Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään tuhtaavien MARRASKUU

03.11.2009 |

Hei kaikille, tässä meille tänne pitemmäksi aikaa jämähtäneille uusi kk-pino.

Sofi

iät: Molemmat 28vee.

yritystä 04/08 alkaen

Lapsia entuudestaan: Mulla tyttö 07/03, miehelle esikoinen toiveissa

Kuumeillaan: Etelä-Pohjanmaalta

Nelli yk 15

iät: 25 v. mies 31 v.

Toiveissa toinen lapsi, mulla tyttö 06/05, miehelle ensimmäinen

Testailua 23.9 aikoihin

Miehen simppanäyte OK. Eikä muuta vielä tutkittu. Tähystys+munatorvien aukiolotutkimus endo-epäilyn takia 8.12.

Eewokki, ikä 35, mies 36

yritys aloitettu 04/08, km 08/08 ja 04/09

lapset tyttö -98, poika -01

lääkärissä käyty, lievä PCO ja clomit käytössä

kiharapää, ikä 25, mies 27

Yritys aloitettu kesällä 2007, ekaa yritetään haastetta lisää vuorotyö, aina ei olla sopivaan ajankohtaan samaan aikaan kotona hereillä..

Helmiina-80

Minä 28 Mies 32

yritys aloitettu 03/08, tuulimuna 01/09

Ja ensimmäinen olisi toiveissa

Meillä myös vuorotyö tuo oman "kiilansa"

Inkeri

Minä 27 mies 25

vuosi yritystä

Tutkimukset alkamassa elokuussa

Ennuli81

ikä 29 mies 28

Ensimmäinen lapsi toiveissa kummallakin

yritystä n. 08/08 lähtien

Tutkimukset aloitettu

masunasu09

24-vee nainen eteläsuomesta, mies on 25

tytär 1v 2kk

noin vuosi täynnä yritystä

Haaveilija-79 yk 17

Mötky kp 8/30

mä oon 33, mies 40

yritystä 10/08 saakka

2 km (v. 04 ja 12/08)

2 lasta

Asteri

Molemmat 32vee

Yritys aloitettu 11/2007

2. toiveissa

tutkimukset alkanut

2poj@näiti

-Pääkapupunkiseutu

-itse 35v., mies 41v.

-yritystä 08/07 saakka, vahva endoepäily -> tutkimuksiin 11/09 Kätilöopistolle -> sen jälkeen tähysys + putkien aukiolotutkimus?

-kolmas toiveissa

-lapset 07/05 ja 09/06

Rizza

- 28 ja mies 30

- yritys aloitettu 4/2006 (yk 38)

- asumme Keski-Suomessa

- km 5/2007, 3 x IUI syksy 2008 (-), 1. IVF 3/2009 (-), 1. PAS 5/2009 (+) kkm 7/2009 rv 11+2

- 2. PAS 9/2009

Nyytikki

mä 33v, mies 42 v

molempien eka

yritys alotettu 4/06

suolistossa oleva endo ja lyhyt kierto vaivaa, odotetaan että mies antaa näytteensä niin sitten jatkot (ei vielä oo suostunu näytteen antoon)

Myrmica

Mulla ikää 33, miehellä 30. Yritystä takana kohta 1,5 vuotta, keväällä käytiin lääkärissä, kaiken pitäisi olla suht. kunnossa mutta lasta ei kuulu.

Inna

30v., mies 39v.

Esikoista yritetään (miehellä 2 lasta).

Innan perustutkimukset tehty 02/09, kaikki ok.

Keskenmeno yk7, 05/09

Kierto 30-34 päivää.

Yk11 menossa.

Sirusade

Keskenmeno rv 19

Caffee82

Minä -82, mies -82.

Pirkanmaalta, ja ekaa lasta yritetään.

Blueberry

Iät: 25 v. kumpikin, ei lapsia

Yritys alkoi 6/2006, lapsettomuustutkimukset tehty syksyllä 2007, 3 inssiä takana yksityisellä, ei koskaan plussaa tai muuta raskautumisen merkkiä. Nyt ollaan jonossa Oysiin.

Emma__80

iät: Minä 29, mies 32

yritystä 08/07 alkaen

Lapsia entuudestaan: haaveissa esikoinen

Kuumeillaan: Etelä-Pohjanmaa

Plussanneet:+++ :)

Vilja, ikä 21, mies 23

yritys aloitettu 01/09

Moona79

ikä: 30v, mies 34v,yritystä 8/08 alkaen,

2.IVF suunniteltu tehtäväksi 8/09, siitä +.

pola, yritystä 06/07 lähtien. Ja ikää siis mulla kohta 32, miehellä 35.

Aikku ja Helinäkeiju

Oman navan kuulumiset: tuskin tuli tästäkään kierrosta mitään, olotila ja oireet (rinnat pirun kipeät heti oviksesta lähtien) niin samanlaiset kuin niiiin monessa edellisessäkin. Clomit söin ja lugeja käytän nyt vielä tämän viikon, turhaan, luulen. Voi-voi (huokaus). Pitäisi kai taas kohta käydä gynen juttusilla, vai kävisinkö? Kiikun kaakun ollaan että lopetetaanko tämä väkinäinen yritys.

Entä muut?

Eewokki dpo 7-8

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofille pahoittelut tädistä, kurja juttu aina pettyä :(

Mina2 tervetulotoivotukset täältäkin suunnalta! Kiva saada uutta porukkaa mukaan, vaikka... juu nou

ON: Oon ollu hiljasena ko ei juuri mitään sanottavaa.. samaa vanhaa rataa vaan menee! Elikkäs tod. näköisesti täti se taas kohta tulee, hiukan on jo värillistä vuotoa havaittavissa ja huomenna varmaan jo hanat sitten aukeaa kunnolla! Uutta yk:ta en sitten aloitakkaan tädin tulon jälkeen, vaan odotan sen tähystyksen ja sitten sen jälkeen jatketaan yrittämistä!

niin ja mitenkäs Emman ultra meni? Eikös sulla se tänään pitänyt olla?

Nelli kp 28/28 yk 17

Vierailija
42/65 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioin saman tekstin tähän mikä on Kolmosten palstallakin.

Kävin tänään siellä Kättärin lääkärillä. Endometrioosia on kohdun takana pesäkkeinä ja vasen munasarja on "liimautunut" kohdun viereen kiinni. Sain jo tähystysajankin: se on tammikuun lopussa. Niinkin pian! :) Olisin saanut ajan jo joulukuun alkuun, mutta on omia menoja ja joulukuun loppuun en saanut sen takia, kun pyhät sattuvat juuri niihin päiviin jolloin tähystys voitaisiin tehdä (kuulemma ennen kp 12). Niin, elikkä "kivasti" alkaa sitten menkat jouluaattona.. Niin, jos nyt alkaa..?

Lääkäri sanoi, että kannattaa yrittää ennen tähystystäkin. Niin, ja samalla tehdään munajohtimien aukiolotutkimus kun tähystyskin. Pyysin jotain toista särkylääkettä kun tuo Miranax ei kunnolla auta, mutta saan sen vasta tähystyksen jälkeen (??). Ei kuulemma ole nyt jonoa endon tähystyleikkauksissa. Lääkäri sanoi ettei sitten tuohon kohdun takana olevaan endoon kuulemma kosketa.

Mies meinasi laittaa jarrut päälle tässä yrittämisessä, mutta täytyy yrittää vielä pehmitellä häntä, siis puhua ympäri. :)

ON: Menkkajomotukset alkoivat taas kp 19.. :( En siis ole ollenkaan varma, että nyt voisi tärpätä. Lääkäri ei ainakaan ultratessaan sanonut mitään. Ja ei olisi ehkä vielä näkynytkään. Joten parempi ehkä suhtautua tähän niin ettei ole tärpännyt. ?

Mukavaa loppuviikkoa! :)

Kp 22/n.28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko jo liittya joukkoon...?? Taalla alko tanaan juuri yk 10... Tiedan, etta taalla on useimmat paljon paljon pitempaan yrittaneita, mutta jotenkin ei tuo esikoispino enaa tunnu omalta... Siella porukka vaihtuu niin tiuhaa tahtia ja itsella meinaa valilla menna kirjottelu vahan masentuneeksi, kun aina vaan alkaa uusi yk...

Huolitteko siis mukaan pitempaan tuhtaavien joukkoon??

Olen vm 78 ja mieheni vm 79. Asustellaan Englannissa ja ensimmaista lasta tassa kovasti yritetaan.

Mulla on tosi saannollinen kierto, noin 30 paivaa ja oviksen tunnen tosi selvasti muutamana paivana, joten ihmetyttaa, etta mika maksaa!! :(

Tammikuussa olis tarkotus selvittaa miehen siittioiden laatu ja siita sitten lahtea liikkeelle (maaliskuussa siis alko yritys). Tiedan kylla, etta vuosi ja ylikin on ihan normaali aika yritykselle, mutta kun ei oikein jaksais tata odotuksen odotusta enaa yhtaan!!! Tiedatte mista puhun...

Tanaan siis fiilarit aika nollassa, kun kp ykkosta mennaan. Kylla se mieliala alkaa taas nousta kun kpt lisaantyy...

Tinttis

Vierailija
44/65 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs täällä alkoi tänään jälleen kerran kp1.. En muuta kyllä odottanutkaan, eikä tullut tiputusta mistään tällä kertaa. Olo on ihan normaali (kipuja lukuunottamatta), eli ei tartte ees pahoitella uuden kierron alkamista ;) Varmaan yksi syy miksi mieli ei ole maassa on se että nyt pääsen sitten vihdoin ja viimein sinne tähystykseen! Kaksi vuotta sitten olen ensimmäisen kerran lääkärille mennyt kovien kipujen vuoksi ja vihdoin siis aletaan ottamaan selvyyttä niihin :) Eli ihan hyvä fiilis..

Nyt vaan kovasti jännittää jo se tähystys ja eniten ehkä se että löytyykö sieltä mitään. Jos ei endoa löydy niin oon kyllä aivan äimän käkenä että mikä kumma voi sitten näin kamalia kipuja aiheuttaa! Ja alan automaattisesti sitten ajatella että vaan kuvittelen nämä niin pahoiksi.. Vaikka kyllä ne kivut on ihan todellisia! Mutta jos sitä endoa löytyy niin sekään ei ole sitten hyvä asia :/ Eli aika ristiriitaiset ajatukset tuosta.

Ihana juttu 2poj@näiti että sinäkin jo noin pian sittenkin pääset sitten siihen sun tähystykseen! Ja mullekkihan tehdään se aukkari siinä samalla kuten sinullekkin. Mukavaa kun alkaa tuleen selvyyttä asiaan.. Sulla kuitenkin ymmärtääkseni on jo melkoisen varma että siellä tosiaan sitä endoa on, mutta varmaan helpottavaa kun lähdetään tähystyksellä vilkaisemaan miten laajasti siellä on ja onko tehnyt kuinka paljon tuhojaan.

Voitko 2poj@anäiti kertoa sun kivuista vähän? Missä sulla niitä esiintyy ja milloin? Endossahan paljon kai vaihtelee tapauskohtaisesti kivut, riippuen siitä missä sitä on.. mutta mielellään kuulisin sun tapauksesta lisää.

tinttulinalle tervetuloa vaan joukkoon.. Kyllä me ainakin mun puolesta sut tänne pinoon otetaan kirjoittelemaan. Se on niin raastava tunne kun muut ympärillä (toisessa pinossa sun tapauksessa) vaan pamahtaa paksuksi ja ite vaan junnaa samassa vaiheessa. Toivotaan kuitenkin et sun visiitti tänne jäis lyhyeksi ;) Ja ne ajatukset myös mitä alkaa pyörimään päässä.. Tuleeko meille koskaan ollenkaan vauvaa ja koska ottaisin yhteyttä lääkäriin jne.. Mulla itellä tuntuu että kun pääsi sen maagisen vuoden rajapyykin yli ja kun on saanut hiukan näitä juttuja eteenpäin, niin on se tuska hiukan helpottanut tämän yrittämisen kanssa! Ehkä asiaan on se auttanut että kun enää ei joka kierron loppupuolella tipu niin korkealta, kun on tottunut siihen että ne menkat aina tulee.

Nelli kp 1 eikä yk:ta tässä kierrossa, vaan tähystys :)

Vierailija
45/65 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi pitänyt saada vauva nyt tässä kuussa (la 10.11.), mutta luontoäiti päätti toisin ja sain juhannusaattona keskenmenon rv 19. Nyt siitä aletaan miehen kanssa vähitellen toipua ja uutta (kolmatta) vauvaa toivotaan ja yritystäkin on ollut... Eli helppoa ei ole ollut, mutta toivoa ei olla menetetty.

tv. Ohranjyvä l. ohris....

Vierailija
46/65 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi paska... ja yk 13.

oli hyvä kierto, ei sairasteltu ja paineitakaan en ottanut. Olin toiveikas. Oon käyny tutulla akupunktiossakin nyt kaksi kiertoa, mutta siis ei ei ei...

miten hitossa tämä raskautuminen on joskus onnistunu?!? onko täällä muita joille on tullut lapsi tai lapsia ennen helposti ja nyt ei enää millään? En pysty käsittämään mitä mussa on tapahtunu. Gyne sanoi silloin syksyllä, että oon vaan liian kärsimätön, mutta miten pitkään tässä vielä pitää vaan odottaa ja toivoa. en jaksaisi enää...

voi paska.

mötky

Vierailija
47/65 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea kaikille plusssanneille!

Ja iso hali kaikille, jotka ovat joutuneet pettyä!

Itsellä kans itku kurkussa kun taas täti tuli,

Taidan luopua toivosta..

Oletteko säästyneet sikainfluenssaltà?

Lasten koulusta oli perjantaina 200 oppilasta pois erilaisten flunssaoireiden vuoksi! Tosi kivaa..

Itse sain rokoteen pari

viikkoa sitten ja tulin siitä TODELLA kipeäksi..

Eipä tässä kummempia.

Terkuin, haaveilija-79

Vierailija
48/65 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei ihmeempää..

Koiran juoksujen loppumista odotellessa..

Olisi se niin ihanaa plussata vihdoin ja viimein.. Joulukuussa mahdollisesti mennään kihloihin.. Toivottavasti..

KP

su kp 25/28-35 YK 25

Vierailija
49/65 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Sofi, pahoittelut. No nyt otat sitten Asterista mallia ja plussa inssin jälkeen :-D

Nelli: Joo mulla oli se ultra 18 keskiviikkona ja silloin oli kp 11, ultrassa näkyi 2 hyvänkokoista follikkelia ja yksi joka oli liian pieni. No pregnylin pistinkin jo sitten torstaina kp 12 ja peittoja kovasti yritetty heilutella :-D Nyt ei taas auta kuin toivoa ja piinailla... tsemppiä tähystykseen, toivottavasti tuo tullessaan jotain selkoa tilanteeseen!

2poj@näiti: Hienoa, että sait ajan tähystykseen noin nopeasti! Nyt vaan miestä ympäri puhumaan :-D

tervetuloa Tinttulina, toivottavasti visiittisi pinossa on lyhyt. Kyllä me kaikki varmaan ymmärretään toi kärsimättömyys, tuntuu joskus niin epäoikeudenmukaiselta, että kuukaudesta toiseen joutuu pettymään.

Kiharapäälle onnea jo tulevasta kihlautumisesta

Vierailija
50/65 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohrikselle vielä osanotto menetyksen johdosta! Olette joutuneet kokea vaikean asian, voimia! Hyvä kuitenkin, että toivoa ei ole vielä menetetty, toivotavasti saatte vielä kolmannen pienokaisen

Vierailija
51/65 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli: Minulla kk-kivut alkaa jo yleensä siinä kp 19 tai 20, vähäisellä jomotuksella siis. Sen saa vielä aika hyvin kuriin särkylääkkeellä ja magnesiumilla. Sitten kierron loppua kohti kivut alkavat koventua, esim. tässä kierrossa kp 25 kivuista jo huomasi että menkat ei ole nää kaukana. Ja eilen kp 26 oli jo selvästi kovemmat ja tänään on myös alaselkäkin kipeä. En tiedä liittyykö tuo selkäkipu myös tähän, kun sitä ei yleensä ole. Itse asiassa koko selkä on tällä hetkellä kipeä. :/ Ja kipu tuntuu enemmän oikealla, eli kohdun puolella ja siellä endokudosta olikin enemmän. Ja myös tuntuu painon tunteena oikea puoli voi olla arka vähän ennen menkkojen alkamista. Niin, ja tuosta ensimmäisestä kipupäivästä alkaen (vaikkei satu paljon) väsyttää paljon. Eli menkkojen jälkeen on vielä ihan rätti. Rankkaa kun kivut kestävät n. 10 päivää. :(

Miten ja missä sinulla kivut ilmenevät?

Haluaisin myös kuulla sinulta sitten siitä tähystyksestä kun olet siellä käynyt, jos vaan sopii? :) Vähän jännittää nimittäin minun tähystys jo tässä vaiheessa ja miten kivuliasta on sen jälkeen ym.

Ohrikselle myös pahoittelut minun puolesta. :(

Emma: kiitos tsempeistä! :) Alkaa vaan itsestäkin tuntua siltä ettei enää yritetä. Eilen vaan tuli sellainen ajatus tässä menkkakipujen keskellä. Mutta tiedä sitten jos vielä yhden kerran yritetään. Tuntuu vaan niin epätoivoiselta, että miten se voi nyt onnistua kun on tämä endo.. No, saas nähdä. Mutta tuntuu tällä hetkellä että mies on tosi hankalasti suostuteltavissa. :/

Kp 27/n. 28

Vierailija
52/65 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kp 5-7 alkaa olla oviskipuja vaihtelevasti. Sitten oviksen aikaan on pahoinvointia ja alamasua pistelee (voipi olla ihan normi ovistuntemuksia, mutta kerronpa nyt nämäki samalla), sitte jotain viikko oviksesta-viikko menkkoihin (n.kp 20) alkaa kivut taas. Vaihtelevasti niitä kipuja on mutta yleensä tulee jo menkkapolttoja selkään ja mahaan, kivut vetää mahankin löysälle.

Kp 25-26 alkaa sattumaan peräsuoleen ja emättimeen, tulee sellaisia vihlovia kipuja. Viime kierrossa oli samoihin aikoihin myös iskiaskipuja ja liitoskipujen tyyppisiä vaivoja. Sitten ekana menkkapäivänä tai joskus jo päivää ennen vuotoa alkaa ne kamalat kk-kivut. Joita ei kyllä kestä mitenkään ilman särkylääkkeitä. Ulostaminen sattuu suoleen ja pienikin ilman ulos tuleminen sieltä on täyttä tuskaa. Kävely on monesti vaikeaa. Mahan puolelle kivut sattuvat alas ja sitten tuonne aivan ylös kylkikaarten alle molemmille puolille. Olen itsekkin huomannut että olen aivan tuhannen väsynyt menkkojen aikaan ja myöskin se pahoinvointi on menkkojen aikaan seurana. Uskoisin että pahoinvointi johtuu kovista kivuista.

Kerron sitten miten tähystys sujui ja mitä sieltä löytyy. Uskoisin että jos mulla endoa on niin sitä olisi ainakin tuolla suoliston ja emättimen seudulla. Täytyy sanoa että jos siellä ei sitä ole niin ihmettelen ja suuresti!! Koska kaikista pahimpana koen nuo suolisto ja emätinkivut. Ne on tuskaa :(

Nelli ja tasan 2 viikkoa tähystykseen :)

Vierailija
53/65 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohrikselle piti myös minun tuohon edelliseen viestiin kirjoittaa pahoittelut menetyksestä. Tänne on hyvä meille purkaa tuntemuksiaan, eli tervetuloa vaan mukaan..

Vierailija
54/65 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa, olen ollut sivussa kun oon yrittänyt ottaa vähän etäisyyttä tähän yrittämiseen. No, tulinpa käymään ja mitämitä.

KP ja Nelli, ihan samankaltaisia kipuja myös mulla, vaikkakaan ei aivan yhtä kovina. Ivk ovulaatiosta painon tunne ja nippailut on todella tuttuja, vatsa löysäilee ym ym. Mun lapsettomuuslääkäri sanoi, että ei näy silti endoa. Laparoskopiaa ei kyllä oo tehty, eikä hän sitä edes ehdottanut. Inssiin vaan kuulemma, kun me niin päätetään. Oon niiiin monta kertaa erehtynyt luulemaan, että oon raskaana noiden vuoksi.

Hassu juttu on, että mun kivut on alkaneet vasta tuossa vuosi sitten. Aiemmin on ollut vaan helvetilliset kuukautiskivut. Nää taitaa olla aika harmittavan yleisiä yhdistäviä tällä palstalla.

Ohris, tosi surullinen juttu, pahoittelut sun puolesta, voimia ja vahvistumista. Toivottavasti saat vertaisuutta ja tukea täältä.

Yksi kysymys mulla. Uusi oire nimittäin. Ovulaatio oli just, ja eilen illalla multa tuli verta. Paperissa oli ihan kirkasta verta iso täplä. Ei mitään tummaa vaan vaaleaa ja tuoretta. Hölmistyin aivan. No, me oltiin kyllä pari tuntia aiemmin höykyytetty, että voihan tuo olla vain joku naarmu mutta positiivikko kyselee kokemuksia kiinnittymisvuodosta. Onko se legenda, vai häh? No, mitään muita oireita ei oo. Paitsi noussut toiveikkuus.

terkuin Myrmica kp 17/28

Vierailija
55/65 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli: Piti vielä lisätä, että aikaisemmin minullakin oli ennen ovulaatiota kipuja ja oviksen aikaan. Pahimmat kivut ajoittuivat siihen ajankohtaan kun keltarauhaskysta puhkesi. Satuin olemaan juuri niihin aikoihin gynellä ja huomasi ultralla puhjenneen kystan. Mutta nyt ei ole enää ennen ovista ainakaan kovia kipuja eikä ovikseen aikaan. Ja joskus meni pahimpien menkkakipujen aikaan vatsa sekaisin, pyörrytti ja oksetti. Joskus nuorempana makasin vessan lattialla ensimmäisenä menkkakipupäivänä, mutta onneksi ei sellaista ole enää.

Nyt täytyy laittaa lapset nukkumaan.. Tai odottavat jo sängyissään.

Tsemppiä! :)

Vierailija
56/65 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten alkoi menkat ja heti aamusta.. :/ Kun yleensä alkavat vasta illalla. No, mutta eteenpäin mennään. Yrityksen laadusta en tiedä.. Katsotaan sitten lähempänä ovista.

Kp 1

Vierailija
57/65 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille! Pitkästä aikaa palstalle kirjoittelen. Meillä on alkanut alkanut yritys toukokuussa -08, joten pitkään on meilläkin mennyt ja viime talvena jo itsekin kirjottelin tällä palstalla, mutta eri käyttiksellä eli vanha nimimerkkini, jota en enää saanut jostain syystä aktivoitua, oli Walpu. Sofin kanssa ollaan samaan aikaan aloitettu yritys..

Meillähän oli se tilanne, että minulla oli seyksyllä -08 kohdunulkoinen raskaus ja kevätpuolella tärppäsi sitten uudelleen, mutta raskaus oli hankala alusta asti. Synnytys käynnistettiin toukokuun lopussa ja meillä on nyt sitten pieni enkelityttö, joka syntyi rv:lla 16+5. Tämä on ollut niin vaikea ja kipeä asia, että en ole oikeastaan pystynyt käymään koko palstalla, vaikka koko ajan kuumeillaan uutta raskautta. Tämä kuumeilu on vain vähän erilaista.

Ohrikselle halusin laittaa pahoittelut! Meillä oli sama laskettu aika eli 10.11. Saako olla utelias ja kysyä, että löytyikö teillä mitään syytä keskenmenolle? ja miten olet itse selvinnyt? Itselläni oli varsinkin marraskuun alku aivan hirveää aikaa. En olisi koskaan voinut kuvitella, että kuinka pahalta tämä voi tuntua. Ja jotenkin kaikkien tuttujen raskaudet vääntävät haavan aina uudelleen auki. Mitään syytä tälle keskenmenolle ei löydetty, joten uusikin raskaus pelottaa ja se mahdollisuus, että näin käy uudelleen.

Vierailija
58/65 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitynpä minäkin tänne mukaan.

Yritystä takana 11/2006 lähtien ja keskenmenoja 09/2008 ja 09/2009. Luomuna mennään kun isäntä ei suostu tutkimuksiin ja minut on testattu eikä vikaa löytynyt. Kierto mulla tasan 28pv, kellon tarkkuudella.

Alan olla jo ihan täynnä tätä ikuista pettymystä kuukausi kuukauden perään :( Nytkin on raskausoireet mutta en ole raskaana - - jäiks!

Ikää meillä on jo 37 ja 39v sekä lapsia 3kpl ennestään. Tahtoo vielä iltatähden!

RauPotar ja vuodot päällä :(

Vierailija
59/65 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Ohrikselle ja Wennille menetyksesta! :(

Ja pahoittelut myoskin tadin kohdanneille!

Itse kavin asken kaverilla ja hanelle sitten kerroin tasta meidan yrityksesta ja mahdollisesta tutkimuksiin menosta ja nyt ahdistaa ihan hirveasti!! En tieda johtuuko siis tuosta, mutta yhtakkia ihan kummallinen olo... :/ Ahdistunut olo.

En usein tasta asiasta puhu kellekaan, niin nyt vissiin nousi tunteet aikalailla pintaan.

No, jospa tama tasta....

Vierailija
60/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain taustalla, kun hoidot ei ole tuottanut tulosta. Kaksi kertaa on tehty tulokseton pakastealkion siirto, mutta nyt tehtiin 2.IVF-hoito, josta testasin eilen pp8 haamun, joka nyt tänään on vahvistunut. Kaksi alkoita siirrettiin ja 10 meni pakkaseen. Nyt jännittää, että jatkuuko tämä raskaus tällä kertaa. :)