Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksut reidet? 53cm, minkä paksuiset reidet teillä on?

Vierailija
24.10.2009 |

Musta on jo pitkään tuntunut, että mun reidet on paksut. Sisäreisissä sellaiset, kuinkahan sen selittäis, ulkonemat "jenkkakahvat" melkein. Paksuimmasta kohdasta mitattuna 53cm ympärysmitta. Housuissa myös huomaan, että muuten sopivat on reisistä tiukat, ja näyttää liian tiukoilta, vaikka vyötäröstä ja lantiosta olis isompi koko sitten liian iso.

Muutoin en halua laihduttaa, olen tosi tyytyväinen mittoihin, mutta miten noita reisiä vois kiinteyttää. Jotain jumppaliikettä? Kävelyllä, lenkkeilyllä ehkä? En tykkää käydä kuntosalilla.

Olen 170 pitkä, 55kg, mitat muutoin 88/70/90.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paino 54,5 ja pituus 167. Reidet ovat 53 cm paksuimmasta kohdasta ja vyötärö 73.

Tavoitteena vyötärö alle 60 ja reidet alle 50. Nyt on lähtenyt vyötäröltä jo 2 senttiä parissa viikossa.

Vierailija
42/90 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin, että ois ollu paljon enemmän. Mulla on kyllä "massakausi" menossa, ja noista sisäreisistä ois kiva nipistää, mutta lähentäjät tuppaa kyykätessä kasvamaan. Parin kuukauden päästä pääsee dieetille.

Mitat 175/66kg, "normisti" 57kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin jo aiemmassa vietissäni, etten halua enempää laihtua.

Mutta reiteni on paksunnäköiset, ei ole tasapaksut, vaan tosiaan sellaiset pullukat kohdat tuossa. Polvesta ylöspäin on reiden puoliväliin saakka ok, mutta sitten tulee sellaset pulleat kanan koivet;) vaikea selittää, mutta ei ole sopusuhtaisen näköiset, ja housut ei istu. En löydä sopivan kokoisia housuja. Käytän enimmäkseen hameita, mutta olisi kiva joskus käyttää housujakin. ap

Vierailija
44/90 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin sitten lopettamaan ja äsken mittasin reiteni: farkkujen päältä mitattuna 69. Juu,paksut on. On kyllä aina ollut, mulla on isot reisilihakset (siellä läskien alla).

Vierailija
45/90 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin jo aiemmassa vietissäni, etten halua enempää laihtua. Mutta reiteni on paksunnäköiset, ei ole tasapaksut, vaan tosiaan sellaiset pullukat kohdat tuossa. Polvesta ylöspäin on reiden puoliväliin saakka ok, mutta sitten tulee sellaset pulleat kanan koivet;) vaikea selittää, mutta ei ole sopusuhtaisen näköiset, ja housut ei istu. En löydä sopivan kokoisia housuja. Käytän enimmäkseen hameita, mutta olisi kiva joskus käyttää housujakin. ap

niin se tarkoittaa sitä, että sinun täytyy treenata reisiäsi. Eli tehdä sellaista liikuntaa, joka vahvistaa reisilihaksiasi ja todennäköisesti myös kasvattaa niita hieman. Ja sen seurauksena reiden muoto kaunistuu. Mutta reidet eivät kapene!

Jos haluat oikein kauniit reidet, niin sinun täytyy kadottaa koko kropastasi rasvaa ja korvata se treenatuilla lihaksilla. Silloin on mahdollista että reisiesi ympärysmitta jopa kapenee. Sillä ei ole mahdollista poistaa rasvaa paikallisesti.

Eihän sellainen yhtälö ole mitenkään mahdollinen, että haluat että reitesi kapenevat ilman, että niistä lähtee läski!

Vierailija
46/90 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 cm tasan, mutta kun olen 6 cm ap:tä lyhyempi, niin varmaan vieläkin karmeampi näky. muut mitat on 90-66-90. Välillä kävin pitkäkestoisessa stepaerobicissa (1,5 tuntia) kaksi kertaa viikossa ja kuntosalilla kolmesti viikossa pitkiä sarjoja, lisäksi pyöräilyä ja lenkkeilyä 1,5-2 tuntia kerrallaan. Silloin reidet kyllä kapeni, mutta laihduin muutenkin eli vartalon malli ei kauheasti muuttunut. Bmi putos alle 18.

Vierailija
47/90 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin jo aiemmassa vietissäni, etten halua enempää laihtua. Mutta reiteni on paksunnäköiset, ei ole tasapaksut, vaan tosiaan sellaiset pullukat kohdat tuossa. Polvesta ylöspäin on reiden puoliväliin saakka ok, mutta sitten tulee sellaset pulleat kanan koivet;) vaikea selittää, mutta ei ole sopusuhtaisen näköiset, ja housut ei istu. En löydä sopivan kokoisia housuja. Käytän enimmäkseen hameita, mutta olisi kiva joskus käyttää housujakin. ap

niin se tarkoittaa sitä, että sinun täytyy treenata reisiäsi. Eli tehdä sellaista liikuntaa, joka vahvistaa reisilihaksiasi ja todennäköisesti myös kasvattaa niita hieman. Ja sen seurauksena reiden muoto kaunistuu. Mutta reidet eivät kapene! Jos haluat oikein kauniit reidet, niin sinun täytyy kadottaa koko kropastasi rasvaa ja korvata se treenatuilla lihaksilla. Silloin on mahdollista että reisiesi ympärysmitta jopa kapenee. Sillä ei ole mahdollista poistaa rasvaa paikallisesti. Eihän sellainen yhtälö ole mitenkään mahdollinen, että haluat että reitesi kapenevat ilman, että niistä lähtee läski!

Mun mielestä olen jo nyt ihan hoikka, muutoin kuin reisien ongelmakohta. Eli tästä syystä en enää halua laihtua. Painoindeksi 19, eli normaalipainon alarajoilla(juuri tarkistin). Kai se on reisissä läskiä? Mutta muualla ei ole, mahakin ihan ok. Haluaisin vaan ne paksut kohdat pois reisistä, mutta miten. Tota juoksua monet kehunut, täytyy motivoida itseäni. ap

Vierailija
48/90 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mm. juoksu, hölkkä, kävely,rullaluistelu, pyöräily, spinning, podypump.

Mun suosikit ovat nuo kaksi viimeistä.

Vierailija
49/90 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lopettaa syömisen. En kyllä lyö vetoa, että ne lähtee sittenkään. Mieti esimerkiksi pikajuoksijanaisia, niillä hankaa sisäreidet yhteen vaikka läskiä ei ole ollenkaan.

Sun kannattaa alkaa syödä oikein, liikkua monipuolisesti (lihasmassan kasvattamiseen naiset saa yleensä tehdä aika paljon duunia, joten salille vaan ja alun jälkeen isoja painoja) mm.

- kuntosali

- juoksu

- erilaiset muokkaustunnit, tanssit (joissa tulee hiki ja lihaksilla tehtyä työtä, ei pelkästään kieli keskellä suuta mietittyä askelia)

- uinti ja vesijuoksu

- pilates, tai muu kehonhuolto ("pidentää" lihaksia, vahvistaa myös tärkeät lihakset)

Kaikki ei auta sittenkään, voit olla rakenteellisesti sen mallinen, ettei "paksut kohdat" lähde. Em. keinoilla saat koko kroppaasi "tukevoitettua", jolloin epäsuhta ylä- ja alakropan välillä ei liene niin suuri.

Vierailija
50/90 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on mulla pikkuisen läskiäkin tällä hetkellä. BMI on 22, mutta reidet on 60 cm paksut. Ne on olleet aina paksut. Harrastan juoksemista ja mun reisiä se ei ohenna tai sitten teen jotain väärin. :(

Onnekseni luin, että naiset, joiden reidet on yli 60cm paksut on terveempiä. Jee! Jotain hyvää.

Vierailija
51/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa lukea naisten olevan lihaksikkaampia reisiltäni kuin minä.

t: 52cm

Vierailija
52/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa lukea naisten olevan lihaksikkaampia reisiltäni kuin minä. t: 52cm

niin jaksat podata taas huomenna;)

Mies podari - oliskokumminkin bodari? body builderista?

Vierailija
53/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ajatellut, että reiteni olisivat hirmu pulskat. Mutta tiedän, että ne ovat pyöreät, joten kävinpä mittaamassa. Kokonaista 62 senttiä. Enkä silti tunne itseäni läskiksi. Vaikka myönnettäköön - liikun mieluummin hameessa tai kotelomekossa, sillä muut mittani ovat 99-65-101.

Miehen mitat tuli sitten mitattua tässä hötäkässä myös - vähän ihmetteli, mutta lupasin olla kertomatta, kuka hän on....

Ja miehellä, joka siis on 186 pitkä on nuo maagiset 53 senttiä reidenympärykset - onkin sellainen hämähäkki mieheksi, pitkät ja laihat sääret ja käsivarret.

Minä kylläkin pitäisin enemmän pulskanpuoleisesta miehetä, vaan minkäs teet - kyllä luonne oli tässä valinnassa tärkeämpi.

Vierailija
54/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala saada hoikkia jalkoja

Vierailija
55/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo niin hoikka muuten.

Vierailija
56/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita mittoja turha edes laittaa, olen viimeisilläni raskaana, mutta paino tällä hetkellä 71. Lentopallo on se mikä minun reiteni on kasvattanut, käyn myös juoksemassa ja kuntosalilla, siis normaalioloissa, nyt on juokseminen jäänyt hetkeksi aikaa.

Vierailija
57/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reidet ovat 49cm! minä treenaan noin 5-6 kertaa viikossa (tätä jatkunut jo 15 vuotta!), reidet ovat ihan muodottakaat ja olen tosi tyytyväinen niihin.

Vierailija
58/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reiden ympärys 42cm

Vierailija
59/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paksureitisillä on vähemmän sydän- ja verisuonitauteja.

Lääkärit ja tutkijat eivät tiedä miksi, mutta ohutreitiset ihmiset saa selvästi enemmän sydänkohtauksia kuin paksureitiset ;)

Vierailija
60/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino 90 kg ja pituus 168 cm. Joo, oon läski!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän