Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELÄMÄNTAPATYÖTTÖMÄT!

Vierailija
16.10.2009 |

Teiltä pitäisi ottaa kaikki edut pois. Ensimmäisenä netti. Menkää kirjastoon! Voisitte asua parakissa, ja ruokaa keskuskeittiöstä.

tervesin,

veronmaksaja

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa valtiolta rahaa niin pitäisi myöskin tehdä jotain sen eteen. Voisitte siivota ulkona puistoissa, metsissä jne.

ja ihan turha itkeä, ettei pärjä sillä rahalla. menkää töihin

Vierailija
2/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyysmaksuistakin maksetaan veroja ja ansiosidonnaista ei saa ilman työhistoriaa;-)

vai haluatko, että keskuskeittiö olisi Helsingin malliin yksityinen firma, joka saisi tulonsa verovaroista kaupungin ostopalveluina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koitas ottaa tuet pois, niin et voi kulkea kadulla ilman haulikkoa.

Vierailija
4/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule kaikista kelan etuuksista menee verot,vi*un ääliö! ja onkos teidän ongelma jos ei jotku oo töissä? katsos kun jotkut haluu esimerkiks hoitaa lapset itse eikä heti sysätä niitä synnäriltä suoraan päiväkotiin,ja nykyaikana on niin hemmetin hyvät mahdollisuudet saada töitä. Ei kyllä oo ruikutettu ettei pärjättäis,hyvin ollaan pärjätty,pistää asiat tärkeysjärjestykseen niin kyllä rahat riittää.

Vierailija
5/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei ole työtön. 3 vuotiaaksi saakka on riittävä.

ja voi nyyh maksat ihan veroja vai. Entäs sitten?

ja minä maksan enemmän veroja niin kuin kaikki muut töissä olevat ihmiset siksi, että sinä lusmut kotona eli asia kyllä mua koskee

Vierailija
6/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin teen itseni kipeäksi. Kyllä sitä työtä paljonki olis, ajatus se on joka ajat vie. Köyhän ainoa rikkaus on rikas mielikuvitus.

Kun yön makaa, täytyy päivä perään maata. ...Viitsinköhän yhtä päivää varten noustakaan, terveenä ei työtä kaipaa ja sairaana ei jaksa tehdä mitään.

Sitä paitsi, parempi viikko ajatella kuin päivä työtä tyhmästi tehdä.

Vierailija
7/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halajaa työttömyyskorvausta, niin pitää tehdä jotain järkevää sen eteen, vaikka lakaista sumua Seutulassa.

Vierailija
8/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei ole työtön. 3 vuotiaaksi saakka on riittävä.

ja voi nyyh maksat ihan veroja vai. Entäs sitten?

ja minä maksan enemmän veroja niin kuin kaikki muut töissä olevat ihmiset siksi, että sinä lusmut kotona eli asia kyllä mua koskee

Mulla ainakin ansiosidonnaisella rahalla on ihan kiitettävän korkia veroprosentti (neljännessataa), ja ihan kiitettävästi en saa esim. matkakuluja vähennyksiin, kuten todennäköisesti sinä saat!

Itse olen ainakin mielelläni ihan työtön, rakkaan lapseni kanssa kotona! Toivottavasti saan kaikki 500 päivää kulumaan, ja sitten ehkä vielä äitiyslomaa päälle... :P Revi siittä! Kuulostaa kyllä niiiin kateellisen puheelta toi sun juttus, että hoh hoijaa.

nimim. ihannetyötä metsästäen

Vierailija
9/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halajaa työttömyyskorvausta, niin pitää tehdä jotain järkevää sen eteen, vaikka lakaista sumua Seutulassa.

Me teemme sen eteen: me etsimme työtä, olemme työvoimatoimistossa työttöminä työnhakijoina, TE-keskuksen sivulta löydät velvollisuutemme, jos kiinnostaa lukea!

Jos lakaisisin sumua, se olisi työtä, ja todennäköisesti joku sinua fiksumpi maksaisi siitäkin hommasta palkkaa. Mitä työtä sinä teet palkkasi eteen? Jotain yhtä hölmöä?

Vierailija
10/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin minä veroja tai tiedän, että et maksa

mutta koska sinä ja muut sun kaltaiset lusmut kotona kaikkien muiden veroprosentti on korkeampi

Vierailija
11/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin minä veroja tai tiedän, että et maksa

mutta koska sinä ja muut sun kaltaiset lusmut kotona kaikkien muiden veroprosentti on korkeampi

Tiedän että maksan enemmän veroja, kuin alle 30000e vuodessa tienaavat. Oletko kateellinen, että olen ansainnut hyvät työttömyyspäivärahat, ja voin vain olla kotona? Vai mikä sun elämässäs mättää? Jää sinäkin kotiin, niin ei sun tartte huolehtia meidän muiden lusmuilusta tai tekemisistä. Voisit hankkia oman elämän?

Vierailija
12/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siitä maksettas sulle vähemmän, mitä saat työttömyyskorvausta? haloooooo helsinki?

Vierailija
13/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lusmuilijat töihin!!!

Vierailija
14/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siitä maksettas sulle vähemmän, mitä saat työttömyyskorvausta? haloooooo helsinki?

Vierailija
15/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvarit turpa kiinni, tai saatte kivestä päähän!

Vierailija
16/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on ennenkin ollut tiedänlaisia

Vierailija
17/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä noi puupäät tuolla eduskunnas ja valiokunnissa ja hallituksessa osaa laatia sellasia veronkeruutapoja lisää ja lisää, että itse olisin ainakin tyytyväinen, ettei palkastani mene enempää veroja tällä hetkellä!

Ja kun ne nyt yrittää väkisin tehdä suomesta puhtaan valtion, ja autoverotus muuttuu (siis se VÄLIAIKAINEN vero... ) maaliskuussa päästöjen mukaan meneväksi niin hoh hoijaa. useasta tuotteesta maksetaan veroja useaan kertaan, sama homma kuin se helvetin mediamaksu (esimerkiksi yrittäjät maksaa sen tod näk kahteen kertaan!).

ameriikoissa ne ei edes kierrätä, ja täällä varmaan kierrätyksessäkin on joku vero! Hitto niitä puupäitä.

Vierailija
18/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hommaa niille muille työpaikka! mahdoton tehtävä!

Vierailija
19/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on järjestelmän vika ja järjestelmää olisi muutettava

Vierailija
20/87 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hommaa niille muille työpaikka! mahdoton tehtävä!

tekemään töitä kun töitä ei ole vai. Jos et onnistu saamaan oma alasi töitä mene siivojaksi vaikka. Älä jää kotiin sohvapojalla makamassa verorahoja kuluttamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän