Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksut reidet? 53cm, minkä paksuiset reidet teillä on?

Vierailija
24.10.2009 |

Musta on jo pitkään tuntunut, että mun reidet on paksut. Sisäreisissä sellaiset, kuinkahan sen selittäis, ulkonemat "jenkkakahvat" melkein. Paksuimmasta kohdasta mitattuna 53cm ympärysmitta. Housuissa myös huomaan, että muuten sopivat on reisistä tiukat, ja näyttää liian tiukoilta, vaikka vyötäröstä ja lantiosta olis isompi koko sitten liian iso.

Muutoin en halua laihduttaa, olen tosi tyytyväinen mittoihin, mutta miten noita reisiä vois kiinteyttää. Jotain jumppaliikettä? Kävelyllä, lenkkeilyllä ehkä? En tykkää käydä kuntosalilla.

Olen 170 pitkä, 55kg, mitat muutoin 88/70/90.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohuethan nuo on, tai en itse ainakaan halua mitään tikkuja.

Vierailija
62/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkoo lihaksia vai lihaksia ja läskiää. Vai läski appelsiini-iho kuorruke. Omani on 62cm silkkaa lihasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reiden ympärys 42cm

Siinä ei koipeen paljon lihasta mahdu.

Vierailija
64/90 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reiden ympärys 42cm

Mulla 47 enkä todellakaan ole tyytyväinen. Haluan paksummat reidet, en halua näyttää tikulta vaan naiselta. Reisien kasvatus on käynnissä.

Mä en muutenkaan ymmärrä miksi te muut ihmiset ette arvosta itsejänne tuollaisina kuin olette? Olen kateellinen mitoillenne. Mieluummin näyttäisin naiselta kuin tikulta. Olkaa onnellisia.

Vierailija
65/90 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on reidenympärys n. 62 cm, ja ei ole lihasta. 168/66 on mitat noin muuten, ja ainakin kuus kiloa olis kiva saada pois, jos lähtis sitten tukkireisistäki jotain.

Vierailija
66/90 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten jollakin aiemmin tähän ketjuun vastanneella. Pituuskin oli sama. Mutta painoa mulla on 15-20 kg vähemmän. Mä oon päärynä :)

Vierailija
67/90 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalotoveri! :D

Ihan ku puhuisit mun reisistä! Muuten minäkin oon hoikka, mutta reidet.. Ei lihavat, mutta reiden yläosan jenkkikset löytyy täältäkin!

Vierailija
68/90 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

163cm/66kg

Vierailija
69/90 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautattaa nää naisten jutut. Vaikka onkin vanha aihe, niin se sanon, että kanankoivet tommosseet 53 cm. Mul oli parhaimmillaan 72 cm,eikä ne mitkään järkky isot ollu.

Vierailija
70/90 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? :D Minulla on 52cm ympärysmitan reidet ja aina saan kommentteja, miten hoikan näköiset reidet minulla on. Onko tämä aloitus joku "kehukaa miten hoikka olen"-kerjäys?

Vierailija
71/90 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä inise meikäläine on 160cm ja reidet on mahtavat 56cm eli vitun kamalan näköset >:(

Vierailija
72/90 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pallukka on geneettinen ominaisuus ja siihen auttaa reilu lihominen (häviää muuhun läskiin) tai treenaaminen (lihakset kasvaa ympärillä ja muuttaa jalan muotoa). Laihaläski on pahin tilanne. Olen siis ollut näitä kaikkia kolmea. Silti näistä pallukoista ei pääse eroon. Oikeilla housuvalinnoilla saa ulkonäköä paremmaksi tai hameita käyttämällä ei pallukat haittaa. Uimassa joudut vain tyytymään itseesi.

Vierailija
73/90 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisesti ei voi pienentää vain tiettyä osaa kehosta, paitsi veitsellä. Rasva lähtee ainoastaan laihtumalla, ja kun lähtee rasvaa, lähtee myös lihasta. Laihtuminen ei tapahdu lihasta kasvattamalla, vaan syömällä vähemmän kuin kuluttaa.

Kukaan ei siis kavenna reisiä jumppaamalla, juoksemalla, kuntosalilla tms. mikäli hän ei ole massan pudottamiseen suuntaavalla ruokavaliolla, jossa kalorit ovat miinuksella suhteessa kulutukseen.

Poikkeuksena jos on todella vähän lihasta niin lihastreenillä se saattaa hiukan aluksi kasvaa samalla kun rasvaa hiukan tippuu. Ilmiötä tehostaa myös suuri ylipaino.

Ap:n mittojen perusteella hänen ei tarvitse pudottaa painoa, mutta halutessaan lisätä lihasmassaa. Rasvaa todennäköisesti palaisi samalla ja kiinteytymistä tapahtuisi.

Sori, mutta lihasta ei lähde kuin nimeksi, jos osaa laihduttaa oikein.

Kiinteytyminen ja lihasmassan lisääntyminen yhtä aikaa ei ole vain todella vähän lihasmassaa omistavien etuoikeus. Ks. yllä.

Vierailija
74/90 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas reidet 60, jotka hoikat? muuhun vartaloon verrattuna muuten mitat 102-81-103 ja kymmenen kiloa ylipainoa.

Vierailija
75/90 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohje 42 ja reidi 74cm. Älytön epäsuhta. Painoa 100kg. Pituus 163. Läskiä löytyy. Myös ikää.

Vierailija
76/90 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ongelma mä oon 156cm ja 52kg eli kai normipainoinen mutta reisien ympärysmittä on 57 joten auttakaa kaikilla kavereillakin on esim. 38 ja oon niin kateellinen

Vierailija
77/90 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ongelma mä oon 156cm ja 52kg eli kai normipainoinen mutta reisien ympärysmittä on 57 joten auttakaa kaikilla kavereillakin on esim. 38 ja oon niin kateellinen

Vierailija
78/90 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoisena olivat 52 cm, nyt normaalipainon ylärajoilla 58 cm.

Vierailija
79/90 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet 73,5, pohkeet 50, läskiä on mutta myös isot lihakset.

Vierailija
80/90 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noille läskireisille voi mitään tehdä. Huono tuuri käynyt. joten sen kanssa on vain elettävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi