Asioita mitä pitää ottaa huomioon harrastaessa seksiä nuoren, 18v vuotiaan naisen kanssa?
Olen itse 47v mies ja naimisissa 35v naisen kanssa.
Onko jotain perustavanlaatuisesti eri tavalla kuin vaimon kanssa ollessa?
Kommentit (20)
Lähtekää aina siitä varsin epätodennäköisestä olettamuksesta, että noinkin vanha saattaa olla vielä neitsyt!
Sekin on jonkun lapsi! Jos vähänkään on järkeä niin jätät väliin! 35 v on paljon parempi pantava kuitenkin!
Rehellisesti. Olin tuossa pari kesää sitten tyttäreni kaverin kanssa. Hän 18 v. abi ja itse neliviitonen pappa. Olen ajat sitten eronnut ja tyttö sinkku, ettei sikäli mitään mutta olihan tuo ikäero aika iso ja kyllä sen huomasi varsinkin seksin ulkopuolella. Olemme niin eri sukupolvea ja puhumme aivan eri asioista tai sanotaan että samoista asioista mutta aivan eri näkökulmasta. Itse seksi oli aivan taivaallisen ihanaa ja sain toteuttaa maskuliinisuuttani hänen kanssaan täysillä. Se miten kiinnostunut hän oli minun vartalostani ja peniksen hyväilemisestä oli jotain aivan käsittämättömän upeaa ja totta kai en pystynyt pitämään näppeäni irti neidosta.
Ainakin kannattaa huomioida erityisellä huolellisuudella neitosen raskaaksi tulemisen mahdollisuus.
Sitten heräsit ja päästit kissan ulos
Kannataa varmistaa ettei tee elaripullaa.. Vaimo vie erossa kermat päältä ja lopusta maksat niitä elareita..
Ei kannata puhua yhtään mistään, korkeintaan miten aiot panna sitä. Ton ikäluokan naiset eivät kykene ottamaan vastaan mitään faktoja maailmasta, joita viisikymppinen mies tietää.
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää aina siitä varsin epätodennäköisestä olettamuksesta, että noinkin vanha saattaa olla vielä neitsyt!
Ei kukaan tuon ikäinen suomalaistyttö ole nykyään enää neitsyt! Nehän aloittavat hommat nykyään jo 13-vuotiaina jos ei varhemmin!
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuttaan hän yrittää kohteliaasti boostata itsetuntoasi, mutta vaikka mitä hän ennen seksiä kuvittelisi, tulet ällöttämään häntä, vaikka hän ei sitä sinulle näytä. Ällötyksen määrästä riippuu se onko hän valmis alkamaan heti nauramaan sinulle kavereidensa kanssa vai vasta vähän myöhemmin.
Maalaisvanhapiika yrittää peilaa omaa itseinhoaan palstalle 😆
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuttaan hän yrittää kohteliaasti boostata itsetuntoasi, mutta vaikka mitä hän ennen seksiä kuvittelisi, tulet ällöttämään häntä, vaikka hän ei sitä sinulle näytä. Ällötyksen määrästä riippuu se onko hän valmis alkamaan heti nauramaan sinulle kavereidensa kanssa vai vasta vähän myöhemmin.
Jason Momoa on 46 v. Sanoisitko noin hänelle?
Muistakaa. Oman lapsen ikäiset ovat lapsia. Muutaman vuoden vanhemmat ovat se muuttuva alaikäraja.
Samat asiat nuoren kanssa pitää huomioida kun vanhankin. Usein nuoret ovat epävarmempia itsestään ja haluistaan, joten heidät on vaikeampi saada rentoutumaan ja avautumaan, mutta ei sekään aina ole iästä kiinni. Liika varominen on tosi epäseksikästä. Muista ainakin itse ilmaista halusi.
Tärkein tiedostettava asia on, että 18v tiinehtyy paljon herkemmin kuin 35v. Varmoihin päiviin, eikä edes pillereihin kannata luottaa.
Kannattaa ensin varmistua siitä että hän on varmasti täysi ikäinen. Sitten itsellesi vasektomia ettei tule parin kymmenen vuoden ylimääräistä menoerää. Sitten kun tuo kolmevitonen ei kuitenkaan ole alkuperäinen suomalainen niin varaudu suvun toimintaan. Ettei tule kolmevitosta iloista leskeä.
Nämä provot on tupattu laittaa tuonne av:n puolelle ja jättää tämä seksiosio meille joilla siitä oikeasti on kokemusta.
Nuori nainen on 16v tai nuorempi, 18v on aikuinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen on 16v tai nuorempi, 18v on aikuinen nainen.
"Täys kone se jo on! Karvat ja kaikki!"