Paksut reidet? 53cm, minkä paksuiset reidet teillä on?
Musta on jo pitkään tuntunut, että mun reidet on paksut. Sisäreisissä sellaiset, kuinkahan sen selittäis, ulkonemat "jenkkakahvat" melkein. Paksuimmasta kohdasta mitattuna 53cm ympärysmitta. Housuissa myös huomaan, että muuten sopivat on reisistä tiukat, ja näyttää liian tiukoilta, vaikka vyötäröstä ja lantiosta olis isompi koko sitten liian iso.
Muutoin en halua laihduttaa, olen tosi tyytyväinen mittoihin, mutta miten noita reisiä vois kiinteyttää. Jotain jumppaliikettä? Kävelyllä, lenkkeilyllä ehkä? En tykkää käydä kuntosalilla.
Olen 170 pitkä, 55kg, mitat muutoin 88/70/90.
Kommentit (90)
Paikallisesti ei voi pienentää vain tiettyä osaa kehosta, paitsi veitsellä. Rasva lähtee ainoastaan laihtumalla, ja kun lähtee rasvaa, lähtee myös lihasta. Laihtuminen ei tapahdu lihasta kasvattamalla, vaan syömällä vähemmän kuin kuluttaa.
Kukaan ei siis kavenna reisiä jumppaamalla, juoksemalla, kuntosalilla tms. mikäli hän ei ole massan pudottamiseen suuntaavalla ruokavaliolla, jossa kalorit ovat miinuksella suhteessa kulutukseen.
Poikkeuksena jos on todella vähän lihasta niin lihastreenillä se saattaa hiukan aluksi kasvaa samalla kun rasvaa hiukan tippuu. Ilmiötä tehostaa myös suuri ylipaino.
Ap:n mittojen perusteella hänen ei tarvitse pudottaa painoa, mutta halutessaan lisätä lihasmassaa. Rasvaa todennäköisesti palaisi samalla ja kiinteytymistä tapahtuisi.
Hauis 49cm
Reisi 90cm
rasvaprosentti 15%
-mies-
Reisi paksuimmasta kohdasta 59cm. Lantio tasan 100cm ja vyötärö 77cm.. Oon 172cm ja about 72kg. Perseellä on siunattu.
49cm, mutta olen 160cm "pitkä". Oli mittanauhalukema mikä vaan, tärkeintä on että näyttää sopusuhtaiselta. En tuijottelis numeroita.
Oon n. 172cm ja reidet kokoo 60. Vatsan ympärys 80. Ja lantio jtn 110 luokkaa. Olen tasapaksu ja en voi tietääkään mitä sisältäni paljastuu kun alkaisin polttamaan ylimääräistä rasvaa.. :)
Mun pohje on 63cm. Reisiä en kehdannut/uskaltanut mitata
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:28"]Hauis 49cm
Reisi 90cm
rasvaprosentti 15%
-mies-
[/quote]
Luikku
mun reisi on sillä kaventunut 10 cm
64 cm pahimmasta kohtaa. syön vähän, en herkkuja tai rasvaisia, juoksen tunnin päivässä, olen 178 cm ja 83 kg. näytän hoikalta mut reidet noin paksut, vyötärö 73 cm.
mun reisi on sillä kaventunut 10 cm
Oon tosi laiska ja saamaton harrastaan mitään liikuntaa. kävelen paljon ja ulkoilen lasten kanssa, mutta ei ole auttanut. Tai no ehkä vähän on reidetkin kaventunut, kun raskauskilot lähtenyt, mutta en halua enempää laihtua, kun lähtee sitten muualtakin.
64 cm pahimmasta kohtaa. syön vähän, en herkkuja tai rasvaisia, juoksen tunnin päivässä, olen 178 cm ja 83 kg. näytän hoikalta mut reidet noin paksut, vyötärö 73 cm.
Ja melko terveellisesti syön.
Hame päällä näytän ihan hyvältä, sopusuhtaiselta, mutta housut ei istu. Mua häiritsee noi paksut reidet.
Turhamaista ja varmaan on tyhmää valittaa. Pienet murheet ym. On mulla oikeitakin ongelmia ollut, mutta tällä hetkellä nyt tuo asia häiritsee, ja siitä halusin täällä kysyä.
Olen mies. mittani ovat
177cm
72kg ja reiteni ympäryysmitta 54cm. Tahtoisin tietää miten reenaat reisiäsi nimittäin haluaisin paksummat. Kyykkyä menee 10x 90kg
Olen mies. mittani ovat 177cm 72kg ja reiteni ympäryysmitta 54cm. Tahtoisin tietää miten reenaat reisiäsi nimittäin haluaisin paksummat. Kyykkyä menee 10x 90kg
En treenaa mitenkään. Se ehkä ongelma. Haluisin siis kapeammat reidet. Ehkä joku osaa auttaa sinua, aloita uusi keskustelu aiheesta? ap
53cm reidet eivät ole paksut! Mitä ihmeen tikkukoipia te haluatte olla?
Itse olen 164cm ja 57kg ja reisi 54cm, täyttä lihasta. Ja oikeasti mulla ei ole reidessä rasvaa kuin nimeksi, sillä harrastan bodypumppia ja spinningiä yht. 5-6 kertaa viikossa.
Muut mittani ovat 87-75-89. Vyötäröni on myös "paksu", mutta siinäkin erottuvat selvästi vatsalihakset ja varsinkin vinot vatsalihakset, jotka leventävät vyötäröä.
Jotenkin tekee ihan pahaa, kun naiset haluaisivat olla sellaisia laihoja ja voimattomia tikkuja. Vain sen takia, että näyttäisi vaatteet päällä hyviltä. Sitten kun ne vaatteet riisuu, niin sieltä paljastuu surkean laiha läski.
53cm reidet eivät ole paksut! Mitä ihmeen tikkukoipia te haluatte olla?
Itse olen 164cm ja 57kg ja reisi 54cm, täyttä lihasta. Ja oikeasti mulla ei ole reidessä rasvaa kuin nimeksi, sillä harrastan bodypumppia ja spinningiä yht. 5-6 kertaa viikossa.
Muut mittani ovat 87-75-89. Vyötäröni on myös "paksu", mutta siinäkin erottuvat selvästi vatsalihakset ja varsinkin vinot vatsalihakset, jotka leventävät vyötäröä.
Jotenkin tekee ihan pahaa, kun naiset haluaisivat olla sellaisia laihoja ja voimattomia tikkuja. Vain sen takia, että näyttäisi vaatteet päällä hyviltä. Sitten kun ne vaatteet riisuu, niin sieltä paljastuu surkean laiha läski.
t: kateellinen mies
53cm reidet eivät ole paksut! Mitä ihmeen tikkukoipia te haluatte olla? Itse olen 164cm ja 57kg ja reisi 54cm, täyttä lihasta. Ja oikeasti mulla ei ole reidessä rasvaa kuin nimeksi, sillä harrastan bodypumppia ja spinningiä yht. 5-6 kertaa viikossa. Muut mittani ovat 87-75-89. Vyötäröni on myös "paksu", mutta siinäkin erottuvat selvästi vatsalihakset ja varsinkin vinot vatsalihakset, jotka leventävät vyötäröä. Jotenkin tekee ihan pahaa, kun naiset haluaisivat olla sellaisia laihoja ja voimattomia tikkuja. Vain sen takia, että näyttäisi vaatteet päällä hyviltä. Sitten kun ne vaatteet riisuu, niin sieltä paljastuu surkean laiha läski.
t: kateellinen mies
Mutta ei mikään muu kuin juoksu, ei esim. reipas kävely. Ennen kuin aloin juosta, reisien ympärysmitta oli 61 cm. Nyt se on 56 cm ja joudun ostamaan housut kapeareitistä mallia. Vanhat housut lepattavat hassusti.
43cm