Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään tuhtaavien MARRASKUU

03.11.2009 |

Hei kaikille, tässä meille tänne pitemmäksi aikaa jämähtäneille uusi kk-pino.

Sofi

iät: Molemmat 28vee.

yritystä 04/08 alkaen

Lapsia entuudestaan: Mulla tyttö 07/03, miehelle esikoinen toiveissa

Kuumeillaan: Etelä-Pohjanmaalta

Nelli yk 15

iät: 25 v. mies 31 v.

Toiveissa toinen lapsi, mulla tyttö 06/05, miehelle ensimmäinen

Testailua 23.9 aikoihin

Miehen simppanäyte OK. Eikä muuta vielä tutkittu. Tähystys+munatorvien aukiolotutkimus endo-epäilyn takia 8.12.

Eewokki, ikä 35, mies 36

yritys aloitettu 04/08, km 08/08 ja 04/09

lapset tyttö -98, poika -01

lääkärissä käyty, lievä PCO ja clomit käytössä

kiharapää, ikä 25, mies 27

Yritys aloitettu kesällä 2007, ekaa yritetään haastetta lisää vuorotyö, aina ei olla sopivaan ajankohtaan samaan aikaan kotona hereillä..

Helmiina-80

Minä 28 Mies 32

yritys aloitettu 03/08, tuulimuna 01/09

Ja ensimmäinen olisi toiveissa

Meillä myös vuorotyö tuo oman "kiilansa"

Inkeri

Minä 27 mies 25

vuosi yritystä

Tutkimukset alkamassa elokuussa

Ennuli81

ikä 29 mies 28

Ensimmäinen lapsi toiveissa kummallakin

yritystä n. 08/08 lähtien

Tutkimukset aloitettu

masunasu09

24-vee nainen eteläsuomesta, mies on 25

tytär 1v 2kk

noin vuosi täynnä yritystä

Haaveilija-79 yk 17

Mötky kp 8/30

mä oon 33, mies 40

yritystä 10/08 saakka

2 km (v. 04 ja 12/08)

2 lasta

Asteri

Molemmat 32vee

Yritys aloitettu 11/2007

2. toiveissa

tutkimukset alkanut

2poj@näiti

-Pääkapupunkiseutu

-itse 35v., mies 41v.

-yritystä 08/07 saakka, vahva endoepäily -> tutkimuksiin 11/09 Kätilöopistolle -> sen jälkeen tähysys + putkien aukiolotutkimus?

-kolmas toiveissa

-lapset 07/05 ja 09/06

Rizza

- 28 ja mies 30

- yritys aloitettu 4/2006 (yk 38)

- asumme Keski-Suomessa

- km 5/2007, 3 x IUI syksy 2008 (-), 1. IVF 3/2009 (-), 1. PAS 5/2009 (+) kkm 7/2009 rv 11+2

- 2. PAS 9/2009

Nyytikki

mä 33v, mies 42 v

molempien eka

yritys alotettu 4/06

suolistossa oleva endo ja lyhyt kierto vaivaa, odotetaan että mies antaa näytteensä niin sitten jatkot (ei vielä oo suostunu näytteen antoon)

Myrmica

Mulla ikää 33, miehellä 30. Yritystä takana kohta 1,5 vuotta, keväällä käytiin lääkärissä, kaiken pitäisi olla suht. kunnossa mutta lasta ei kuulu.

Inna

30v., mies 39v.

Esikoista yritetään (miehellä 2 lasta).

Innan perustutkimukset tehty 02/09, kaikki ok.

Keskenmeno yk7, 05/09

Kierto 30-34 päivää.

Yk11 menossa.

Sirusade

Keskenmeno rv 19

Caffee82

Minä -82, mies -82.

Pirkanmaalta, ja ekaa lasta yritetään.

Blueberry

Iät: 25 v. kumpikin, ei lapsia

Yritys alkoi 6/2006, lapsettomuustutkimukset tehty syksyllä 2007, 3 inssiä takana yksityisellä, ei koskaan plussaa tai muuta raskautumisen merkkiä. Nyt ollaan jonossa Oysiin.

Emma__80

iät: Minä 29, mies 32

yritystä 08/07 alkaen

Lapsia entuudestaan: haaveissa esikoinen

Kuumeillaan: Etelä-Pohjanmaa

Plussanneet:+++ :)

Vilja, ikä 21, mies 23

yritys aloitettu 01/09

Moona79

ikä: 30v, mies 34v,yritystä 8/08 alkaen,

2.IVF suunniteltu tehtäväksi 8/09, siitä +.

pola, yritystä 06/07 lähtien. Ja ikää siis mulla kohta 32, miehellä 35.

Aikku ja Helinäkeiju

Oman navan kuulumiset: tuskin tuli tästäkään kierrosta mitään, olotila ja oireet (rinnat pirun kipeät heti oviksesta lähtien) niin samanlaiset kuin niiiin monessa edellisessäkin. Clomit söin ja lugeja käytän nyt vielä tämän viikon, turhaan, luulen. Voi-voi (huokaus). Pitäisi kai taas kohta käydä gynen juttusilla, vai kävisinkö? Kiikun kaakun ollaan että lopetetaanko tämä väkinäinen yritys.

Entä muut?

Eewokki dpo 7-8

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä edelleen roikutaan, ilman nyyttiä tai tietoakaan siitä :(

Tuntuu joskus niin väkinäiseltä koko yrittäminen.

Eilen ovisplussa se hyödynnettiin, mutta aika väkinäistä oli..

Mites pelottaako teitä sikainfluenssa?

Oletteko ottaneet rokotetta?

Halitsemppi kaikille!

Vierailija
2/65 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilija: Musta tuntuu tällä hetkellä ihan samalta kun susta! Tää on niin väkinäistä... Peittoa pakko heilutella kierron puolivälissä oli miten oli eikä silti toukkaa kuulu :P

ON: Töissä on vaihteeksi taas ihan kamalaa... Kauhee stressi päällä koko ajan. Saatiin tänään töissä sikarokotteet. Oli ihan vapaaehtoinen mutta suurin osa meistä otti sen, minä mukaanlukien. Nyt on käsivarsi niin kipeä! Toivottavasti ei nouse kuume. Terveydenhoitaja joka rokotti sanoi että todennäköisesti käsi tulee olemaan kipeä, päätä voi särkeä ja lämpöä saattaa olla. Noh, jos ei sitten tulisi sitä kauheeta sikaflunssaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...edelleen. Kiitos Eewokki, kun laitoit uuden pinon pystyyn! =)

Yritykseen ollaan täälläkin niiiiin kyllästytty, mutta ei auta, pakko jaksaa, kun oman nyytin haluaa!

En oo hirveesti jaksanut ton sikaflunssan kanssa stressata. En oo ottanut rokotetta, enkä kyllä vielä saiskaan, kun en mihinkään riskiryhmään kuulu, enkä ikäni puolesta enää saa.

Tätiä odotellaan, kp 28/27 menossa. Mieluusti saisi muutaman päivän viivästyä, sillä saimme lääkäriajan keskussairaalaan jatkotutkimuksiin joulukuun alkuun, ja pahasti näyttää siltä, että joulukuun täti olisi juuri silloin kylässä. Olis kiva, ettei tarvisi aikaa tädin takia siirtää...

Aika nopeasti saimme ajan keskussairaalaan, pari viikkoa sitten olimme terveyskeskuksessa ja sieltä antoivat lähetteen sairaalaan. Ehkä sitten jotain hormonilääkitystä aloitellaan (ja aukiolotutkimus?)... =)

- Ennuli -

Vierailija
4/65 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääkin on niin synkkä että tekis mieli vaan vetää peitto korville... Toisaalta tämä kuu aina herkistää muistelemaan omia raskauden loppuaikoja ja synnytyksiä, molemmat lapset kun ovat putkahtaneet maailmaan marraskuussa :-)

Kyllästymistä, kyllästymistä tuntuu muillakin olevan. Aika vaan kuluu eikä mitään tapahdu. Minä varasin gynelle ajan parin vkn päähän niin vois vähän jutella tilanteesta ja miten jatketaan. Luulenpa että mulle jo ehdotetaan inssiä tai jotain muuta... mutta kun en ole varma haluanko lähteä sellaiseen! Joo, tosi ristiriitaista kun toivon että onnistuis ihan luomusti ja hoidot taas tuntuu jotenkin omituiselle... En sitten ehkä halua sitä vauvaa tarpeeksi. Kun tätä ikääkin jo on ja lapsia kaksi. Toisaalta tässä ei kannattais enää aikailla hoitojen aloittamista, koska kohta voi olla jo siihenkin liian myöhäistä. Kamalaa.

Tässä vaiheessa jo luulis edes jotain pientä oirettä löytyvän, kun täti pitäis tulla ma-ti, eikös niin? EI MITÄÄN :-(

Mitäs jos oikein tehtailtais plussia tässä kuussa? ;-)

eewokki

Vierailija
5/65 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteri: kiitti tähystys tsempeistä.. Ja se tähystys on joulukuun alussa. Ei tässä enää ole kuin n. 1kk siihen! Kun ajan sinne sain niin odotustusta tähystykseen oli 3-3,5kk ja tuntuu että tuo aika on mennyt kyllä todella äkkiä kun enää on vain se kuukausi odotella!

2poj@anäitille pahoittelut jälleen kerran alkaneista menkoista :( Kiva kun kerroit tuosta endodieetistä. En varmaan itse ala kyllä sitä noudattamaan kurinalaisesti, mutta kiva tietää mitä kannattaa vähän yrittää vältellä.

Ja KP:lle myös pahoittelut taas kerran uuden kierron alkamisesta.. Sun häätyy vaan paijata sille koirahauvelille kaikki "ylimääräiset" läheisyyden annon tarpeet kun nyyttiä ei kuulu. Mulla ainakin on hiukan helpottanut sen jälkeen kun koira otettiin kun on joku ketä paijata ja pitää huolta. Siis onhan mulla jo tyttökin mutta neiti on jo muka niin iso ettei enää syliin voi tulla eikä edes sängyssäkään saa päätä silitellä jos neiti on nukkumaan laittamassa...

Sofi: Olen parantunut jo, onneksi.. Nyt meillä on sitten vuorostaan neiti kipeänä :( Ja eiköhän se tosiaan niin mene kuin sanoit että se mun flunssa vaan ehkä siirtää sitä ovista muutamalla päivällä ;) Ja toivotaan nyt oikein paljon että se siirtäisikin! ollaan oltu miehen kanssa vähän väsyneitä ja makkarin puolella ei ole vielä ollut oikein sutinaa! Eilen oli tarkoitus oviksen takia vähän peuhata, mutta mulla oli illalla käsi ihan SIKA-kipeä, niin eihän siitä sitten mitään tullut! Kävin eilen hakemassa sikäinfluenssarokotteen ja siitä se kipu tuli. Edelleen on hiukan kipeä, mutta paljon parempi jo!

Niin ja sofille vielä tuosta inssistä ja miehen ajatelmista.. mulle itelle tuli samanlaisia ajatuksia päähän silloin kun oltiin lääkärin puheille hakeuduttu. Aloin silloin tarkemmin miettimään mihin kaikkeen sitä voi joutua/päästä ja sitten yhtäkkiä pamahti päähän että tosiaan... Jos inssi, IVF:ää/ICSI:tä unohtamatta joudutaan tekemään, niin simpat ei olekkaan itse sisään laitettuja.. Eli me ei olla tehty lasta sitten kahdestaan "rakkaudella" peiton alla, vaan joku muu on sen tavaran minun sisään laittanut :( Voin täysin kyllä kuvitella mitä miehesi ajattelee ja miltä tuntuu.. Hiukan se kirpaisi kun aloin tuota noin silloin ajattelemaan. Mutta täysin selvä asia on että hoitoisin lähtisin vaikka ne simpat ei oliskaan itse sinne laitettuja :) Mutta pointtina siis että harmitti/harmittaa vaan mielettömästi!

Eewokki: Kiitti uudesta pinosta! Vaikka sulla oireet samanlaisia kuin edellisissäkin kierroissa niin toivotaan nyt silti että clomeista ja lugeista olisi toivottu apu!

Haaveilija: Mä kävin rokotteen ottamassa eilen. Sain sen töiden kautta. Tytölle piti myös hakea tänään, kun hän kuuluu riskiryhmää, mutta täytyy nyt jättää vielä väliin koska hän on nyt kuumeessa. En tiä sitte että oliko minun viimeviikkoinen kuume ja tytön tämäviikkoinen ihan sitä itseään vai tavallista flunssaa, mutta rokotteet haetaan joka tapauksessa. Ei minua tuo flunssa kauheasti pelota.. Ehkä tytön kannalta hiukan huolestuttaa. Hänellä on astma ja tavallisenkin flunssan jälkiseurauksina on keuhkot huonona useamman viikon ja ollaan monesti jouduttu käymään spiiraa hengittämässä päivystyksessä, jotta saataisiin hengitystiet kunnolla auki. Ja keuhkokuumeenkin hän on sairastanut 3v ikäisenä. Ja jos keuhkokuume on joskus ollut se tulee helposti joskus uudestaan :( Eli nyt siis hiukaan huolestuttaa tuo keuhkokuume puoli yhdistettynä sikaflunssaan..

Caffee: Sinullakin rokote tullut otettua.. Mulla oli kyllä aivan mieletön se käsi kipu! Ei yhtään pystyny liikuttamaan eikä tosiaankaan nukkumaan käden päällä! huh huh sentään! Onneksi jo huomattavasti helpottanut kipu vaikka kipeä vielä vähän onkin!

Ennuli: No ootte kyllä vaan ihmeen nopeaa saaneet ajan keskussairaalaan puolelle :) Mutta tosi kiva vain! Mitä jos sulla nyt myöhästyiskin ne menkat ihan pahemman kerran eikä tarttis mennä olleskaan sinne lääkäriin :D toivossa on hyvä elää..

omaa napaa ei nyt sen enempää.. Tuossahan sitä on tullu teille kommentoidessa jo vähän enemmän ja vähemmän :)

Nelli kp 14/n.28 yk 17

Vierailija
6/65 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä siis kp 27/28-30 ja ihan varma olen tädin saapumisesta! Tänään tehty kaapissa ollut herkkä testi joka siis nega :( Ompahan taas vaan ollut niin outo kierto! Taas jälleen oon kehitellyt itselleni kaikki oireet yms. paleltaa, väsyttää ja rinnat ollut niin kipeät ettei varmaan ikinä... Vähän siis samanlaiset tuntemukset kuin sinulla Eewokki...

Caffee ja Haaveilija: Täällä alkaa olla aika samanlaiset tunnelmat. Ihanaa, että muillakin... Meillä on ainakin kaikki halu kadonnut jo aika päiviä sitten tämän ikuisen yrittämisen vuoksi! Ei tee mieli, mutta pakko on. Välillä ihan tullut jo riitaa sen vuoksi. Mä huudan, itken, murjotan ja se nyt ei ainakaan tilannetta paranna... Tekis välillä unohtaa koko juttu!

Ennuli: Ihanaa, että saitte ajan noin nopeasti :) Jos sinne ei vaikka tarttis mennä ollenkaan, toivotaan niin!

Täällä kanssa sikarokote otettu ja kyllä oli käsi kipeä! Otin samalla kausi-influenssa rokotteen toiseen käteen ja se ei ollut yhtään kipeä. Rokotteen sain viikko sitten ja saman päivän iltana käsi niin kipeä ettei voinut nukkua sillä kyljellä, seuraavaan päivään oli jo helpottanut vähän... Mulle ei onneks tullut muita oireita, työkaverilla armoton päänsärky kaks päivää :(

Nellikö kyseli tuolla lokakuussa millainen karvainen vauva meillä on? No joku ainakin :) Meillä on vuoden ikäinen labradori-vauva, se on semmoinen mamman muru :D

Nyt ois onneks töistä vapaata useampi päivä, vasta ens keskiviikkona töihin :D Tulee tarpeeseen, masentaa jo valmiiksi taas varata aikaa lääkärille, no nyt se lupasi laittaa sen lähtteen keskussairaalaan...

Emma

Vierailija
7/65 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee tosi nopsa ja omanapainen viesti. Muttamutta...mä testasin tänään PLUSSAN, ihan selkeän sellaisen, joka alkoi piirtymään minuutissa, uskomatonta. Tänään vasta pp 11 ja testinkin tein iltapvpissasta, tosin olin pidättänyt 4h.Tämä tuli siis ekasta inssistä.

Ihan epäuskoinen tunne, voiko tää olla totta? Nyt epäilyttää, että testi oli viallinen (kun oli sellainen halpis), hainkin jo apteekista toisen testin.

Ettänäin. Toivoa siis muillekinpitkään tuhdanneille :)

t.Asteri pp 11, yk 26, eka inssi

Vierailija
8/65 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanaa!! Ei löydy edes sanoja sille, kuinka iloinen oon, kun joku meistä plussaa!!

Annat kivasti toivoa, kun itsellä inssi ens kuus...=)

Sofi, jonka napaan ei kuulu ihmeempiä, kp:t on 22/ ties mitä...

Vierailija
9/65 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin netistä "tietoa", että pregnyl irroituspiikki voi näkyä plussana raskaustestissä :( Apua, jos onkin kyse siitä, pregnylin pistämisestä tulee huomenna 2vk...eli eipäs iloita vielä :(

T.Asteri

Vierailija
10/65 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Asterilla on tilanne selkiytynyt? Toivottavasti sulla olis meille tosi hyviä uutisia näin isänpäiväksi?!

Minäki oon tuosta pregnylistä lukenut että tosiaan saattaa se näyttää plussaa r-testiin, mutta en muista kuinka kauan. Sen verran kuitenkin muistelisin että kyllä sen kait jo viimeistään pp12 pitäis alkaa oleen näkymättä testissä... Korjatkoon sellainen jolla parempaa tietoa. Ja ettei sen sillon ainakaan ko menkkojen pitäis alkaa niin pitäis näyttää plussaa.

Niin on Asteri sulle täällä kaikki peukut ja isovarpaatkin pystyssä että plussa olis ihan oikea plussa! Olisit jo sen ansainnut!

Joo Emma minä se kyselin siitä karvaisesta vauvasta :)

Nelli 17/28

Vierailija
11/65 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut tänään uudestaan ja kyllä se edelleen plussaa näyttää (ja ihan selkeetä sellasta, ei mikään haamu):) Pregnylin pistämisestä jo 15 päivää. Huomenna tosin vasta "virallinen testipäivä" (silloin tasan 2vk inssistä) ja koko ajan pelottaa, että ne menkat ihan just alkaa, kun menkkaoireet on ihan samanlaiset kuin ennen menkkoja.

Näin sekavat tunteet tosiaan, kiitos Nelli peukutuksesta!

T.Asteri pp 13

Vierailija
12/65 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että jos viiva olis Pregnylistä johtuvaa niin se olisi sentään lähtenyt jo haalistumaan eikä anataisi enää ainakaan selkeää viivaa!

kyllä sulla taitaa olla pullat uunissa ;) Vähän mahtavaa :D

Nelli

Vierailija
13/65 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tunne on järisyttävä! Peukut pystyyn että matkalainen pysyy kyydissä loppuun asti!

Tänään mä voisin jo vaikka testata mutta turhaahan tuo on kun tiedän etten ole raskaana. Tää oireettomuus viittaa just siihen että täti tulossa lähipäivinä. Tai onhan mulla TÄTIoireita, päätä särki eilen ja selässä on finni :-(

eewokki

Vierailija
14/65 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin nostaa omia toiveita, kun meilläkin luultavasti inssi edessä viimeistään tammikuussa.

omaa napaa aluksi: me käytiin yksityisellä lääkärillä, joka katsoi kohdun ja munasarjat, jotka oli kaikki ok. sisätutkimuksen perusteella ei kuulemma ole myöskään endo. miehen simpat kontrolloidaan vielä ja jos ne edelleen epämuodostuneita niin inssi. tai mulle hormooneja. joita lääkäri ei halunnut mulle suositella. jäi niin ristiriitainen olo, toki oltiin iloisia ettei mitään löytynyt, mutta Miksi me ei olla saatu raskautta aluilleen vieläkään??! yritystä jo kohta puoltoista vuotta takana..

alakulo valtaa pinoa, itsellä juurikin samanlaiset fiilikset. jospa se joulu toisi mukanaan iloisia uutisia!!

inkeri taas uudella kierrolla

Vierailija
15/65 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Asterille! Irrotuspiikistä voi tulla raskaustestiin plussa vaan muutamana päivänä piikin jälkeen, ei viikkokausia sentään. Raskausdesta johtuvat "menkkaoireet" mullakin oli aivan samanlaiset kun ennen menkkoja. Kestivät vaan muutaman viikon alkaen 3pv ennen raskausplussaa.

Toivottavasti tulee paljon muitakin plussia tähän kuuhun!! Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

Itselläni tuli tänään kriittiset 12viikkoa täyteen raskautta. Aika menee äkkiä! Vaatteita olen vauvalle jo kutonut ja töissä kaikki tietää raskaudesta. Sikapiikinkin uskalsin ottaa 2vko sitten, joten suoja on sitäkin vastaan.

Moona

Vierailija
16/65 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on uskottava (5 raskaustestin jälkeen ;)), että vihdoinkin sitä ollaan raskaana...kahden aika pitkän vuoden jälkeen. Nyt vaan pitää uskoa, että kaikki menee hyvin, ja heinäkuussa syntyy terve vauva.

Huomenna ajattelin soittaa keskussairaalaan (siellä inssi tehtiin), ja varata ajan ultraan, ultraavat n. viikolla seitsemän.

Menkkaoireet ovat hieman vähentyneet, ja muutenkin aika oireeton olo, jollei epätodellista onnellisuutta lasketa oireeksi ;)

Tsemppiä kaikille TOSI paljon ja plussaonnea, kyllä se voi inssilläkin onnistua :) Olispa kiva, jos saataisiin odotus puolellekin oma pino.

Käyn kyllä jatkossakin lukemassa teidän kuulumisia, odotuspuolelle en vielä uskaltaudu...

t. Asteri pp 14=RV 4+0 (?)

Vierailija
17/65 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Pregnylin pitäisi näyttää plussaa kuin max 10vrk pistämisestä ja ainakin mä sain negan pp 10 eli usko pois vaan, kyllä sä oot raskaana, nyt vaan tarrasukkia pienelle kyytiin!

Täällä siis tosiaan täti taas kerran tuli kylään, nyt kp2 ja huomenna aloitan viimeiset clomit. Kp 11-13 pitäisi varata lääkärille aika ja sitten varmaan vikan kerran kokeillaan Pregnyliä. Sitten noin 6kk luomuna/odotellaan aikaa keskussairaalaan... Tähän epäonnistumiseen on jo jotenkin niin tottunut, että ei ees masenna niin paljoa, vähän semmoinen olo, että tottakai ne menkat alkoi, niinhän ne alkaa aina. Meillä siis on kaksi alkanutta raskautta jotka oon päättynyt keskenmenoon, mutta nyt alkaa kohta olla jo vuosi edellisestä, km oli tammikuun lopussa rv 5+7...

Anteeksi omanapainen viesti...

Emma

Vierailija
18/65 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain taas kirjoittaisi... :) Viime viikosta asti on väsyttänyt aivan tolkuttomasti..Zzzz. Tämä talviaika kai vaikuttaa ja tämä harmaa sää.

Ennen omia kuulumisia paljon onnea Asterille! :)

Ja nyt sitä omaa napaa sitten.. :) Tällä viikolla on ns. ovisviikko, tai siis luultavasti viikon keskivaiheilla on ovis. Mutta, mutta.. mies on kipeänä, joten en tiedä miten taas onnistuu koko homma.. :/ Kyllä ottaa pattiin, kun koko ajan jotnekin menee pielee tämä yritys. mies jo vähän viikonloppuna vihjaili, että olisin liian vanha (35v.) valvomaan öitä.. Että tarkoitaakohan tuo sitten että ei kohta enää yritetä..? Toisaalta itsestäänkin alkaa tuntua tosissaan ettei jaksa enää. :( Ensi viikolla onkin jo se Kättärin lääkäri. Saas nyt nähdä sitten mitä siellä sanotaan. Mutta jos vielä tämän kierron yrittäisi ja sitten en enää tiedä mitä tapahtuu.

Taitaa tulla oikein kunnon lumimyräkkä huomenna..

Kp 12/n. 28, yk 25 tai 26?? (en pysy enää laskuissa mukana)

Vierailija
19/65 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asterille vielä kerran onnea plussasta!!:) Kyllähän sen jo luulisi selkeä plussa olevan!! Tarrasukkia ihan hirveästi matkaan!!

Harmi Emma, ettei pregnylistä ollut apua..:( Toi jonotusaika tuntuu pitkältä, toivottavasti saatte ajan nopeammin!!

2pojanäiti: Ethän sä vielä mikään vanha ole! Nyt vaan droppia miehelle, että paranee parhaisiin puuhailupäiviin!!

Eewokilla taisi myös täti tulla..:(

Omaa napaa: Mua on etonut viimiset 3päivää... Ei niin, että oli oksettanut, mutta pahaa tehny kuiteskin. Välillä se menee ohi ja sitten tuntuu olo ihan luulosairaalta! Oviksesta on vasta reipas viikko, että enemmin uskois johonkin mahatautiin, kun mihinkään muuhun. Mutta eihän tässä hätiä, vaikka se täti tuliskin, kun ens kiertoon oli inssi ja Asterin kokemukset antaa voitoa kummasti!!:)

Sofi kp26/ varmaan 32, yk:sta ei tietoa, ehkä 19 tai 20

Mitäs muille kuuluu? Pino elää taas hiljaista aikaa!!

Vierailija
20/65 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi: Toivottavasti et ole saanut mitään pöpöä. Kyllähän jotkut on tännekin kirjoitelleet että raskausoireet on alkanut tosi aikaisessa vaiheessa, joten saattaisihan tuo olla sitäkin ;)

ON: Juuh, mulle ei kuulu mitään ihmeitä. Kirjottelin aikaisempaan pinoon siitä että olen menossa verikokeisiin. Sain niiden tulokset ja kaikki ok (tyroksiini, tyreotropiini ja prolaktiini). Huh, onneksi ne asiat ovat ok. Mies-parka alkaa vaan jo miettiä että vika on hänessä kun ei vauvaa ala kuulua vaikka ollaan kohta yritetty jo vuosi.