma ja päättyen su. Jenkeissä esim. su on viikon eka päivä. Omassa lapsuuden perheessä puhuttiin sunnuntaista aina ekana viikonpäivänä vaikka käytäntö muuttuikin yleisesti meillä ei. Olen synt. 74

ohis

Vierailija
107/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:45"]

Onko kukaan kuitenkaan törmännyt tyhmiin ihmisiin jotka suhtautuvat alentuvasti kanssaeläjiinsä ja luulevat olevansa einsteineja? Teiniaikojen poikaystäväni oli sellainen, ja se oli tosi rassaavaa. Tekipä höpöä hänen seurassaan koska hän oli oikea katujyrä mielipiteineen ja ajatuksineen jotka olivat ainoita ja oikeita. Hän mollasi minua kuuluvasti kaikille kuinka tyhmä olin, vaikka itse ei osannut edes viikonpäiviä ja selitti pokerina että viikko alkaa sunnuntaista eikä maanantaista. Kerrankin hän selaili autojen kuvia lehdestä, ja mietti miksi autot olivat niin halpoja Saksassa. Samalla mietin hiljaa mielessäni (euro oli silloin juuri vaihtunut rahayksiköksi..) miten valuutanvaihdos on Saksassa vaikuttanut hintoihin, ja mietin mikä Saksan markan kurssi on mahtanut olla dollariin tai Suomen rahaan nähden. Julkaisin sitten pohdintani hänen omaansa "Mut mikä on Saksan euron arvo?" ja sain hänet liioitellusti nauramaan kokonaiset puoli tuntia! Myöhemmin hän nauroi lisää, koska kehtasin läppästä häntä koska en jaksanut kuunnella sitä ilkuntaa. Lopulta hän kuulutti siitäkin ympäri kyliä, ja sai aikaan naurua, mutta ei missään vaiheessa ymmärtänyt, että ihmiset eivät nauraneet hänen jutuilleen vaan hänelle. Se vain, kun valuutta vaihtuu, niin siinä vaihtuu paljon muutakin ja se euron arvo on joka maassa omansa.. "No varmaan sama kuin Suomessakin, idiootti! *tekohekotusta*"

Näitä ihan käsittämättömiä tilanteita tuli ihan pilvin pimein, ja lopulta jätinkin hänet, koska kyllästyin tohon alaspainamiseen ja rienaamiseen. Halusin opiskella rauhassa enkä ajella hänen kanssaan ympäri kyliä tuntikausia.

[/quote]

Tällaiset ihmiset ovat jänniä. Usein miehiä. siis joilla on ihan helvetin hyvä itsetunto ja luulevat olevansa einsteinejä ja selittävät toisille kaikkea mitä luulevat tietävänsä, mutta oikeasti eivät kovin paljon tiedä...

Itse olen ihan päinvastainen. Epäilen kaikkea mitä itse luulen ja vasta pitkällisen miettimisen ja vaihtoehtojen ja faktaan tutustumisen jälkeen uskallan sanoa varmasti mitään.

Esim. aloittajan esimerkissä olisin sanonut ihan rehellisesti, että en tiedä mitä on vanteet ja en tiedä millaiset mun autossa on, jos mulla ne on. En nimittäin tuossa iässä tiennyt auton rakenteesta tuon taivaallista, nyt keski-ikäisenä kyllä. (eli jos ap kuvaili maailman tyhmimmän, niin se olen minäkin)

Vierailija
108/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin yleisesti ottaen mielestäni tyhmyyden näkee juurikin aloittajan kaltaisissa ihmisissä. Otetaan yksi asia joltain alalta, ja jos ei sitä tiedä, on tyhmä. Ei tyhmyys mielestäni sitä ole. 

Jos ei ole koskaan ruokaa laittanut eikä tiedä miten potut keitetään, tai kotona ei koskaan syödä pottuja, ei ole tyhmä.

Tyhmyys on jotain sellaista kyvyttömyyttä oppiakaan tai haluttomuutta.113

Vierailija
109/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö ihmetteli miksei läppäri sammunut (lyhyen) sähkökatkon aikana vaikka valot ym. sammuivat. Totesi vain että taisi olla niin nopea sähkökatko, ettei sen takia sammunut.

Vierailija
110/110 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pahansuopa ihminen joka kylvää paskaa ympäriinsä, sorkkii muiden ihmissuhteet, manipuloi ja juonittelee ja sitten itkee fb:ssa miksi kukaan ei hänestä välitä ja kaikki kääntävät selkänsä. Voi pikku-kulta, miksiköhän...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä