Miksi teitä inhottaa suihkussa pissaaminen?
Miksi tämä inhottaa monia, vaikka tuosta on tehty tutkimus, että jos pissaa samalla kun käy suihkussa niin se säästää vettä. Oisko ollut 4000 litraa joka säästyy tällä.
Kommentit (123)
Tunnustan että ittekki lorottelen suihkuun, kerran jopa saunaan! Joo pitäkää mua ällöttävänä jos siltä tuntuu. I don't care.
Kusi on puhdasta, jotkut jopa juo sitä kun suodattaa... Mä tuun kusee teidän jokaisen lattialle :D
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 02:56"]Kusi on puhdasta, jotkut jopa juo sitä kun suodattaa... Mä tuun kusee teidän jokaisen lattialle :D
[/quote]
Ja sit lasiin :D
Ei se inhota. Se tuntuu hyvältä. Saa piirrellä kuviota seinään, tulee ihan lapsuus mieleen. Vaimolle ei vaan saa jäädä kiinni, silloin saa mopista naamaan!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 03:28"]Ei se inhota. Se tuntuu hyvältä. Saa piirrellä kuviota seinään, tulee ihan lapsuus mieleen. Vaimolle ei vaan saa jäädä kiinni, silloin saa mopista naamaan!
[/quote]
:D eihän sitä tiedä jos et vaimokin kusasta luikauttaa sinne suihkuun
Kusen aina suihkussa ja olen aina seksi sivuille
Mitäs sanotte tähän: minulla oli vaikea ihottuma toisessa kädessä ja lääkäri vinkkasi että pissaa siihen. Ja minä tyttö pissasin ja ihottuma parani. Ensin kyllä kauhistelin ohjetta ja perheelle en kertonut mitään. Mut siis miettikää, ensin pissasin kädelleni ja en tietenkään pessyt sitä kättä. Ps. Tää ei oo provo vaan ihan totista totta ja on ennenvanhaan ihan käytetty keino ihottumissa. Lääkäri oli vanha :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2011 klo 01:08"]
miksei sitten voi kusta myös lavuaariin?? samaan viemäriverkostoon ne valuu!! mihillä ois varmaan kätevää kusta lavuaariin jos se suihkussakin on ok! jos ei osaa käyttä wc pönttöä niin onko sitten väliä vaikka keittiön lavuaariin kusee??? hahahah MITÄS SIIIITÄ SANOTTE!!!
[/quote]Missä ihmiset pesevät vauvan paskaisen perseen? No aika monesti siinä lauvaarin päällä, missä toiset pesevät naamansa ja hampaansa ja juovat suoraan hanasta. Hajotkaa hygienia friikit, ette tule koskaan voittamaan taistelua bakteereja vastaan. Ettekä väittelyä haiseeko kusi kenekin suihkussa vai ei.
Minä kusen suihkussa myös uimahallissa. Syön myös räkääni. En sairastele kovin usein.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 23:51"]
Virtsa on steriiliä ollessaan vielä virtsarakossa, mutta virtsa-aukon suulla on luonnostaan niin paljon bakteereita että ulos tullessaan virtsa EI ole enää steriiliä, eli likaista ja inhottavaa se on jos suihkuun pissaa. Ja jos on virtsatietulehdus, silloin virtsassa on myös bakteereita.
Lattialle pissaajat ovat itse jo niin tottuneita siihen pinttyneeseen pissan hajuun, etteivät sitä itse enää haista. Kuka tahansa muu voi haistaa sen hajun.
Vessassa voi käydä pissalla ENNEN suihkua. Jos suihkun aikana tulee pissahätä kyllä aikuisen ihmisen pitää kyetä sen aikaa pidättelemään.
Toinen asia mikä inhottaa on se että useimmilla on vessassa bidee-suihku, mutta eikö sitä käytetä? Vessassa asioinnin jälkeen kannattaa pestä vedellä ja sitten vasta kuivata vessapaperilla.
[/quote]Minä en vähässä kummassa pillupuhelimella ala itseäni kastelemaan perseposkia myöten. Ällöttävää kun se vessapaperi nuhjuuntuu sellaisiksi ruikeloiksi pitkin häpäreitä. Pitäis olla melkein joku pillupuhelimen ohessa oleva pikkupyyhe sitä varten. Se se vasta ällöttävä olisikin.
Ei jumalauta voi olla totta tällänen. Siis suihkun tarkotus ei ole toimia käymälänä vaan paikkana jossa pestää ittemme puhtaiksi jos joku ei tätä ymmärtäny vielä. Ja kyllä varmana se kusi pidemmän päälle alkaa haista ja varsinkin jos ei ole suihkukoppia. Onko se sitten ok suihkuunkuseksijoiden mielestä myös vääntää lörtsyt sinne suihkun lattialle? Pienempänä saattoi lipsahtaa pienet lirit lattialle mut ette kai te vielä aikuisenakin KUSE LATTIALLE? Suht lapsellista ja jos jollain on tähä jotain lisättävää ni antaa tulla vaa... Tuun kusee teijä päälle kun se kuseminen nyt niin tuntuu olevan kovasti muodissa nykyään. EI varmaan ollu muotia viel 50 luvulla.
asiat jotka liittyvät ihmisen eritteisiin tai joilla on edes jotain tekemistä hygienian kanssa. Kaikki mahdollisia (ja mahdottomia) pöpöjä pitää pelätä.
Jotkut oikeasti hämmästyvät kun kuulevat että ihmisessä on lukumäärällisesti enemmän bakteereita kuin ihmissoluja. Oliskohan tätä kannattanut kertoa? Nyt ne taas alkaa desinfioida itseään entistä enemmän.
Minen kyllä pissi suihkussa. Yleensä.
mutta jos sulla on laatat , niiden laattojen alle, vesieristeen päälle saumaukseen jää suihkuvettä. Ja sun pissaasi. Mahtaa teidän kylppärissä haista hyvältä...
nautittavaa, kivaa ja terveellistä. Ihan luonnollinen tapa kaikenkaikkiaan. Suosittelen kaikille, myös tiukkapipoille.
Mä ainakin olen monesti sen jälkeen aika monta minuuttia suihkussa. Eiköhän ne pissat ole siinä ajassa ehtineet valua vesien mukana pois...
Hohhoijaa, mitä ihme bakteerikammosia mammoja täällä.
mutta jos sulla on laatat , niiden laattojen alle, vesieristeen päälle saumaukseen jää suihkuvettä. Ja sun pissaasi. Mahtaa teidän kylppärissä haista hyvältä...
Oletteko tietoisia että hiki on ihan samaa kamaa kuin pissa ja haisee joskus vielä pahemmalle! Sitä paitsi mä pissan mennessäni suihkuun ja sen jälkeen pesen itseni. Ainakin meillä on tapana huuhdella lattia ja lastata ylimääräinen vesi pois eli ei sinne mitään pissaa jää lillumaan!!
mut normi kylppärissä en kyl kusis, tai en kuse missään... Ei ne suoraa sinne lattiakaivoon mee, jää takuúlla jäämiä lattialle...
Tietenkin pissaan suihkussa lattialle.
Tiettekste mitä: se vesi mitä sieltä suihkusta tulee ja suihkusaippua pesevät kaiken pisun pois. Ihmeellistä, eikö?
MIKSI joku pissaa suihkussa?! Ei ole kyllä mulla tullut pieneen mieleenkään, että niin VOISI tehdä saati että jotkut oikeesti tekee niin...
joita käytetään suihkussa peseytyessä, ei ole tarkoitettu virtsan pesemiseen kylpyhuoneen lattialta. JOku suihkuun kuseksija kai kuvittelee, että hänen bakteereita täynnä oleva virtsansa huuhtoutuu nätisti viemäriin saippuaveden mukana, mutta näin ei kuitenkaan ole. Jos ihminen virtsaisi suihkussani, odottaisin hänen pesevän lattian siltä kohtaa pesuaineella, joka on tarkoitettu wc/kylpytiloihin. En halua seistä kenenkään kusessa.
Minäkin olen eka kertaa pissannut suihkuun synnärillä toisen synnytykseni jälkeen, koska kätilö kehotti tekemään niin. Mullekin tapa oli pitkään outo (siitä muuten keskusteltiin täällä av:lla jo 10 vuotta sitten), mutta sittemmin olen lukenut mm. WHO:n kommentin asiaan: kehottavat pissaamaan suihkussa, jotta vessanvetovettä säästyisi. Olen siis opetellut itsekin kyseistä tapaa tarvittaessa noudattamaan, mutta en todellakaan tee niin, jos joku muu on näkemässä, enkä uimahallissa tai muissa julkisissa tiloissa. Joku kysyi, suoritetaanko toimitus seisten vai kyykyssä. Minä yleensä kyykistyn viemärin päälle samalla, kun odotan suihkusta tulevan veden lämpiävän. Huudon pissat saman tien viemäristä alas. En kutsuisi tätä lattialle kusemiseksi. On ihan totta, että ihmisessä on paljon vaarallisempiakin pöpöjä kuin ne mitä pissan mukana tulee, ja kyllä - kaikki ne pöpöt myös valuvat pesuveden mukana suihkun lattialle. Sitä paitsi onhan sitä kylppärin lattiaa tapana pestä kerran-pari viikossa kunnon siivousaineella.