Uskotko että natsit
todella surmasivat 6 miljoonaa juutalaista?
Kommentit (23)
6 miljoonaa ei ole mitenkään mahdollista. Liioittelua. Mutta tätähän ei tietenkään saa sanoa ääneen.
tällä palstalla ei kellään ole päteviä todisteita puolesta eikä vastaan, joten...
6 miljoonaa ei ole mitenkään mahdollista. Liioittelua. Mutta tätähän ei tietenkään saa sanoa ääneen.
kun en tiedä miten se toteutettiin käytännössä, olen kyllä lukenut kaikkea että esim. että sellaisia juutalaisia joiden ilmoitettii kadonneet Saksassa ja puolassa sodan aikana ei todistettavasti ole koskaan ollut olemassakaan, ja että kokonaisia sukuja olisi kadonnnut näin.
Niiiiiiin.......?
Miten niin ei ole mahdollista? Monta vuotta vallalla ollut tuhoamiskoneisto toimi tehokkaasti ja 2. maailmansodan vatimaan 50 miljoonan uhrin rinnalla ei 6milj. niin kauhean suuri määrä enää olekaan.
Oletko ollut koskaan keskitysleirissä edes?
miljoonaa on erittäin todennäköisesti liioittelua mutta miljoonia nyt kuitenkin.
Mene Manner- Eurooppaan, voisit edes vähän sivistyä.
mitään todisteita tästä nähneet, pelkkä keskitysleirissä käynyt ei ole mitkään todiste.
Historiaa on aina vääristelty, ihmisen tulee olla kriittinen eikä niellä kaikkia totena tosta vaan kun ei edes tiedä mihin ne todisteet pohjautuu.
Voi olla että niitä ei niin paljoa ollut, mutta voi olla että olikin.
Juutalaiset käyttää tätä asiaa niin hyvin propagandamaisesti hyväkseen että joskus epäilys herää.. sille ei voi mitään.
siellä oli välillä holocausti siellä ja holocausti täällä, tuli ulos korvistakin välillä ja kyllä siitä tragediasta osattiin kaikki irti ottaa, mutta opittu siitä ei oltu kyllä mitään.
Mutta muuten ihan mukavia ihmisiä ja se asiahan oli ihan hirveä, ei silti.
13.
vuosiin en ole tällä palstalla käynyt... Juutalaisviha onkin ihan uutta. Karmeita tapauksia täällä on ollut aina, mutta tätä lahkoa tänne ei olisi sentään kuvitellut ilmaantuvan.
ihmisen tulee uskoa sitten asioita kun näkee todisteita tarpeeksi. Aika monet juutalaisetkin sanovat itsekin että juutalaisia ei ollut kuutta miljoonaa, mene ja kysy niiltä niin tiedät.
On vaarallista niellä kaikki ensipuraisulla.
13.
kukaan keskustellut leirista pelastetun kanssa? Mina olen. Siina ihan tarpeeksi todisteita.
ja arvaa mitä kaikkea olen kuulllut? mutta olisinpa lapsellinen jos kuvittelisin että sen perusteella minun on ihan PAKKO uskoa että niitä tapettuja oli 6 miljoonaa? Sekö on se sun todiste?
Tapettiihan niissä leireissä muitakin kuin juutalaisia, mutta niistä puhutaan harvemmin.
13.
holokaustia vastaan on esitetty? Tämä on kiinnostava aihe, naurettavaa että heti leimataan juutalaisvihaajaksi jos nostaa asian esille.
Itse en tiedä asiasta juuri mitään ja olen viime aikoina miettinyt, että mistä nämä epäilyt oikein juontavat ja onko niiden tueksi esitetty mitään vakavasti otettavaa.
Miksi ei voisi uskoa, että miljoonia juutalaisia on tapettu?
Vaaditko ap kaikkien kuolleiden dna:t vai mitä haluat todisteeksi?
minä olen kuullut että esim, keskitysleireissä ei olisi siinä ajassa, sitä vauhtia pystytty kaasuttamaan/tappamaan ihmisiä ja vielä hävittämään ruumiit uuneissa tai hautaamaan, kuin mitä olisi pitänyt pystyä tekemeään jotta väittämät 6 milj. uhrista olisi varmasti totta.
Lisäksi ei ole löydetty uhreilta takavarikoitua kenkiä, vaatetta ym. niin paljoa että voisi päätellä että uhriluku oli niinkin suuri.
Lisäksi se että kadonneiksi on ilmoitettu sellaisia ihmisiä ja sukuja joiden ei kukaan ole tiennyt olevan olemassakaan, esim joistakin kylistä on kadonnut tietystä osoitteesta juutalaisperhe josta esim. naapurit eivät ole koskaan kuuleetkaan. Näitä olen kuullut, mutta en tiedä onko niissä mitään perää.
Mutta henk. kohtaisesti pidin epäilyttävän sitä että kuinka systemaattisesti juutalaiset hyväksikäyttävät näitä menneitä kärsimyksiään ja oikeuttavat omia toimiaan.Tai minua se ällötti, eikö menneet pitäisi jo unohtaa?
13.
minä olen kuullut että esim, keskitysleireissä ei olisi siinä ajassa, sitä vauhtia pystytty kaasuttamaan/tappamaan ihmisiä ja vielä hävittämään ruumiit uuneissa tai hautaamaan, kuin mitä olisi pitänyt pystyä tekemeään jotta väittämät 6 milj. uhrista olisi varmasti totta.
Tuskin ne juutalaiset itse yhteistuumin päättivät, että kävelläänpä kaikki kuolemaan kaasukammioon ja menkäämme kaikki yhteistuumin kitumaan keskitysleirille.