Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teitä inhottaa suihkussa pissaaminen?

Vierailija
25.10.2009 |

Miksi tämä inhottaa monia, vaikka tuosta on tehty tutkimus, että jos pissaa samalla kun käy suihkussa niin se säästää vettä. Oisko ollut 4000 litraa joka säästyy tällä.

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vessassa tehdään tarpeet pönttöön. Mietin vaan, että entäs jos alkaa kakattaa? Että nämä suihkussa pissijät annatteko tulla vaan? Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta kysynpähän vaan. Käyn itse kotonakin ennen suihkuun menoa pöntöllä niin ei ala sitten suihkussa tulemaan.

koska minua alkaa kakattamaan vain kun olen juonut kahvia, luen sarjakuvia tai olen kirjastossa. Suihkussa ei siis kakata.

Suihkussa pissattaa. Vaikka olisin juuri tullut vessasta.

Vierailija
22/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kanssa, että ihmiset pissaa kesken suihkun ja sinne suihkuun! Voi elämän kevät. Tää on melkein yhtä hauskaa kuin se etikkaa pyykkikoneeseen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijoittaisi pesuhuoneen yhteyteen. Voi vähentää todennäköisyyttä, että joku perheenjäsen kusee suihkussa.

Vierailija
24/123 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuun kusee teijä päälle

HOT!

Vierailija
25/123 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kanssa, että ihmiset pissaa kesken suihkun ja sinne suihkuun! Voi elämän kevät. Tää on melkein yhtä hauskaa kuin se etikkaa pyykkikoneeseen juttu.

etikkaa pyykkikoneeseen juttu?

Vierailija
26/123 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 6 henkilöä ja voin sanoa, että kusi ei haise. Ollaan asuttu nykyistä asuntoa kohta 8 vuotta ja laattalattia kylppärissä. Lapset oikein kilpailevat kuka kusee nopeimmin :) Siis siihen viemäriin ja sitten suihkutellaan. Isin ja äitin vuoro seuraavana. Hauskaa, kokeilkaa ihmeessä!!

Vierailija
27/123 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kylvetkö siinä pissassa? :D

Vierailija
28/123 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö te alapäänne etukäteen wcpöntön päällä ennen suihkua?

Se pissa on lievin asia mitä teistä sinne suihkun lattialle veden mukana valuu.

Vierailija
29/123 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 6 henkilöä ja voin sanoa, että kusi ei haise. Ollaan asuttu nykyistä asuntoa kohta 8 vuotta ja laattalattia kylppärissä. Lapset oikein kilpailevat kuka kusee nopeimmin :) Siis siihen viemäriin ja sitten suihkutellaan. Isin ja äitin vuoro seuraavana. Hauskaa, kokeilkaa ihmeessä!!

Vierailija
30/123 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kusaisen AINA suihkussa ollessani, vaikka miehen mielstä se on kuvottavaa. Joskus pissaan niin, että mies näkee kusikaaren ja lähtee yökkien ulos kylppäristä. Hehee.

Kosken myös perseisillä käsillä suihkukapulaan ja shampoopulloon.

Vierailija
31/123 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee joskus myös niin. Lapsemme saavat myös pissata suihkun lattialle ja sitten huuhdotaan. Ei meidän laattalattiasuihku haise, eikä ole virtsakiviä (hehhehe) missään eikä pissaukkoa piilottelemassa laattojen välissä.

Vierailija
32/123 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla se siellä valuu viemäriin, itseasiassa vielä paremmin koska uimahallissa on kaadot tehny jyrkemmiksi, eli vesi (tia kusi) valuu suoraan viemäriin eikä leviä pitkin pesutilaa. Kannatetaan!!

Vierailija
33/123 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkuun kusemista koko perheen voimin! Lapset oikein panttaavat saunailtana, että voivat ensimmäisenä kusta suihkun lattialle.

Vierailija
34/123 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietenkään koskaan uimahallissa, hyvänen aika sentään.

Tiesittekö, että virtsaa käytetään kosmetiikassa?

Maailma taitaa olla vaikea paikka, jos niin moni asia on vierasta ja ällöä.

Vierailija
35/123 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän ketjun siivousvinkkejä etsiessäni enkä ole uskoa lukemaani. Että ihmiset kuseksivat suihkussa ja mikä pahempaa, OPETTAVAT vielä lapsiaankin toimimaan niin! Opettakaa mieluummin että VESSA on pissimisiä ja kakkimisia varten, ensin vessaan, sitten vasta suihkuun! Ei minulla ainakaan ole tullut mieleenikään että virtsaisin suihkun lattialle vaikka olisi hätä!

Vierailija
36/123 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapsuuskodissa koskaan pissattu kylppärissä ainakaan muistaakseni. Aviomieheni tekee sitä aina välillä ja sittemmin olen minäkin antanut mennä jos on siltä tuntunut. Useimmiten käyn ennen suihkua pöntöllä, mutta siitäkin huolimatta veden virtauksen ääni saa yleensä pienen lirauksen vielä tulemaan ja saa tullakin. Pikku pissa nyt on pienin osa kaikista niistä eritteistä ja lioista jotka viemäriin valuvat, enemmän ärsyttävät pitkät hiukseni joita tuntuu aina olevan lattiakaivossa ja muutenkin joka paikassa.

Kaiken kaikkiaan kyllä aikuisen ihmisen luulisi nähneen ja kokeneen sen verran elämää ja eritteitä ;) että pystyy suhtautumaan näin triviaaliin asiaan suhteellisuudentajulla. Jos täälläkin on olevinaan synnyttäneitä ja lapsia saaneita ihmisiä niin luulisi että on tuttua oksentamiset, pissaamiset, puklailut, kakkavaipat, virtsankarkailut, vuodot, suolen tyhjentymiset jne jne... elämää se vaan on ja luonnollista.

Kun lapsi pissaa sänkyyn tai aikuinen oksentaa sohvalle niin eihän niitä monesti meinaa millään saada 100% pois. Heittävätkö jotkut teistä sitten huonekalut kaatopaikalle ja ostavat uudet tilalle?

Vierailija
37/123 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä inhottaa monia, vaikka tuosta on tehty tutkimus, että jos pissaa samalla kun käy suihkussa niin se säästää vettä. Oisko ollut 4000 litraa joka säästyy tällä.

Säästän sen jossain muussa mielummin.

Mun mielestä ihminen on laiska jos haluaa kusta jaloilleen paikassa missä pitää peseytyä. Eikö voi sen verran pidättää (ei kai voi kun vettä säästää)? tai käydä pissalla ennen suihkua.

Meillä on vessanpönttö ihan oven takana, pari metriä kävelyä, avaa oven ja siinä on pönttö, ei kauheen vaikeaa tai hankalaa.

Mun mielestä suihkussa pissaavat on sikoja!

Vierailija
38/123 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki EIVÄT pissaa suihkussa... Musta se on niin normaalia kun vain olla voi.

Vierailija
39/123 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä viesteistä voisi jopa päätellä, että tietyt ihmiset ei esim kuukautisten aikana käy suihkussa ollenkaan, se vasta hygieenistä onkin!

Vierailija
40/123 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kustaan lattialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme