Kutsuisitko lapsen synttäreille ihmisen joka on loukannut _sinua_ ?
Kertokaa mikä on "oikein"!
Mietin ketä kutsun tänä vuonna lapsen synttäreitä viettämään. Ongelmana on yksi ihminen joka kuuluu lapsen "lähipiiriin" eli muuten toki kutsuisin hänet, mutta tämä ihminen on käyttäytynyt minua eli lapsen äitiä kohtaan ikävällä tavalla. En haluaisi häntä mukaan. Pitäisikö hänet kuitenkin kutsua ja ajatella vain "lapsen kannalta"?
Kommentit (9)
kälyni teki minulle paska tempun mutta kutsuin hänet kumminkin, onhan hän lapseni täti ja hänen lapsensa lapseni ainoat serkut.
järjestäkää vain lastenjuhlat eli ei kemuja aikuisille. eikä tarvitse kutsua sellaista, joka ei miellytä.
toisaalta - olen henk.koht niin kettumainen, että kutsuisin tuon loukkaajan ja käyttäytyisin itse kohteliaasti. tosin vaikea sua neuvoa, kun ei tiedä millaisesta tapahtumasta ja ihmisestä kyse... tippuiko loukkaajalta vahongossa jotain sammakoista suusta vaiko ihan muuta.. ?
riidanhaastajan tai esim. uhkaavasti käyttäytyvän henkilön? En minä ainakaan.
Mutta jos tuo ap:tä loukannut oli mustasukkainen anoppi esim. joka sanonut pikastuksissaan jotain tökeröä, niin ei muuta kuin onnea ja menestystä ja pitkää pinnaa. Puolin ja toisin ja muistakaa, että lapsi on tärkein.
omaa pahaa mieltäsi lapsellesi? Täysin idiootti ajatuskin!