Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

clomien aloitus

Vierailija
20.10.2009 |

terot oli jo 3 kk käytössä ja nyt siirrytään clomeihin. toivon niin kovasti että tuovat tulosta!! varsinaista yritystä puoli vuotta vasta, mutta ikää yli 30.....ois niin ihana jos vihdoin tärppäis! =) muita samassa jamassa??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihuomenna, eli kierron 3. pv pitäisi aloittaa clomit... kakkosta on yritetty nyt vuosi ja ikää 35v. molemmilla. Hieman arveluttaa tuo clomien aloitus, kun netistä luin että pitäisi olla joku seurantaultraus. Mulle ei sellaista määrätty ja annostuksella 2x 50 mg pitäisi aloittaa...

Millainen annostus sulla ap on ja onko sulla ultrausta?

Vierailija
2/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on viisivuotias clomialkuinen poika (ekasta clomikierrosta), ja kaksi luomupoikaa sen jälkeen! ; )

Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1x50 mg ja seurantaultra, johon menen kp10 jo. siellä katsotaan ettei vaan ole enempää kuin 1 tai 2 munasolua kypsymässä, jotta saa luvan hyödyntää oviksen. jännä et toisille määrätään ultra ja toisille ei...

olen miettinyt et mitä sivuoireita clomit voi aiheuttaa, tietoa??onko tietoa/kokemusta??

Vierailija
4/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue käyttöohjeet, monet käyttävät nykyään muita lääkkeitä

Vierailija
5/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varaa ehdottomasti se seurantaultra. Ethän muuten tiedä toimivatko ne, eli riittääkö annostus vai pitääkö nostaa. onko lääkärisi asiantunteva? Saatat syödä kovia lääkkeitä ihan turhaan jos ne ei toimikaan toivotusti.

Vierailija
6/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lapsettomuushoitoihin erikoistuneella gynellä ja hän oli sitä mieltä ettei seurantaultraa tarvita. Monisiköraskauden mahdollisuus on kuulemma niin pieni... Ja kaikenlisäksi minä ovulaatiotestien mukaan ovuloin... lääkäri määräsi mulle clomeja ikäänkuin "boostereiksi"... siis tehostamaan munasarjojen toimintaa tjtn.

Vierailija
7/7 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta kierrosta tärppäs :) Seuranta ois tullut vasta kolmannessa kierrossa. Odottelen ekaa ultraa, luultavasti se on n. kolmen viikon päästä. Saas nähdä montako siellä on vai onko ketään.

Perjantaina tulee 7 rv. täyteen ja alkaa kahdeksas.

Onnea ja toivotaan, että sullakin tärppää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme