Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teitä inhottaa suihkussa pissaaminen?

Vierailija
25.10.2009 |

Miksi tämä inhottaa monia, vaikka tuosta on tehty tutkimus, että jos pissaa samalla kun käy suihkussa niin se säästää vettä. Oisko ollut 4000 litraa joka säästyy tällä.

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hauskaa kun ihmisillä on niin suuret huolet toisten ihmisten ns.turhista tekemisistä. Kun vaimoja/miehiä saa hakata ja lapsiaan ja naapurit ei kehtaa asiaan puuttua vaikka tietääkin mutta siitä kun joku kusee suihkussa tehdään iso juttu. Puhutaan enemmän kuin poliitiko jauhaa paskaa. Eli kyllä veikkaan että me muutkin sitä paskaa jauhamme jopa enemmän kuin ne poliitikot vaikka suht. turhista asioita puhuvat aika paljon.

Teitä joita tuo kuseminen yököttää, tiedättekö ihmisä tapetaankin tässä maailmassa ja murhataa jne. Se vasta on yököttävää...Missähän pumpulimaailmassa ja Yhteiskunnan Uinuttamassa unessa te mahdatta olla. Huh.

- Mr. Matrix

Vierailija
42/123 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkuun pinttyy ihohituloiden jne. sekaista mössöä. Kun siihen vielä yhdistää pissa-aromin niin avot. Turha sanoa, ettei muka suihkussa haise, jos ei siivota ja koko perhe lorottelee.

Kas kun ette irrota lattiakaivon siivilääkin - siitähän saa pökäleetkin lumpsautettua kätsysti viemäriin. Ja vettä säästyy! Halleluja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös luullut että suihkussa pissaaminen on luonnollista ja KAIKKI tekevät niin, mutta näköjään täältä löytyy todella runsaasti kummallista hysteeristä porukkaa joiden mielestä suihkussa kuseminen on jotenkin epähygieenistä.

Noh, virtsa on steriiliä (paitsi todennäköisesti teillä nipottajilla joiden mielestä suihkussa kuseminen on jotenkin ällöttävää, epähygieenistä ja virtsa täynnä basilleja, on todennäköisesti kaikenmaailman pöpöt ynnämuut kusessanne). Normaalisti kuitenkin steriiliä.

Toiseksi, muistanpa eräänkin kierrätyskeskustelun av:lta jossa ihmeteltiin kovasti miksi ihmiset tuhlaa milloin mitäkin luonnonvaroja eivätkä kierrätä. No, tässä yksi loistava tapa säästää makeaa vettä maapallolla; jokainen wc:n vetäisy nimittäin hörppää 9L vettä.

Miksi ylipäätään VAIVAUTUA pöntölle ja kastella siinä samalla koko kylppärin lattia (meillä ainakin pytty ns. kuivalla puolella ts. lähellä ovea ja sauna + suihku täysin toisella puolella kylppäriä) kun sama viemäri on jalkojesi juuressa?

Voi tsiisus.. en voi jotenkin käsittää näitä turhasta natisijoita.

Ei kukaan suihkussakusija lorota pissaa YMPÄRIINSÄ vaan kusee siihen lattiakaivoon, ja siitä vesi kyllä huuhtoo kuset taatusti parempaan talteen jätevedenpuhdistamolle, samaan paikkaan minne pissa menee pöntöstäkin. Ja olipa suihkussakusija tai ei, jokainen pesee taatusti kylppärin lattian toisinaan eikä kusiaromit pinty lattiaan.

Te jotka olette aivan hysteerisiä suihkussa kusemisen suhteen; Teettekö esim. kuukautisten aikana alapesut ensin wc-pytyllä käsisuihkulla ja menette sitten vasta puhtaalla pimpalla suihkuun? Ja miehenne pesevät varmaan aaaah niin ihanan aromikkaat kainalonsa ennen suihkuunmenoa esimerkiksi kosteuspyyhkeillä pyyhkimällä, sillä hiki ja kusihan on samaa ainetta?!

Härreguud sentään tätä av:n menoa :D

Vierailija
44/123 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautittavaa, kivaa ja terveellistä. Ihan luonnollinen tapa kaikenkaikkiaan. Suosittelen kaikille, myös tiukkapipoille.

ei tietenkään inhota.

Vierailija
45/123 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita käytetään suihkussa peseytyessä, ei ole tarkoitettu virtsan pesemiseen kylpyhuoneen lattialta. JOku suihkuun kuseksija kai kuvittelee, että hänen bakteereita täynnä oleva virtsansa huuhtoutuu nätisti viemäriin saippuaveden mukana, mutta näin ei kuitenkaan ole. Jos ihminen virtsaisi suihkussani, odottaisin hänen pesevän lattian siltä kohtaa pesuaineella, joka on tarkoitettu wc/kylpytiloihin. En halua seistä kenenkään kusessa.

VIRTSA ON STERIILIÄ!!!! VITUN DUMB ASS! SIINÄ EI ELÄ YHTÄ AINOAA BAKTEERIA KUN SE TULEE ULOS!!!

Vierailija
46/123 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suihkussa pissaavat on sikoja!

Nämä siat ns. kunnon ihmisistä? Mieti, oma äitisikin saattaa kusta suihkussa. Tai miehesi. EHkä jopa lapsesi. Paras ystäväsi... kammottavaa, kerrassaan iljettävän kammottavaa.

Vierailija
47/123 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissit ja kakit kuuluu wc-pönttöön ei laittioille.

Vierailija
48/123 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä haluaisi ostaa asuntoa jossa mahdollisesti useiden vuosien ajankoko perhe on kayttänyt suihkua käymälänä...

Muistathan tarkistaa varmasti että asunnon tiedoissa lukee 'Emme ole koskaan pissannut suihkuun'

Must olis ainakin aika huvittavaa lukee ilmoitusta lehdestä missä olis tollanen :D

Ja sit jos laitat osto tai vuookraus-ilmoituksen,

niin muista ilmoittaa et 'älä tarjoa asuntoja joissa on pissitty suihkun lattialle' :D

Vierailija
49/123 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minua alkaa kakattamaan vain kun olen juonut kahvia, luen sarjakuvia tai olen kirjastossa.

Vierailija
50/123 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun neuvolan täti antoi loppuraskaudessa vinkin, että kannattaa kokeilla pissata suihkussa koska silloin saa virtsarakon paremmin tyhjäksi.

En koskaan ollut pissannut suihkussa, enkä käyttänyt vinkkiäkään.

Synnytyssairaalassa sitten hoitaja sanoi saman, minulla oli muutamia tikkejä ja olin melko pahasti mustelmilla niin neuvoi pissaamaan suihkussa, että virtsarakko tyhjenee paremmin ja on helpompaa. Silloin kyllä otin neuvosta vaarin ja tottahan se oli. Sen jälkeen ei ole kyllä ollut tarvetta pissata suihkuun kun pönttö on vieressä sitä varten :).

Vierailija
51/123 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei milloinkaan selvinnyt, kumpi kuseskeli suihkukaivoon, entinen mieheni, vaiko kissa. Mutta siellä kylppärissä haisi pissa.

Vierailija
52/123 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsa on steriiliä ollessaan vielä virtsarakossa, mutta virtsa-aukon suulla on luonnostaan niin paljon bakteereita että ulos tullessaan virtsa EI ole enää steriiliä, eli likaista ja inhottavaa se on jos suihkuun pissaa. Ja jos on virtsatietulehdus, silloin virtsassa on myös bakteereita.

Lattialle pissaajat ovat itse jo niin tottuneita siihen pinttyneeseen pissan hajuun, etteivät sitä itse enää haista. Kuka tahansa muu voi haistaa sen hajun.

Vessassa voi käydä pissalla ENNEN suihkua. Jos suihkun aikana tulee pissahätä kyllä aikuisen ihmisen pitää kyetä sen aikaa pidättelemään.

Toinen asia mikä inhottaa on se että useimmilla on vessassa bidee-suihku, mutta eikö sitä käytetä? Vessassa asioinnin jälkeen kannattaa pestä vedellä ja sitten vasta kuivata vessapaperilla.

Vierailija
53/123 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin opin synnärillä pissaamaan suihkuun. Miettikääs pissakammoiset sitä kun meette omaa pilttiä synnyttämään! Mahtaa teitäkin odottaa muhevan pissaiset lattiakaakelit ja saumat... ;D

Vierailija
54/123 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa ja uimahallissa voi käydä suihkussa sandaalit jalassa, ettei tarvitse paljain jaloin seistä kaakeleilla joihin joku on ehkä pissannut.

Vierailija
55/123 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 23:56"]

Minäkin opin synnärillä pissaamaan suihkuun. Miettikääs pissakammoiset sitä kun meette omaa pilttiä synnyttämään! Mahtaa teitäkin odottaa muhevan pissaiset lattiakaakelit ja saumat... ;D

[/quote] Et tainnut huomata että siellä siivotaan päivittäin ja vähän tehokkaimmilla aineilla kun kotona.Ei suihkulla huljauttaminen ole sama asia kun ammattilaisen  siivous .

Vierailija
56/123 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsassa ei itse asiassa ole bakteereja, jollei ole virtsistä. Virtsa on steriiliä.

[quote author="Vierailija" time="25.10.2009 klo 17:10"]

hänen bakteereita täynnä oleva virtsansa huuhtoutuu

[/quote]

Vierailija
57/123 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 23:51"]

Virtsa on steriiliä ollessaan vielä virtsarakossa, mutta virtsa-aukon suulla on luonnostaan niin paljon bakteereita että ulos tullessaan virtsa EI ole enää steriiliä, eli likaista ja inhottavaa se on jos suihkuun pissaa. Ja jos on virtsatietulehdus, silloin virtsassa on myös bakteereita.

Lattialle pissaajat ovat itse jo niin tottuneita siihen pinttyneeseen pissan hajuun, etteivät sitä itse enää haista. Kuka tahansa muu voi haistaa sen hajun.

Vessassa voi käydä pissalla ENNEN suihkua. Jos suihkun aikana tulee pissahätä kyllä aikuisen ihmisen pitää kyetä sen aikaa pidättelemään.

Toinen asia mikä inhottaa on se että useimmilla on vessassa bidee-suihku, mutta eikö sitä käytetä? Vessassa asioinnin jälkeen kannattaa pestä vedellä ja sitten vasta kuivata vessapaperilla.

[/quote]

Tuota noin, sanot virtsa-aukon suulla olevan paljon bakteereja. Mites kun suihkussa peset alapesua, niin eikö sieltä ja muualta iholta (mm. pepun seudulta) niitä bakteereita sitten kulkeude lattialle... 

Eli oikeastaan pitäisi ennen suihkua pestä alapää käsisuihkulla pytyllä, ja muuten pyyhkiä itsensä esim. kosteuspyyhkeillä, jottei hikeä tai ihon bakteereita pääsisi suihkuhuoneen lattialle haisemaan. Hiustenpesussa irtoaa päänahasta hilsettä ja rasvaakin varmaan, apua, miten te saatte hiukset pestyä?

Vierailija
58/123 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tätä hygieniahysteriaa... Minä en ainakaan pissaa litrakaupalla enkä roiski sitä ympäriinsä. Ei ihme että allergiat ovat lisääntyneet vauhdilla jos niinkin luonnollinen erite kuin pissa aiheuttaa tällaisia kauhunväristyksiä. 

Vierailija
59/123 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joiden mielestä suihkuun pissaaminen on äärettömän epähygieenistä ja tuhoaa lattian, miten perustelette sen olevan pahempi kuin kuukautisveren valuminen lattialle? Käsittääkseni kuukaustiveri kohdunkalvon paloineen on paljon bakteeripitoisempaa ja tahrivampaa kuin terveen ihmisen pissa. Miten siis toimitte kuukautisten aikaan peseytyessänne?

Ja huomautan vielä että se pissakin kontaminoituu vasta virtsaputken jälkeen kohdatessaan alapään bakteerit limakalvolla, siis miten poistatte nämä bakteerit siellä suihkussa sitten? Samaan kaivoon menevät veden kanssa, eikös?

Vierailija
60/123 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2010 klo 18:52"]

Minä kusaisen AINA suihkussa ollessani, vaikka miehen mielstä se on kuvottavaa. Joskus pissaan niin, että mies näkee kusikaaren ja lähtee yökkien ulos kylppäristä. Hehee.

Kosken myös perseisillä käsillä suihkukapulaan ja shampoopulloon.

[/quote]

Mä nauran täällä ääneen sille joka kirjoitti "tuun kusee teiä päälle" ja nyt mietin et mitkä on perseiset kädet?!?

t. salainen suihkupissaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän