Loukkaus, jota et koskaan unohda?
Ja yleisemminkin, annatko loukkausten häiritä mieltänne kauan (hallita teitä?) vai meneekö kaikki toisesta sisään toisesta ulos, tai vain ohi, ja annatteko mielellänne anteeksi?
Kommentit (88)
Entinen naisystäväni 1) töksäytti, että jollain miehellä oli huomattavasti suurempi penis ja 2) kännissä riidan päätteeksi huusi julkisella paikalla ihmisjoukon keskellä että tämä mies täytti ihanasti enemmän. Eikö ole huvittavaa. Ja raakaa. Akka sai mennä.
Koko merkitsee monille naisille ja kännissä kuulee totuuden. Jännä miten oletkaan tutustunut noin vÿlgääriin naiseen. Kertoisiko se sinusta myös jotain?
Niin, piti laittaa lainaus, jotta tämä neropatti saa kertoa mistä sain opikseni.
Entinen naisystäväni 1) töksäytti, että jollain miehellä oli huomattavasti suurempi penis ja 2) kännissä riidan päätteeksi huusi julkisella paikalla ihmisjoukon keskellä että tämä mies täytti ihanasti enemmän. Eikö ole huvittavaa. Ja raakaa. Akka sai mennä.
Koko merkitsee monille naisille ja kännissä kuulee totuuden. Jännä miten oletkaan tutustunut noin vÿlgääriin naiseen. Kertoisiko se sinusta myös jotain?
kukaan loukannut mitenkään verisesti, johtuisikohan se myös osaksi siitä, että olen aika joviaali tyyppi, enkä pidä koflikteista. Huom. en siis nyt todellakaan tarkoita tässä sitä, ettäkä te kaikki, jotka tässä ketjussa olette kertoneet noita teille sanottuja hirveän loukkaavia asioita olisitte saaneet ne niskaanne omaa syytänne! Mutta tottahan on sekin, että jos on itse kova torailemaan, niin niitä loukkauksia kuulee sitten useammin.
Mulle on jäänyt mieleen muutama tokaisu, erityisesti muutama erään ystäväni sanoma töksäytys. En jaksa niitä kaikkia tähän kirjoittaa, mutta kerronpa nyt vaikka sen, jonka muistan melkein joka päivä: Kerroin kerran ystävälleni puhelimessa, miten olen tällä hetkellä niin huonossa kunnossa (masennuksen takia), että en saa tarvittavaa määrää opintopisteitä kasaan, ja ahdistaa kauheasti selitellä sitten Kelalle. Siihen hän kommentoi, että ai jaa, hän kyllä saa aivan tosi paljon pisteitä tällä lukukaudella. Lopetin puhelun aika lyhyeen, niin paljon hänen epähienoutensa mua loukkasi. Eihän se tietenkään ollut mitenkään multa pois, että hän sai paljon opintoja kasaan, mutta kun itse olin lähes itsemurhan partaalla, niin ei ollut tuo kyllä maailman paras tapa kommentoida avautumistani. Tämä henkilö on yleisesti tunnettu töksäyttelyistään, joten en ole ainoa hänen "uhrikseen" joutunut. Yleensä annan tuollaisten kommenttien mennä niin kuin vesi hanhen selästä, mutta tuolla kerralla todella sattui. Vaikka tapauksesta on jo 5 vuotta, niin silti muistan sen melkein joka päivä.
Eli n 17 v kävi ilmi että ihminen jonka olin pitänyt parhaana ystävänä oli kaiket vuodet puhunut minusta paskaa meidän yhteisille kavereille ja samalla esittänyt olevansa tosiaan mun paras kaveri. Kun asia selvisi minulle ja otin asian puheeksi hänen kanssaan hän kielsi kaiken.
Asia selvisi mulle kun meidän muut kaverit kypsyi kuuntelemaan hänen juttujaan minusta ja kertoivat asiasta minulle.
Katkaisin välit häneen välittömästi ja en ole antanut anteeksi enkä unohtanut. Edelleen jos törmään häneen jossain se on ensimmäinen asia mitä muistuu mieleen.
En voi tänäpäivänäkään käsittää kuinka joku voi olla noin kaksi-naamainen. Nyt aikuisena olen tullut siihen tulokseen että hän teki niin kuin teki koska oli kateellinen minulle. En kyllä ymmärrä mistä syystä koska hän tuli huomattavasti varakkaammasta perheestä kuin minä ja oli aina kaikka uusimmat ja siisteimmät jutut toisin kuin minulla...
huoh....
Onhan noita loukkauksia kuultu, esim ulkonäköön liittyviä ihan yläasteajoista lähtien ja myös poikaystävien suusta. Osaan kyllä itsekin katsoa peiliin ja tiedän, että kyllä mun näköisen naisen kanssa kehtaa julkisilla paikoilla liikkua ;) eli omaan arvoonsa voi jättää tuollaiset.
Pahin loukkaus on varmasti se, että mies lähetteli suhteemme alkuaikoina seksiviestejä ja seksiehdotteluviestejä jollekin tuntemalleen naiselle, jonka kanssa oli joskus ollut sängyssä. Yritti vielä kieltää kaiken, vaikka minulla oli viestit nenän edessä.
Tuon seksiviestittelyn ja päin naamaa valehtelun yli pääsemiseksi ja anteeksi antamiseksi on joutunut tekemään aivan järjettömän määrän töitä. Vaikken sitä aktiivisesti muistelekaan, ei se ikinä täysin unohdu.
No, anoppilassa kerran käydessäni, suutuin jostain ja aloin itkeä. Anoppi nauroi päin naamaa toisen miniän kanssa joka istui kahvipöydässä, ja tää toinen miniä sanoi että taitaa tuo hulluus olla sukuvika!
Tuota en unohda.
Pilkka osui omaan nilkkaan kun tää toinen miniä sai myöhemmin kuulla että omalla lapsellaan on eräänlainen oireyhtymä. Tuli itkun kanssa meille kertomaan siitä. Ja ensimmäistä kertaa kysymään asiallisesti veljestäni ja hänen elämästään.
Mutta loukkaus on jäänyt kalvamaan mieltäni. :(
Onhan noita muitakin. Mutta tuo tais olla se pahin.
Hän sanoi, että vauvani näyttää ihan ET:ltä (se avaruusolio). Olin silloin erittäin herkässä mielentilassa synnytyksen jälkeen ja loukkaannuin syvästi vaikka en sitä sillä hetkellä näyttänytkään. Kaverini hihitteli vauvaani sitten siinä kahdestaa ja kysyi, että en kai vain loukkaantunut..
Tästä kaverista tuli sitten myöhemmin exkaveri.
samaa mieltä
Mieheni kertoi siskolleni etta olen pettanyt hanta ja sisko uskoi taman vaikka kuinka yritin selittaa asian,toinen mieheni soitti siskolleni etta yritin tappaa vauvani kun olin raskaana,kun aloin vuotaa verta ressista tai jostain ja tuonkin sisko uskoi ja kauhisteli etta tiedanko mina kuinka vaikeaa joillekkin ihmisille on saada vauvaa :( enhan mina ny omia lapsiani koita tappaa ja siskoni sen pitaisi tietaa kaikkein parhaiten.
Samaa oli kun veljeni oli hyvin sairas ja oli sairaalassa,sain kuitenkin vieda hanta ulos haukkaamaan ilmaa....no viikon myohemmin veljeni tila paheni,jolloin siskoni tokaisi ettei minun olisi pitanyt vieda hanta ulos,etta minun syyni nyt kun veli pahempi :(
Mieheni loukkaukset ulkonaostani joita todella vaikea antaa anteeksi koska ovat niin pahoja.
koitan vain kaikille loukkaajilleni antaa anteeksi vaikka joskus tuntuu etta vain valehtelen itselleni koska niin sattuu.
Olipa erikoinen vastaus, taisi tulla pienimunaiselta mieheltä.
oman miehen, sanat ovat loukanneet eniten ja jättäneet sydämeen arpia, joita ei voi unohtaa. Vaikka sanat on sanottukin suutuspäissään jään niitä vatvomaan ja se murentaa itsetuntoa.
Esimerkkinä jos oma rakas haukkuu alapäätä kolmen lapsen jälkeen isoksi tai tissejä yhteensä neljän vuoden imetyksen jälkeen rumiksi niin arvaa haluttaako enää kauheasti rakastella tai ylipäänsä esiintyä alastomana.
Toki tiedän itsekin, etten kolmen lapsen jälkeen ole enää vartaloltani se kaunis missityyppi, joka olin nuorempana, ennen lapsia, mutta ei siitä tarvitsisi silti jatkuvasti muistuttaa rumasti.
Minulta kaikkoaisi sekä halut että tunteet.
oman miehen, sanat ovat loukanneet eniten ja jättäneet sydämeen arpia, joita ei voi unohtaa. Vaikka sanat on sanottukin suutuspäissään jään niitä vatvomaan ja se murentaa itsetuntoa.
Esimerkkinä jos oma rakas haukkuu alapäätä kolmen lapsen jälkeen isoksi tai tissejä yhteensä neljän vuoden imetyksen jälkeen rumiksi niin arvaa haluttaako enää kauheasti rakastella tai ylipäänsä esiintyä alastomana.
Toki tiedän itsekin, etten kolmen lapsen jälkeen ole enää vartaloltani se kaunis missityyppi, joka olin nuorempana, ennen lapsia, mutta ei siitä tarvitsisi silti jatkuvasti muistuttaa rumasti.
Ongelmana vain on, ettei hänellä ole mitään sellaista sanottavaa minusta joka osuisi oikein mihinkään. Esim. joku tyhmäksi haukkuminen (hypoteettinen esimerkki) ei tuntuisi missään kun tiedän hänen todellisuudessa pitävän minua älykkäänä. Loukkausyritykset osoittavat miten heikoilla hän on; miten epätoivoinen ja kaunainen. Kaikki se psyykkinen kipu missä tällainen pateettinen wannabe-sadisti kärvistelee on ansaittua ja ah niin oikein :-)!!
...mieleen ovat jääneet sellaiset tilanteet, joissa omasta mielestäni ja objektiivisestikin mitaten olen toiminut suorastaan sankarillisesti, mutta jotkut ovat halunneet mitätöidä tekoni valehtelemalla törkeästi ja levittelemällä minusta täysin väärää tietoa.
Esimerkiksi muutama vuosi sitten muuan henkilö levitti työpaikallani tietoa että lintsaan ja väärinkäytän työaikaa omiin menoihin. Tosiasiassa olin tukena ystävälle vakavassa sairaudessa ja saatoin häntä hoitoihin sekä huolehdin hänen perheestään. Työt tein iltaisin ja viikonloppuisin. En käsitä, mitä koko asia hänelle kuului, kun työni eivät olleet koskaan myöhässä ja tein saman verran tai enemmän kuin aina ennenkin. Tuo aika oli tietenkin silti raskasta minulle, ja palkaksi sain vääriä syytöksiä.
että toinen lapseni on tehtyjollekin muulle .lasten ikä eroa vuosi ja kymmenen kuukautta,Tyttäreni on ihan anoppini näköinen .Tyttäreni on sanoneet ,että ,iskä yrittää käyttää heikkoa .itse tuntoa ,loukatekseeenminua ja lapsia
odotin hartaasti toivottua ja tehtyä esikoista.
Oltiin käyty ekassa ultrassa ja onnesta soikeana sitten uskalsin kertoa asiasta työkavereilleni kahvipöydässä. Muut onnittelivat ja olivat aidosti iloisia meidän puolesta, mutta yksi ihan ok tyyppi noin muuten tokaisi vain, että " tutkimusten mukaan alkuraskauden keskenmenot on huomattavasti yleisempiä kuin mitä ihmiset luulevat".
Miettikää, mikä törppö. Kyllä siinä muutkin oli vähän ihmeissään kyseisen ihmisen kommentista.
Tosin hän on semmonen perus pessimisti luonteeltaan ja on muulloinkin sanonut jotain todella pisteliäitä ja typeriä juttuja muillekin. Eikä edes itse tajua ,että hänen juttunsa saattaisivat loukata muita.
kaikki loukkaukset. Se on tervehdyttävää, sillä anteeksiantamattomuus katkeroittaa.
Selostapa mitä se minusta kertoo. Ole hyvä. Sana on vapaa.