Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ahdistaa tämä ulkovaate kilpailu!

Vierailija
21.10.2009 |

Me asumme suh varakkaalla asuinalueella, mutta vuokralla. Kaikilla on lapsilla kalliita merkkivaatteita ja na puistossa vain keskustelevat niista. Itselläni ei olisi varaa ostaa lapsille moisia vaatteita. Markettien alennushaalaritkin tuntuvat kalliilta.

Kuitenkin koen olevani huono äiti kun lapsillani ei ole uusia hienoja pukuja. Niimpä ostin viimeviikolla viimisillä rahoillamme lapsille kalliit puvut. Nyt odotan lapsilisiä että saisin kotiin kunnon ruokaa.

Onko muut kokenut vastaavaa??

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ajankuluksi kirpparilla kiertelemässä ja törmäsin kahteen tosi halpaan reimatec talvipukuun. toinen maksoi 6 euroa ja toinen 4 euroa, ovat erikokoisia, niin en voinut olla niitä ostamatta, vaikka en tykkääkkään reimatecistä kauheasti. Ikinä en ostaisi kyseistä pukua normaali hinnalla. Ihmettelen myös, että miksi pitää ostaa 150 euron puku kaupasta, kun muita yhtä hyviä saa yli puolet halvemmalla. Eli jos näette mun lapseni puistossa reimatecissä, niin älkää ajatelko, että yrittäisin jotenkin pröystäillä. Ostin puvun, kun halvalla sain.

Vierailija
62/68 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn mieluummin katsomassa ensin kirpparilta tai jostain Prismasta tms. Mä en edes tunnista näitä merkkejä Jonathan, Ticket to Heaven. Mitä helvetin merkitystä sillä merkillä on. Nytkin on 11kk pojalla Tarjoustalosta ostettu välikausi haalari, eikä mua ainakaan yhtään hävetä tai vaivaa asia. Mulla on ainakin tärkeämpiäkin asioita mietittävänä kuin haalarin merkki. Pääasia, että lapsen on lämmin ja hyvä olla siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurikset ja sadetakin. Eivät pidä vettä siis.

Vierailija
64/68 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä mitä kukin tykkää/on vara ostaa.Minusta nuo Rematecit, T2H, POP yms. on tavallisia aika suosittuja lastenvaatemerkkejä. Riippuu lapsesta mikä sopii kenelle parhaiten. Niitä saa keväällä alesta hyvään hintaan. Jos joku haluaa ostaa lapselleen Armania tms. ketä se haittaa. Normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen ei elä yli varojensa toisten vuoksi. Meillä ainakin ihmisillä on jos jonkinlaista vaatetta lapsillaan ja kaikki ollaan hyvissä väleissä. Varmaan suosituin merkki on Rematec,kun sitä on hyvin saatavilla. En kyllä koe itseäni sen huonommaksi/paremmaksi, vaikka meillä on kaikki nämä parjatut merkit, ostetaan kirppareiltakin välillä jos löytyy kivaa. Yleensä alesta tai käyn vain ostamassa hyvät varusteet stockalta. Mitä väliä?

Vierailija
65/68 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa ole törmännyt tuohon haalarikilpailuun muualla kuin täällä av:lla. Tai sitten mä olen niin sokea ja kuuro, että huoletta olen pitänyt tyttöäni poikavärisessä kirppisreimatecissa enkä ole tajunnut kuinka muut ovat säälineet mua tai lastani.

Vierailija
66/68 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän vainoharhainen. Minua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta toisten lasten haalarit, kunhan ovat asianmukaiseti vaatteet päällä.

Hei 46;

Ainakin Tampereen Tahmela/Pispala puistoissa tuota kilpavarustelua - lähes ökyilyä - esiintyy... Vaikka alueella asuukin monenlaista sukankuluttajaa, niin kyllä jotkut mammat pyörittelee silmiään varsin merkittävästi, jos puistoon uskaltautuu ilman reimateccejä/tickettejä/jonathaneita.

"Siis mä käytän näitä meidän venlalla/joakimilla, kun nämä on vaan parhaat, ja mä VÄLITÄN lapsistani"

Vierailija
67/68 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei olla yhtä suvaitsevaisia kuin mainitsemallasi alueella. Kukaan ei pyörittele taatusti silmiään. Alueen äitejä ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut haalarimerkit. Olet vainoharhainen ja keksinyt koko jutun tai sitten et ole siellä ikinä käynytkään.

Vierailija
68/68 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niiden halpishaalareiden kanssa tarvitsee

kurikset ja sadetakin. Eivät pidä vettä siis.