Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen säilyttää albumikaupalla exän kuvia?

Vierailija
26.10.2009 |

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: Meillä on kaksi yhteistä lasta ja lapset haluavat varmasti tulevaisuudessa pitää kuvat. Hääkuvat on tallessa ja muut yhteiset kuvat. Kaikkein imelimmät pusuttelut ja henkilökohtaiset kuvat olen heittänyt pois.

En todellakaan säilytä ja katsele niitä itselleni. Tuolla ovat laatikossa varaston perällä. Siellä on myös hääpukuni ja muuta rekvisiittaa jos yttäreni ne aikoinaan haluavat.

Vierailija
42/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekan ikioman kameran alle 10-vuotiaana. Olen kuvannut aina todella paljon, albumeita on todellakin kymmeniä. En todellakaan ala pilaamaan albumeitani ja repimään niistä kuvia. Ei menneisyydessäni ole mitään mitä pitäisi jotenkin peitellä ja hävetä.

Se lienee sitten eri asia, jos exää kantaa medaljongissa sydämellään tai lompakossa kunniapaikalla :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleenikään heitellä pois minulle nuoruudestani muistuttavia kuvia, päiväkirjoja yms. Ei niitä montaa ole, mutta joskus on vain kiva katsella, että mitä kaikkea sitä onkaan touhunnut :D Miksi haluaisin heittää pois asioita, jotka ovat osa minua? Ja se, että säilytän niitä kaapin pohjalla, ei todellakaan ole mieheltäni lainkaan pois. Elän silti täysin miehelleni..en haikaile menneitä.

Vierailija
44/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuvat jotka pitää hävittää ne vasta tärkeitä ovatkin.

Vierailija
45/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan muistaa mitä minulle on tapahtunut että ymmärtäisin paremmin kuka olen nyt. Minulla on tallessa jopa ala-asteen kirjeenvaihto rakkaan lapsuuden leikkikaverin kanssa, leikekirja jonka tein ylä-asteikäisenä ihastuksestani ja ex-poikaystävän ja satunnaisten ihailijoitten kirjeet. Valokuvista nyt puhumattakaan. Miksi ei olisi? Yhdenkään niistä perään en haikaile, tosin en miehellenikään elä, vaan haikailen johonkin pidemmälle...

Vierailija
46/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kaipaa ongelmia nykyiseen suhteeseensa.

Vierailija
47/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole säilyttänyt exien kuvia. Eivätkö ne muistot ole siellä sydämessä? Eikö se ole tärkeintä?

Ei mulla sydämessä ole mitään muistoja. Ja mitä on noita vanhoja valokuvia kattonut niin ne muistot päässäkin alkaa pehmenemään vuosien saatossa. Miksi kukaan ottaisi valokuvia ollenkaan jos kerran kaiken saisi sydämeensä säästöön?

Vierailija
48/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin exän kanssa kymmenen vuotta yhdessä ja meillä on yhteinen lapsi. Meinaatko, että kaikki tuona aikana kertyneet valokuvat olisi pitänyt hävittää?

En mä niitä kuvia juurikaan katsele, mutta ajattelen, että ne voivat olla tärkeitä meidän lapsellemme.

Vierailija
49/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni ei ole säilyttänyt exän kuvia

eikä todellakaan puhu mistään exien kanssa tehdyistä asioista. Pikemminkin on kuin ei exiä olisikaan (eikä niitä montaa olekaan). Olen erittäin tyytyväinen vaimooni tässä asiassa, erityisesti nyt kun luen täältä näitä juttuja.

Tää on kyllä tosi hyvä vastaus. Olet kouluttanut vaimosi hyvin. (hahahahhaha)

Vierailija
50/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin niitä ei kyllä olekaan kovin paljon muista kuin exästä jonka kanssa seurustelin 7-vuotta.

Kuuluu menneisyyteeni, joten en näe pahalla kuvien säilyttämistäkään. En niitä tietenkään esittele enää kellekään, enkä itsekään katsele. Exä ehti osallistua niin moniin sukujuhliinkin, että olisi tylsää heittää menemään vaikkapa viimeiset kuvat mummostani sen vuoksi että exäkin esiintyy niissä.

Vierailija
51/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansioihin miehen ja sen ex-vaimon kuvat, jotka jäivät erossa miehelle. Miehen poikaa varten kuvia säästetään, enkä koe niiden katselemisessa mitään ongelmaa.

Vierailija
52/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hääkuvakin on lapsenhuoneen seinällä.Ja se on iso...parempi yrittää tulla toimeen kun pyyhkiä pois elämästä.

Vierailija
53/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat jotka on jossain laatikossa pölyttymässä eivät ole kovin tärkeitä.

Kuvat jotka säilytetään ja joita katsellaan säännöllisesti ovat melko tärkeitä.

Vierailija
54/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne tapahtumat ja ihmiset ovat kuitenkin olleet olemassa... ei niiden kuvien hävittäminen muuta mitään. Mennyttä mikä mennyttä. Ei mulla montaa kuvaa ole mutta kai ne jossain laatikoissa on... en minä heitä pois vanhojen ystävienkään kuvia vaikken heidän kanssaan enää olisikaan tekemisissä.

Kyllä minä tiedän että miehelläni on vanhat hääkuvansa jossain varastossa, ei ne siellä kenellekään mitään pahaa tee.

Vierailija
55/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että exien kuvia säilötään siksi, jotta voisi muistella exää ja verrata nykyistä ja exää keskenään. Typerän ihmisen toimintaa.

Kuvat jotka on jossain laatikossa pölyttymässä eivät ole kovin tärkeitä.

Kuvat jotka säilytetään ja joita katsellaan säännöllisesti ovat melko tärkeitä.

Vierailija
56/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on exänsä kanssa lapsia? Ei tulisi minulle mieleenkään tuhota kuvia tyttäreni isästä! Enkä silti millään tasolla kaipaa elämääni hänen kanssaan.

Nykyinen kumppanini tietää, että valokuvia on jossain ja hänellä on myös valokuvia menneisyydestään. Eivät ne kuvat ole meille mitään vaikeuksia aiheuttaneet.

Vierailija
57/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mäkin säilyttää ja säilyttäisinkin varsinkin lasteni isästä.

Vierailija
58/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että exien kuvia säilötään siksi, jotta voisi muistella exää ja verrata nykyistä ja exää keskenään.

On mulla muuten yksi kuva exästä, me ei hänen kanssaan käyty koskaan juuri missään (oli todellinen himahemmo) eikä kuviakaan ole. Katsoin sitä kuvaa taannoin kun selasin vanhoja albumeja ja mietin että voi hyvää päivää mitä touhua.

Että siinä mielessä olet ihan oikeassa tuosta vertailusta ;)

Vierailija
59/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miestäni, joka säilyttää eksistään ottamiaan alaston polaroid-kuvia. Aika mennyt ei palaa ja onhan hän itsekin niissä nuori ja komea, ja ei kuulemma kaipaile nätä naisia mutta miksi hänen pitää säilyttää kuvat?????

Vierailija
60/65 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on sinut menneisyytensä kanssa. Sanoisin, että aikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi