Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ratkaisisit tämän takkiongelman teinipoikani kanssa?

Vierailija
10.10.2009 |

Teinipojallani ei ole yhtään ainutta takkia. Tähän asti hän on kulkenut hupparissa, mutta nyt olisi viimeistään takin oston aika. Hän haluaisi takin, mitkä maksavat 160-200e, koska kaikilla hänen kavereillaan on sellaiset. Minä en aio sellaista ostaa. Hän totesi, että jos ostamme jonkin halvan toppatakin, hän ei aio sitä pitää, ne kympit menevät hukkaan ja hän kulkee sitten ilman takkia. Mitä tekisit? Poika tuli itse jo vastaan, ja ehdotti, voisiko hän saada vaikka 99e maksavan takin, sitä voisi käyttää, vaikka ei olekaan ihan sitä mitä haluaisi. Sekin on minusta liian kallis.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydettiin kohta 13 vee pojalle musta takki H&M:ltä, itse tykkäsi siitä myös ja musta on tosi komea pojan päällä. Alkaa pikkuhiljaa olla tarkka vaatteissaan. Henkalta ja maukalta sekä lindexiltä löytyy suurin osa hänen vaatteistaan. Minusta sieltä saa muodikkaita vaatteita: farkkuja, huppareita, pipoja ym. kohtuuhintaan.

Vierailija
82/84 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varaa ja se takki voi olla jo vuoden päästä liian pieni, eli on järkevämpää ostaa edullisempi takki. Tuo 99€ takki on ihan kohtuuhintainen, ollaan kyllä löydetty halvemmallakin pojalle mieluisia vaatteita, kun itse pääsee mukaan etsimään ja ymmärtää ettei takki voi tuhottomasti maksaa. Meillä ei edes pienemmät keiku kalliissa vaatteissa, vaan järkevänhintaisissa vetimissä, jotka ajavat saman asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadessaan kalliimman hankinnan. Se se vasta kasvattavaa on!

Vierailija
84/84 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaiken ikäisiä ihmisiä mutta eniten teinejä. Haluaisin murjoa naamoja liukuhihnalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi