Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tyhmimmästä ihmisestä jonka tunnet tai tiedät!

Vierailija
03.11.2009 |

Kerro joku hauska kömmähdys, jotain mitä ihminen on möläyttänyt, tms. Illan piristykseksi!:)

Yksi tuttuni on bimboista bimboin, oikea blondi mutta tummilla hiuksilla..!

Tässä yksi hänen hölmöilyistään:

Hänelle valkeni 24 vuotiaana, että hänen auton renkaissa on myös vanteet pölykatselien alla. Hän vänkkäsi iät ja ajat autokorjaamon miehen kanssa puhelimessa kun hänen olisi pitänyt ajaa auto korjaamolle huoltsikan pihasta koska rengas oli tyhjä ja mies koitti kysyä että onko hänellä pelti- vai alumiinivanteet (alumiinivanne menee varmasti kieroon jos ajelee tyhjällä renkaalla, peltivanne taas ei)

Nainen oikein suuttui ja huusi puhelimeen ettei hänellä ole mitään v****n s****nan alumiinivanteita eikä muitakaan helv*** vanteita autossa kun hänellä on PÖLYKATSELIT TAJUA JO *PIIIIP* DORKA. Haukkui sitten korjaaja-raukan pystyyn puhelimessa ja löi luurin korvaan.

No, nyppäsin pölärin pois ja näytin naiselle, että katsos, tässä on vanne. Hän sitten ihan pokkana soitti takaisin autokorjaamolle ja sanoi, että hänellä on kuitenkin ne vanteet asennettuna tällä hetkellä.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa kaikkia huuhaajuttuja.

Vierailija
62/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kaverin kaveri ei uskonu, että eläke vois olla huonompi kuin palkka. Siis samalla ihmisellä. Tienaa omasta mielestään niin kehnosti, että pitää olla eläke isompi sitten tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tunnistan minua 'tyhmemmät' ihmiset helposti. Tuskastun sellaisten seurassa.

Minulla ei ole tarpeeksi sosiaalista älykkyyttä, että pystyisin solmimaan pitkäaikaisia kaveruussuhteita.

Äidinkielen termit ja sanajärjestys, pilkutus, synonyymit yms. on mulle täyttä hepreaa.

Vierailija
64/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖLYKATSELIT (mainittu kaksi kertaa tekstissäsi)! Muahhahaahhaa :DDDDDD

Vierailija
65/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖLYKATSELIT (mainittu kaksi kertaa tekstissäsi)! Muahhahaahhaa :DDDDDD

Ei helvetti :D

Vierailija
66/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän ei tiennyt miten äänestetään vaaleissa ja luuli että bitit hyppäävät ilman piuhaa tietokoneesta tulostimelle.

Meinasin revetä kun ystäväni pokalla tuota tulostinjuttua selitti.

Ystävälläni on onneksi tunneälyä, se vähän paikkaa tilannetta.

Vierailija
67/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neropatti paasasi mulle siitä, miten on NIIIN paljon parempi juottaa vauvalle korviketta kuin imettää, kun siihen korvikkeeseen on kuitenkin lisätty niin paljon kaikkia hyödyllisiä ja vauvalle tärkeitä aineita.

Niih. Äidinmaidossa niitä ei sitten olekaan... :D

Toinen talousnero soitti minulle eräänä iltana, sillä äitinsä oli hänelle selittänyt mitä "inflaatio" tarkoittaa, ja tämä halusi vuorostaan jakaa tietoa eteenpäin ja selittää sanan myös minulle. Keskustelimme sitten tästä kiehtovasta aiheesta tovin.

Toisen kerran sama ihminen näytti käsillään että "Suomen raha" (euro) on "näin pieni" (piti käsiään lähellä toisiaan) mutta "ulkomaanraha" on "NÄIN ISO" (levitti käsivartensa kauaksi toisistaan).:D

Halusi kai selittää, että "ulkomailla" on halvempaa.

(On muuten ihan aikuinen ihminen, 27-vuotias).

Vierailija
68/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö tossa viestissä ollut tyhmyyttä se, että olettaa jotenkin Berliinin ja Tukholman maratonien pituuksien eroavan toisistaan? maratoni on maratoni.

Vierailija
69/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän ei tiennyt miten äänestetään vaaleissa ja luuli että bitit hyppäävät ilman piuhaa tietokoneesta tulostimelle.

Meinasin revetä kun ystäväni pokalla tuota tulostinjuttua selitti.

Ystävälläni on onneksi tunneälyä, se vähän paikkaa tilannetta.

Vierailija
70/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin ystäväni ilmaiseksi saama 10 vuotta vanha tulostin kuitenkaan sellainen on. Ihmetteli aikansa kun jutut eivät tulostu ja hommasi lopulta sen tulostinkaapelin.

Vierailija
71/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös puolimaraton. Aina ei siis juosta 42,195 km ja moni puolimaratonin juoksija kuitenkin käyttää juoksustaan nimitystä "maraton", kävin juoksemassa maratonin Tukholmassa yms.

Harrastan juoksemista ja yllättävän moni on kysynyt, kun olen juoksureissulle ollut lähdössä, että "kuinkas pitkä se Tukholman/Berliinin/whatever maratooni on".

Että ihan vaan vink vink, maratooni on AINA saman pituinen. Siis 42 kilsaa ja risat. Ja kyllä, miesten ja naisten maratooni on samanpituinen.

Sori jos toi ei teidän mielestä ollut tyhmää, mutta mun mielestä kuuluu jo ihan yleissivistykseen...

Vierailija
72/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole ehkä palstan tyhmin tapaus, mutta hänelläkin on hetkensä ;). Mm. eilen kinasimme varmaan tuhannetta kertaa siitä, kuinka kauan AVATTU leikkelepaketti säilyy. Minä sanoin että maksimissaan 4-5 päivää, mies taas kerran pokkana että eikä, tuossa paketissahan lukee että se säilyy marraskuun puoliväliin. Selitin että se koskee AVAAMATONTA pakkausta ja näytinpä vielä sen tekstin takaakin, mies naureskeli että olen hölmö.

Vierailija
73/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole ehkä palstan tyhmin tapaus, mutta hänelläkin on hetkensä ;). Mm. eilen kinasimme varmaan tuhannetta kertaa siitä, kuinka kauan AVATTU leikkelepaketti säilyy. Minä sanoin että maksimissaan 4-5 päivää, mies taas kerran pokkana että eikä, tuossa paketissahan lukee että se säilyy marraskuun puoliväliin. Selitin että se koskee AVAAMATONTA pakkausta ja näytinpä vielä sen tekstin takaakin, mies naureskeli että olen hölmö.

voi niitä leikkeleitä pidempäänkin syödä. ei ole miksikään meillä viikossa mennyt.

Vierailija
74/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin ystäväni kanssa Helsinki - Turku -moottoritietä, joka on pitkiltäkin matkoilta louhittu kallioiden läpi. Ystävä sitten hiljaisena katseli ulos ikkunasta ja totesi, että on se kyllä kätevää kun on sattunu nää aukot kallioihin just tän tien kohdalle.. :) En sitte tiedä, sanoiko niin ihan vaan ajatuksissaan vai siksi, ettei Pohjanmaalla pahemmin motareita ole louhittu kallioiden poikki.. :)

Ystäväni sisko oli myös motarilla kommentoinut "Aukko hirviaidassa" -kylttiä, että eikö se olis helpompaa paikata se aukko ku laittaa kyltti...

Vierailija
75/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä on jopa pelottavaa kun teen työkseni aika vastuullista duunia ja oikeasti olenkin sitten tällainen hömppä.

Yksi viime päivien bravuureista taisi olla se, kun varasin itselleni "tosi edullisen ja hyvän reissun" netistä - väärään suuntaan....

Vierailija
76/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
77/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olekaan. Siis oikealla nippelitiedolla. Aika harva osaa MAOL-taulukosta kaikki mahdolliset vakiot ulkoa. Harva tietää, mikä on Madagaskarin pääkaupunki (se on muuten Antananarivo). Tuskin kukaan tietää, minkäniminen keisari oli Japanissa vuonna 1563.

Mutta ei kukaan voi tosissaan väittää, että jos joku ei tiedä, milloin on Suomen itsenäisyyspäivä, niin tämä henkilö ei olisi aivan uskomattoman tyhmä! Pientä rajaa!

Minulle tarjoiltiin kerran mustikkateetä. No, se oli kylläkin mustaherukkateetä. Tarjoaja vain ei osannut englantia sen vertaa, että olisi tiennyt, mitä blackcurrant tarkoittaa. Ei ollut rouvan ensimmäisiä mokia.

Vierailija
78/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui myös maratonin pituudesta, että sen pitäisi olla yleissivistystä. Ehkä valtaosa osaa arvioida matkan noin 40 kilsan pituiseksi, mutta en ihmettele jos joku muukin kuin minä on tällaisia huonopäisiä, ettei muista tarkkoja kilsoja.

Samoin puhetta oli siitä onko naisten ja miesten maratonit samanpituiset. Kuten sanottu, on olemassa myös puolimaratoni ja en yhtään ihmettelisi jos joku ajattelisi naisten juoksevan puolimaratonin. Siksi ehkä kyselyt siitä maratonin pituudesta.

Itselläni on mielestäni varsin hyvä yleissivistys, silti numeromuistini on ihan onneton. Joudun kysymään mieheltäni, jolla taasen on hyvä numeropää, esim ulkomaisia mittoja. En koskaan muista kuinka paljon tuuma tai jalka on metreissä.

Sen sijaan että omaisin hyvän numeromuistin minulla on hyvä hahmotuskyky ja siksi varmaankin älykkyysosamääräni on Mensan testeissäkin todettu olevan päälle 130.

Toisaalta mulla on sarkastinen huumorintaju ja monelta mun vitsit saattaa mennä ohi :D

mutta eikö tossa viestissä ollut tyhmyyttä se, että olettaa jotenkin Berliinin ja Tukholman maratonien pituuksien eroavan toisistaan? maratoni on maratoni.

Vierailija
79/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä yksittäiset termit tai niistä tietämättömyys eivät vielä kerro mitään ihmisen älykkyydestä. Ei myöskään se, että ei muista minä päivänä itsenäisyyspäivää vietetään.

Kyllä aikuisen ihmisen pitää tietää, koska itsenäisyyspäivää vietetään, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
80/110 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käyttävät alkoholia viikonloppuisin tai ovat impanneet nuorempana. Ei näitä henkilöitä ehkä tyhmiksi pitäisi sanoa, vaikka tyhmäähän se dokaaminen on.

Eihän lievän kehitysvamman omaava voi hitaudelleen mitään.

Tilanteet ovat kyllä hauskoja. Näitä henkilöitä kohtaan tunnen sääliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi