Paksut reidet? 53cm, minkä paksuiset reidet teillä on?
Musta on jo pitkään tuntunut, että mun reidet on paksut. Sisäreisissä sellaiset, kuinkahan sen selittäis, ulkonemat "jenkkakahvat" melkein. Paksuimmasta kohdasta mitattuna 53cm ympärysmitta. Housuissa myös huomaan, että muuten sopivat on reisistä tiukat, ja näyttää liian tiukoilta, vaikka vyötäröstä ja lantiosta olis isompi koko sitten liian iso.
Muutoin en halua laihduttaa, olen tosi tyytyväinen mittoihin, mutta miten noita reisiä vois kiinteyttää. Jotain jumppaliikettä? Kävelyllä, lenkkeilyllä ehkä? En tykkää käydä kuntosalilla.
Olen 170 pitkä, 55kg, mitat muutoin 88/70/90.
Kommentit (90)
Reidet paksuimmasta kohdasta 60 cm, koko per se 100 cm, rinnanympärys 100 cm ja vyötärö 75 cm. Ei meinaan löydy vaatteita mistään. :DD Koko pituus 165 cm. Keskipaino 62 kg ja maasta nousee 85 kg. ;)
Mulla reisi paksuimmasta kohtaa 46 1/2. Just mittasin. Pituus 167 cm ja paino joku 53-54. Muut mitat lantio 88 vyötärö 63 ja rinta 90. Olen leveäharteinen ja pienet rinnat. Tyytyväinen itseeni. En halua muuttaa mitään.
48 cm. Pituus 163 ja paino 49 kg. Oon 5 kk raskaana, mikä näkyy painossa parin kilometrin verran.
Parin kilon verran siis. Autocorrect auttaa.
Minulla on47cm paksut reidet. Olen kyllä saanu laihdutettua ainakin kolmekiloa viime terveys tarkastukseta. Kaikki kyl kieltää laihduttamasta ykstoistavuotiaana olin ennen 49kilone.
Mun reidet on 40cm noin
Lantio on taas aika paksu mut 59cm
Ja rintakehä80cm
Olen kuullut et rinnat on pelkkä läskiä.
Vierailija kirjoitti:
on sulla ongelmat
Pituus 169 cm, paino 148kg. Mahan ympärys noin 140cm. Reidet on. Älykkyysosamäärä 143.
Olen onnellinen.
Itselläni on ongelma,että reidet näyttävät paksuuden lusäksi silke,että liikkuessa liikahtelee siellä ihon ja rasvan alla. Samoin pohkeissa on semmoiset möllykät ihan.
Ammattini? Teollusuuden siivooja.
Suhteessa käsivarret on järkevän näköiset,paitsi olkavarret... Niissäkin on epänaisellisia piirteitä. Ja ikä yli 50.
Ja sapetraa,en voi käyttää legginsejä,reisien liikahtelut näkyvät niissä ja pohjejuttu.
Samoin naisten monissa paidoissa ja takeissa on tosi huono malli minulle,joudun ostamaan kaksi kokonumeroa isomman,että a mahtuu olkavarsi olemaan,ja b etten hajota rakkia,kun oikaisen ryhtiä yläkropasta. Ja sukkahousut plus mini: en voi pitää.
Vaatevalinta on väljempilahkeiset paksut farkut. Ne vähän piilottavat,ja paidatkin oltava hyvin väljähihaisia.
Kasva aikuiseksi. :)