Millainen nainen säilyttää albumikaupalla exän kuvia?
Kommentit (65)
joka on sinut menneisyytensä kanssa? Tilannekuvissa saattaa olla muitakin kuin ex, ne herättävät kivoja muistoja.
eikä todellakaan puhu mistään exien kanssa tehdyistä asioista. Pikemminkin on kuin ei exiä olisikaan (eikä niitä montaa olekaan). Olen erittäin tyytyväinen vaimooni tässä asiassa, erityisesti nyt kun luen täältä näitä juttuja.
eli en puhu existäni ja mieheni on siinä käsityksessä että niitä on vain kolme. No, niitä pitkiä seurustelusuhteita olikin vain kolme, eikä niistä paljon ole kertomista jos jättää kaikenlaiset seksileikit ja sekoilut pois. (Yllättäen myös näinä aikoina otetut kuvat ovat sen verran sensuroitavia että olen ne tuhonnut.) Lyhyitä suhteita on sitten ollutkin paljon, ja nekin lähinnä seksiä eri muodoissaaan.
Nyt olen vaimo ja äiti enkä puhu Jumalaisen Porton ajoistani miehelleni mitään, se on takanapäin.
Mutta ei niitä välttämättä tarvi yhdessä nykyisen puolisonkaan kanssa katsella.
On varmaa, että kuvien hävittäminen tulee harmittamaan tulevaisuudessa. Vanhempana nuoruutta kaipaa entistä enemmän, ja kuvat auttavat siinä muistelussa.
Kaipa olen sitten onnekas, kun olen löytänyt sellaisen miehen. Hän on sinut menneisyyteni kanssa ja tietää, että kuka minä olen. Se mitä on tapahtunut on muovannut minusta sellaisen kuin olen, ihmisen, jota hän rakastaa.
Eikö kaikilla sitten ole näin?????
Ihanko totta jotkut vanhat valokuvat ovat uhka nykyiselle suhteelle..?? Ja tekö muka olette onnellisia??
Mulla on ainakin menneisyys, josta en välttämättä ole kaikilta osilta ylpeä, mutta kellä nyt olisi. Olemme muuttamassa ja juuri kävin läpi vanhoja valokuvia jne. JA voin kertoa, että kyllä nauratti..Kuvia oli muun muassa parilta teini-iän reissulta ja sitten jotain vähän uudempiakin kuvia. Mitähän mä muuten oikein näin siinä yhdessä miehessä??? Ja se paita, mitä mä oikein ajattelin!??! Nyt ne kaikki tuntuu vaan niin hassuilta. Elämältä. On mulla säilössä entiset rakkauskirjeetkin. Ei ne mun miehelle kuulu.
Oletan, että miehellänikin on muistojen laatikko, jonka sisältö on hänelle henkilökohtainen.