ELÄMÄNTAPATYÖTTÖMÄT!
Teiltä pitäisi ottaa kaikki edut pois. Ensimmäisenä netti. Menkää kirjastoon! Voisitte asua parakissa, ja ruokaa keskuskeittiöstä.
tervesin,
veronmaksaja
Kommentit (87)
Kaikki ovat menneet pois ennen viittäkymppiä.
Oma äitinikin poistui 48vuotiaana syöpään.
Mummoni sairastui syöpään 44v ja kuoli 46v.
Isäni antoi hyvän vihjeen:
-Ota tyttö hyvä eläkepäivät etukäteen. Ei siitä koskaan tiedä milloin tulee noutaja.
Näin minä päätin tehdä. En ole eläissäni töitä tehnyt ja revin elämästä irti kaiken ilon ilmaiseksi. Kiitos veronmaksajat.
ja maksettava teidän elämä veroeuroillani. Itsekin haluaisin loisia mutta suvun maine edellyttää käymään töissä ja olisi häpeällistä heittäytyä sosiaalipummiksi. En kehtaa sillä yhteisön paine on niin suuri. Epäreilua että te joilla on huonot suhteet sukuun voitte vain nukkua pitkälle aamuun ja minä, minä herään aikaisin 5:00 :/ paskiaiset.
Luopukaa ylenpalttisuudesta, opetelkaa elämään vailla krääsää ! Länsimaat LOISIVAT ryöstämiensä siirtomaiden kustannuksella ! Nyt sitten on päänsärkynä keskinäinen kateus: meikäläisittäin köyhät - todellisesta köyhyydestä ei kyllä mitään tajutakaan - tuhlaavat aikaansa toimeentulevien kadehtimiseen, ja nämä puurtavaiset kadehtivat köyhempien joutilaisuutta...HÖHLÄÄ !
Onneksi te tavalliset, katkeran kateelliset mammat ETTE ole päättämässä näistä(kään) asioista.
MITÄ TE ELÄMÄNTAPATYÖTTÖMISTÄ SITTEN JAUHATTE ! TOSIAANKIN KATEUTTA JA JATKUVAA MARMATUSTA PIISAA SEKÄ TYÖLLISTEN ETTÄ TYÖTTÖMIEN KESKUUDESSA. KYLLÄ MUUTEN NE VAUVELIT SUOMENMAASSA SAADAAN KASVATETTUA JA HOIDETTUA, OLI MAMMONAA TAI EI...
Perse homeessa maataan kotona ja käydään sossusta ruikuttaa vähän lisä"ansioita".
Työssä olevat kasvattavat verorahoillaan "yhteistä pottia", josta sitten kustannetaan sosiaalietuudet, koulutus, terveydenhoito jne.
Sosiaalietuuksia saavat taas saavat kaikki tulonsa tuosta "yhteisestä potista", ja heidän maksamansa veroeurot eivät kartuta pottia, vähentävät vain potin pienenemistä.
Eli ihan turha kisata, kuka eniten maksaa veroja.
Varsinaisesta aiheesta olen sitä mieltä, että pummit ja järjestelmän väärinkäyttäjät pitäisi saada raakattua ulos järjestelmästä, mutta tukiin ja etuuksiin oikeasti oikeutetut käyttäkööt etuuksia hyvillä mielin, käytettäviksihän ne on tarkoitettu. Väärinkäyttäjillä tarkoitan esim. mukamas eri osoitteissa asuvia avopareja, joista toinen saa aiheettomat yksinhuoltajakorotukset jne. Tuttavapiirini ei ole kovin laaja, ja silti tiedän kaksikin tällaista pariskuntaa.
sosiaalietuuksista 20%veroa,eli nämä vero huutelut voi jättää sikseen. se on ihan plus miinus nolla siinä vaiheessa,jos ja kun sinäkin maksat veroja niin myös minä tuilla olija. Ja tuliko mieleen että niillä verorahoilla maksetaan PALJON muutakin kuin vain sosiaalietuuksia????? esim. ilmainen terveydenhoito. Mua ei todellakaan huvita maksella veroja sen takia että raahaaty paljon sairastelevan penikkas joka viikko lääkäriin...vittu mitä perseilyä,.ihan sama asia kun jauhaa jostain tuilla elelijöistä. kannattas kattoa amerikasta tehty dokkari,miten ihmiset sairastaa ja kärsii kun ei ole mitään sosiaaliturvaa. haistakaa paska vaan siinä vaiheessa. kattelkaa se dokakri ja tulkaa sitten sanoo haluatteko saman kohtalon kun amerikassa
että kovin moi tekee niin että asuu eriosoitteissa jotta saisi yksinhuoltaja korotukset. ihan vaan tiedoksi niin ei siinä plussalle mitään jaa kun sen toisenkin kämpän vuokra on maksettavana ja on oltava osoitus että oikeasti asuu asunnosa,vuokrasoppari jne
kuin vastaavan summan kokoisesta palkasta. Se on ihan faktaa, jonka jokainen voi vaikka tarkistaa verovirastosta halutessaan.
Pakko tässä on loisia kun työpaikkaa ei saa. Jos se työn saaminen olisikin niin yksinkertaista niin puolet vähemmän olisi työttömiä aivan varmasti.
te jotka marmatatte että "joudun maksamaan veroilla sinun kotona lorvimisesi" olette todella ITSEKKÄITÄ. miten voittekaan ajatella noin. me maksamme pienistä tuista saman verran vero kun te maksatte kaksi kolme kertaa suuremmasta palkasta. Ja niillä verorahoilla tosiaan kustannetaan monia muitakin asioita kuin vain sosiaalietuuet.
eikö meillä kaikilla kuitenkin ole hyvä olla tässä maassa? mieti jos kaikki työttömät menisivät töihin,eihän töitä yksinkertaisesti ole,jopa sinun työpaikkasi saattaa mennä,muuttuuko sitten äänikellossa? taikka jos loukkaannut ja joudut jäämääntyökyvyttömyys eläkkeelle,taikka sairaslomalle pitkäksi aikaa? muuttuuko ääni kellossa? älkää olko noin itsekkäitä!!!
sosiaalietuuksista 20%veroa,eli nämä vero huutelut voi jättää sikseen. se on ihan plus miinus nolla siinä vaiheessa,jos ja kun sinäkin maksat veroja niin myös minä tuilla olija. Ja tuliko mieleen että niillä verorahoilla maksetaan PALJON muutakin kuin vain sosiaalietuuksia????? esim. ilmainen terveydenhoito. Mua ei todellakaan huvita maksella veroja sen takia että raahaaty paljon sairastelevan penikkas joka viikko lääkäriin...vittu mitä perseilyä,.ihan sama asia kun jauhaa jostain tuilla elelijöistä. kannattas kattoa amerikasta tehty dokkari,miten ihmiset sairastaa ja kärsii kun ei ole mitään sosiaaliturvaa. haistakaa paska vaan siinä vaiheessa. kattelkaa se dokakri ja tulkaa sitten sanoo haluatteko saman kohtalon kun amerikassa
Moni hyvin toimeentuleva vakituisentyöpaikan omaava toivoisi köyhille juuri sitä dokkarin kohtaloa. Äänestäkää vain oikeaa puoluetta. Nythän on jo hyvä alku täälä kotomaas.
ääneen ei oikein voi sanoa toivovansa Amerikan-mallia, mutta...Liiaksi pesuaineella jynssättyjä muksuja käytetään julkisen puolen allergialekurilla, ja jonossa pitäisi päästä köyhimysten ohi...Itsekkyyttä piisaa !
Tulevaisuus on nyt! sinäkö elät jo eläkkeellä? mitä jos keskittysit elämään tässä ja nyt "hetkessä"
[quote author="Vierailija" time="16.10.2009 klo 23:03"]
kuule kaikista kelan etuuksista menee verot,vi*un ääliö! ja onkos teidän ongelma jos ei jotku oo töissä?
[/quote]
no on se hemmetti kaikkien ongelma jos näin iso osa porukasta elää tuilla jotka kustannetaan verottamalla niiltä tunnollisilta ahkerilta uraihmisiltä jopa 60% Kotona saa olla mutta se pitää itse voida kustantaa tavallisen äitiysloman jälkeen, yhteiskunnalta siihen ei ole mitään velvoitetta.
ja sitten ihmetellään kun ne harvat menestyjät ja potentiaaliset yritykset lähtevät tästä maasta pois ja töihin muualle, maihin joissa työntekoa vielä arvostetaan ja jossa yhteiskunta ei rankaise siitä. Tänne sen sijaan lappaa lisää elämäntapatyöttömiä eri puolilta maailmaa hyötymään "ilmaisista" palveluista ja sosiaaliturvasta.
Tähän ilmiöön Suomen hieno nousutarina tyssää, sanon ma.
Kaikki onnellisuusmittaritkin näyttävät sen. Täällä huolehditaan, jos ei systeemillä ole tarjota työtä. Just oikein. Jos jotain se harmittaa ja itkettää, lähteepi sitten toisiin maihin. (Ap on muuten varmasti itsekin näitä onnellisia vetelehtijöitä. Ihan hedelmällinen aloitus, onnittelen! :)
t. joutilas