Paksut reidet? 53cm, minkä paksuiset reidet teillä on?
Musta on jo pitkään tuntunut, että mun reidet on paksut. Sisäreisissä sellaiset, kuinkahan sen selittäis, ulkonemat "jenkkakahvat" melkein. Paksuimmasta kohdasta mitattuna 53cm ympärysmitta. Housuissa myös huomaan, että muuten sopivat on reisistä tiukat, ja näyttää liian tiukoilta, vaikka vyötäröstä ja lantiosta olis isompi koko sitten liian iso.
Muutoin en halua laihduttaa, olen tosi tyytyväinen mittoihin, mutta miten noita reisiä vois kiinteyttää. Jotain jumppaliikettä? Kävelyllä, lenkkeilyllä ehkä? En tykkää käydä kuntosalilla.
Olen 170 pitkä, 55kg, mitat muutoin 88/70/90.
Kommentit (90)
160 ja reidet on n. 51cm. Tuntuu vaan, että ne on ihan kamalan paksut, aina kun istahtaa niin ne oikein levähtää ympärilleen. Löysää lihaa, saakohan niitä kiinteytettyä nopeasti..
[quote author="Vierailija" time="25.10.2009 klo 00:12"]
Kamalaa lukea naisten olevan lihaksikkaampia reisiltäni kuin minä.
t: 52cm
[/quote]
No et taida paljon kyykätä--? T. 167 cm, 62 kg ja reisi 57 cm (muut mitat 90-70-90, vaatekoko S)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2009 klo 23:24"]sanoin jo aiemmassa vietissäni, etten halua enempää laihtua.
Mutta reiteni on paksunnäköiset, ei ole tasapaksut, vaan tosiaan sellaiset pullukat kohdat tuossa. Polvesta ylöspäin on reiden puoliväliin saakka ok, mutta sitten tulee sellaset pulleat kanan koivet;) vaikea selittää, mutta ei ole sopusuhtaisen näköiset, ja housut ei istu. En löydä sopivan kokoisia housuja. Käytän enimmäkseen hameita, mutta olisi kiva joskus käyttää housujakin. ap
[/quote]
Lakkaa tuijottamasta niitä reisiäsi peilistä. Sillä asia korjaantuu.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2009 klo 00:12"]
Kamalaa lukea naisten olevan lihaksikkaampia reisiltäni kuin minä.
t: 52cm
[/quote]
No et taida paljon kyykätä--? T. 167 cm, 62 kg ja reisi 57 cm (muut mitat 90-70-90, vaatekoko S)
[/quote]
Jos kyykkäilyiltäsi millään kerkeät, niin käy toki mittaamassa vielä vaikka korvakäytäväsi syvyys ja persekarvojesi pituus. Voit sitten tulla tänne ylpeänä kertomaan kuinka sinulla on pidemmät persekarvat kuin jollain miehellä.
Olisi kiinnosttavaa tietää onko ap. saanut viidessä vuodessa reitensä ohuemmiksi
Haha.... 62cm paksuimmasta kohasta
T. 173cm ja 67kg päärynä
[quote author="Vierailija" time="25.01.2012 klo 20:25"]
mulla on reidenympärys n. 62 cm, ja ei ole lihasta. 168/66 on mitat noin muuten, ja ainakin kuus kiloa olis kiva saada pois, jos lähtis sitten tukkireisistäki jotain.
[/quote]
Paksut reidet ovat merkki hyvistä geeneistä. Geenit ohjaavat mm. minne kehon osaan energiavarastot rakennetaan. On paljon parempi terveydelle, että rasva varastoituu reisiin ja pakaroihin, kuin että se sama massa olisi keskivartalossa ja sisäelimissä (kuten usein meillä miehillä).
Näköjään vaan 48.5 cm, odotin paljon suurempaa numeroa koska reiteni ovat ihan julmetun hyllyvää pullataikinaa, vaikka muuten suht hoikka olenkin (171/53). Lähdenpä tästä hankkimaan vähän lihaksia...
mulla 37cm :D oonkin superpieni 159cm jne..
Mulla on varmaan samanlaiset reidet kuin ap:llä, siis kauhean rumat löllöpallukat reiden yläosissa sisäpuolella. Juuri puoleen väliin reittä on ihan normaali ja sitten levenee yhtäkkiä, vaikkei ympärysmitta olekaan kuin 52 cm. Mutta muoto on ruma. Hameet käy hyvin, housut ei.
Noihin reisipallukoihin auttaa oikeastaan vaan vaihdevuodet :(
Mies 185cm, reidet paksuimmasta kohtaa 63cm. En treenaa mitenkään ja hyvältä näyttää. Töissä tulee käveltyä paljon ja duunia hankalissa asennoissa esim kyykyssä jne. Joskus poljen fillaria. Oikein hyvänkokoiset ja sopusuhtaiset jalat on. Ei ole tikkujalat kuten monella suomimiehellä ja toisaalta löytyy farkkuja jotka menee jalkaan tosin ei löydy dressmanilta sellaisia. :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:39"]Mulla on jottain 100cm.
[/quote]
Komiat! :-)
Mä yritän ihan oikeasti ymmärtää..Mutta tällaiset ihmiset kuin ap...?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:11"]
Siis mitä? :D Minulla on 52cm ympärysmitan reidet ja aina saan kommentteja, miten hoikan näköiset reidet minulla on. Onko tämä aloitus joku "kehukaa miten hoikka olen"-kerjäys?
[/quote]
Siis ihan oikeasti mittaat reisiäsi? Onneksi on helppoa olla normaalilla älyllä varustettu.
Mut reisi paksuimmillaan 51cm. Mulla se on kiinteä ja lihaksikas. Kehittyi nykyisen työn myötä. Tietty on kiva kun reisiä ei ala särkeä juuri mistään rasituksesta, mutta eihän ne maailman kauneimmat ole, varsinkin kun pohkeet on ihan tikut, paksuimmillaan 31cm. Vittu jes!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:02"]Mut reisi paksuimmillaan 51cm. Mulla se on kiinteä ja lihaksikas. Kehittyi nykyisen työn myötä. Tietty on kiva kun reisiä ei ala särkeä juuri mistään rasituksesta, mutta eihän ne maailman kauneimmat ole, varsinkin kun pohkeet on ihan tikut, paksuimmillaan 31cm. Vittu jes!
[/quote]
Niin ja muuten en ole lihaksikas. Enemmänkin laihan puoleinen. Eli nuo ei sovi muhun yhtään.
-62.
60 cm terveydellisistä syistä.