Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teitä inhottaa suihkussa pissaaminen?

Vierailija
25.10.2009 |

Miksi tämä inhottaa monia, vaikka tuosta on tehty tutkimus, että jos pissaa samalla kun käy suihkussa niin se säästää vettä. Oisko ollut 4000 litraa joka säästyy tällä.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa piereskely ja paneskelu on oksettavinta mitä tiedän. Sauna on pyhä paikka.

Vierailija
2/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita käytetään suihkussa peseytyessä, ei ole tarkoitettu virtsan pesemiseen kylpyhuoneen lattialta. JOku suihkuun kuseksija kai kuvittelee, että hänen bakteereita täynnä oleva virtsansa huuhtoutuu nätisti viemäriin saippuaveden mukana, mutta näin ei kuitenkaan ole. Jos ihminen virtsaisi suihkussani, odottaisin hänen pesevän lattian siltä kohtaa pesuaineella, joka on tarkoitettu wc/kylpytiloihin. En halua seistä kenenkään kusessa.

Hetkinen!

Millaista pissaa sinusta oikein tulee? Kyllä minun pissani on ihan vesiliukoista ja se menee viemäriin veden mukana. Ei se keräänny miksikään pissaukoksi joka vilistää johonkin piiloon haisemaan.

Ja saippuat vielä päälle niin kyllä se pissa nyt vaan huuhtoutuu pois vaikka sampoopullon tuoteselosteessa ei moisesta puhuttaisikaan.

Jos joku pissaa suihkussasi -et huomaa edes sitä.

Sinun ei tarvitse seistä kenenkään kusessa.

Vai onko kylppärisi kaadot tehty väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että se lattialle pissaaminen on epähygienistä sinänsä, mutta MIKSI kukaan teksi niin? Mä en käsitä! Vai onko tää nyt taas yks iso provo, ja mä oon vaan mennyt lankaan... Suihkussa pissaaminen kuulostaa niin uskomattomalta.

Vierailija
4/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla provo.

Vierailija
5/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun pissaa suihkussa, niin vettä säästyy. Kyllä mä pissaan suihkussa ja olen sanonut lapsillenikin, että saavat pissata. Eikä meidän kylppärissä haise pissa.

Vierailija
6/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt kätsempää kuin käydä erikseen pöntöllä juuri enne suihkua - alastomana ja kylmissään ja sitten pitää vielä pyyhkiä jne. Mieluummin lämpimään suihkuun sanon minä

Vierailija
7/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos jostain syystä haluatte opettaa lapsenne kusemaan sivistymättömästi lattialle, niin pitäkää huoli että lapset tietävät sen olevan sallittua VAIN kotona!

Vierailija
8/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perhe on kayttänyt suihkua käymälänä...

Vierailija
9/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina pissalla ennen kuin meen suihkuun. Ihan mielenkinnosta, ku en koskaan ole tullut tällaista ajatelleeksi: lorotatteko te menemään ihan seisten vai kyykistyttekö jotenkin? Vai miten se homma hoituu?

Vierailija
10/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kusee suihkussa koko perhe. Tietenkin, jos on kusihätä silloin kun on menossa suihkuun, on paljon kätsempää kusta suoraan sinne. Panon jälkeen huuhdon mällitkin suihkussa. Samoin menkkaveret pesen suihkuun.

Jos en oo menossa suihkuun, käyn tietty tavallisesti vessassa. En tajuu, miksi jotkut ei voi kusta suihkussa.

Vierailija
11/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lasten nähden enkä opeta lapsia siihen. Koska silloin juuri tulisi tuo uimahalli ongelma. Eli lapset kyllä käy ja opetetaan pöntölle.

Vierailija
12/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aikamoista luovuuden puutetta, jos ei koskaan ole tullut mieleen, että suihkussa voi pissata viemäriin. Itse seison ritilän päällä niin, ettei virtsa suuremmin lainehdi pitkin lattioita.

Vierailija
13/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin oon pissannut suihkussa niin kauan kuin muistan. Usein se veden lorina laukaisee pissaamistarpeen vaikkei suihkuun mennessä olisi yhtään tuntunut että pissattaa. Sinne lattiakaivoon mun pisut on menneet jo lapsesta asti. :)

Vierailija
14/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tehdään muutakin tyhmää ja vahinkoja sattuu meilläkin jopa sänkyyn tulee joskus pissi lapseltas. Jos kotonasi virtsailet mihin sattuun niin samapa tuo, mutta älä nyt uimahallissa. Voi mennä toisten jalkoihin. Ja ihmisen virtsa kait aikamoista happoa on. Meillä on olemassa käsisuihku ja sen avulla voi pissata pönttöön, että oottekos moisesta kuulleet?

Vierailija
15/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viestin otsikko ja tyhmää myös

Vierailija
16/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleva virtsakivi ei lähde huuhtomalla laattojen saumoista, on ihan hirveän hajuista, ihmettelen jos ei kylppärissänne haise !!!!! Olemme purkaneet !!

Vierailija
17/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsakivihän on sama kuin munuaiskivi ja sehän nyt lähtee ihan mistä vaan, kun sen vaan saa tulemaan ulos virtsateistä. Kopsahtaa vaan pönttöön tai lattiaan, jos lattialle pissaa.

Vierailija
18/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tehdään muutakin tyhmää ja vahinkoja sattuu meilläkin jopa sänkyyn tulee joskus pissi lapseltas. Jos kotonasi virtsailet mihin sattuun niin samapa tuo, mutta älä nyt uimahallissa. Voi mennä toisten jalkoihin. Ja ihmisen virtsa kait aikamoista happoa on. Meillä on olemassa käsisuihku ja sen avulla voi pissata pönttöön, että oottekos moisesta kuulleet?

.

Happamuus on merkki sairaudesta

Vierailija
19/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vessassa tehdään tarpeet pönttöön. Mietin vaan, että entäs jos alkaa kakattaa? Että nämä suihkussa pissijät annatteko tulla vaan? Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta kysynpähän vaan. Käyn itse kotonakin ennen suihkuun menoa pöntöllä niin ei ala sitten suihkussa tulemaan.

Vierailija
20/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pissaan suihkussa sillä se ääni alkaa heti pissattaa hirveästi. Sitten se vaan tulee.

Joskus pissaan myös kylpyammeessa mutta se ei ole niin kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi