Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne huonoa asiakaspalvelua jos työntekijäjät juoruilevat keskenään

Vierailija
09.08.2024 |

asiakkaan vieressä? Esim. hotellin respassa kun asiakas tulee niin työntekijä sanoo että kollega voi palvella jatkaa juoruamista kolmannen työkaverin kanssa. Ja asiakas jää jonottomaan kuunnellen noita juoruja. Voiko tasokkaassa hotellissa toimia näin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se yksi työntekijä kuitenkin hoitaa sitä minun asiaani niin minulle on ihan sama mitä ne kaksi muuta tekevät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia ja toimivatkin. Kyllä asiakkaita riittää ja rahaa tulee. Onko se kohteliasta tai hyvää käytöstä? Eihän se ole mutta kaikki suomalaiset yrittäjät ja aspat haistattaa pitkän peen asiakkaille.

Vierailija
4/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
5/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne eivät juorua asiakkaasta, niin tulee pisteitä. Ehkä asiakas ei voi odotella, pitäisikö olla mahdollisuus itsepalveluun.

Vierailija
6/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista tapahtuu ihan joka paikassa, joten jos ei kyse ole mistään vaativasta ammatista kannattaa viitata kintaalla kaikenlaisen rahvaan osaamattomuuteen. 

Tasokkaassa hotellissa ei juoruta asiakkaiden kuullen. Et ole ollut sellaisessa.

Vierailija
7/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista tapahtuu ihan joka paikassa, joten jos ei kyse ole mistään vaativasta ammatista kannattaa viitata kintaalla kaikenlaisen rahvaan osaamattomuuteen. 

Tasokkaassa hotellissa ei juoruta asiakkaiden kuullen. Et ole ollut sellaisessa.

No oli olevinaan tasokas, kallis hotelli. Siksi olinkin yllättynyt tylystä asiakaspalvelusta.

Vierailija
8/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huonoa palvelua. Olin kerran hakemassa noutoruokaa ja odottaessani ruokiani sain kuunnella kuinka myyjät juttelivat viikonlopun kännimokailuista ja haukkuivat työkaverit, pomon ja jotkut asiakkaat. Oli eka ja vika kerta kun siihen puljuun jalallani astun. 

Vierailija
9/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vaivaannuttavaa ja epäammattimaista. 

Vierailija
10/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on huonoa asiakaspalvelua. Olipa mikä vain asiointitilanne, siihen ei pitäisi kuulua tunne ulkopuolisuudesta tai muiden asiakaspalvelun työntekijöiden yksityiselämän juttujen kuuleminen. Ymmärrän kyllä silti, että tämä ei toteudu, koska vaatisi aika paljon hienosävyisyyden tajua esimieheltä edellyttää kunnollista käytöstä työntekijöiltä.

Vierailija
11/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin on. Jokainen normaalijärkinen tämän ymmärtää.

t.asiakaspalvelija/hoitaja

Vierailija
12/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei kiinnosta mitä aspat tekevät keskenään niin kauan kuin homma hoituu. Muutoinkin on vanhentunut käsitys, että arpojen pitäisi seisoskella asiakkaita odottelemassa.

Vierailija
13/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki juoruilu työpaikoilla on lapsellista ja ala-arvoista.

Vierailija
14/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se yksi työntekijä kuitenkin hoitaa sitä minun asiaani niin minulle on ihan sama mitä ne kaksi muuta tekevät. 

Tämä. Vai pitäisikö niiden kahden vaan tuijottaa asiakasta siellä taustalla?

Vierailija
15/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos asiakas joutuu siksi odottamaan.  Jos taas asiakkaita ei ole odottamassa palvelua, niin antaa juoruta. Aika tylsää sellainen asiakkaiden odottelu kuitenkin on.

Vierailija
16/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Vai pitäisikö niiden kahden vaan tuijottaa asiakasta siellä taustalla?  Ei tietenkään , vaan tehdä palkkansa eteen töitä eikä juoruilla omia asioita.

Vierailija
17/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisittepa opettajien "kaffipaussi"-huoneessa kuulemassa, kuinka siellä saa kyytiä vanhemmat, muu henkilökunta, ukot ja kylän akat ja välillä koko yhteiskunta. 

Voi sitä kritiikin määrää ja mikä tunku korkeimmalle korokkeelle huutamaan omaa erinomaisuutta. Ihanaa, kun on paikka ja siellä voi todellakin tuulettaa.

Vierailija
18/18 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajainhuone on taukotila. Monessa koulussa on varmaan tuhannesti mietitty, saako siellä vaahdota ja purkaa, vai olisiko oikeutettu rauhalliseen hetkeen. Tuskin on monestikaan ratkennut. Samanlaista on joka työssä, mutta kyse ei olekaan asiakaspalvelu- tai opetustilanteesta - ihan eri asia kuin ketjun aihe siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme