**Huhtikuun hanit - Lokakuu**
Kommentit (186)
Onpas fantasy jo pitkällä, kun sukupuolenkin näkee! Minun piti ihan tarkistaa edellisestä kirjoituksestani, että oonko oikeasti vasta viikolla 13, kun muutkin on jo niin pitkällä... :)
Pahoinvointi jatkuu ja maha pullottaa! Samat vaatteet "mahtuu" päälle kuin ennenkin, mut kotona ollessa housuista on kyllä nappi ja vetoketju auki koko ajan. Jotenkin huvittavaa, että näyttää siltä kuin ois vaan lihonut, vaikka painoa ei ole tullut juuri yhtään lisää. Ehkä hyvällä tahdolla puoli kiloa.
Kävin muuten Tukholmassa soittotuntiristeilyllä, ja jännitin etukäteen hirveästi laivamatkan sujumista, kun tuota pahoinvointia tosiaan on vaikka muille jakaa. Kaikki meni kuitenkin ihan hyvin, ei se olo sen pahemmaksi muuttunut, vaikka laiva keinuikin. Sen sijaan heti kotiin päästyäni sain mennä halailemaan vessanpönttöä. Ah. Oma pönttö kullan kallis. Tukholmassa eksyin Polarn O Pyretin kauppaan, ja ostin vauvanvaatteita. Ääk! Olin ihan varma, että meille ei tule mitään vauvantarvikkeita ennen kuin maaliskuussa, mutta niin vaan hurahdin. Yhtäkkiä silmien eteen avautui visio, että vauva kulkee ikuisesti minun serkkujen tai muiden sukulaisten vanhoissa my little pony (tms) - vaatteissa, ja oli PAKKO ostaa sille ihan ältsin hienot mustat sammarit ja lammasbody. Made in Vietnam ja Thaimaa, ja nyt on ihan mieletön morkkis. Minä en halua ostaa lapselleni toisten lasten tekemiä vaatteita. Tai edes lasten äitien nälkäpalkalla ja hyväksikäytettynä tekemiä. Argh. Ja ostin itsellenikin mekon. Se oli sentään vähän lähempää, Turkista, mutta silti! Voisikohan minun shoppailuvimma iskeä seuraavan kerran jonkun suomalaisia vaatteita myyvän firman lähellä? Tai kirpputorin? Tiedättekö muuten yhtään lastenvaateyritystä, joka tekisi vaatteensa Suomessa?
Koira yrittää hienovaraisesti vihjailla, että lenkille voisi lähteä. Mennään siis.
Angstin keskeltä
Ellu+mini 13+5
Unohdin viimeksi mainita että synnytyspaikka tulee olemaan TYKS eli Turku. Täällä koitetaan sopeutua ajatukseen vauvasta. Maha pullottaa ja housut piukottaa...millainen valas musta mahtaa tulla, kun nyt on jo tollainen pieni pallomaha....onko teillä jotain suosituksia vaunuista ??? viimeksi olin vaunuostoksilla -99, joten tarttis varmaan niihinkin paneutua jossain vaiheessa.
Oireita ei oikein ole kuin väsymys ja nälkä.
kolmasunelma 11+4
Meillä on lehdet vaan pudonnu maahan vaikka hiukan ylempänä on jo maa valkoisena. harmi, rakastan talvea.
Tervetuloa uudet, ihanaa että saatiin kaksosetkin matkaan. tarrasukkia teille :)
Kävin aamusella neuvolassa neuvolatädin riemuksi. Ei ollut oikein suostuvainen ottamaan minua, kiire kuulema kova. Meinasin sanoa että jaa mutta mulla on huoli. kävin sydänäänet kuunteluttaa ja hemoglobiinin mittauttaa. doppleri on kotona mutta olen sen verran laiska ja kärsimätön että en jaksa sillä aina kuunnella. Mahtava rytmikäs jumputus kuulu ja lukemaksi tuli 164. Tyttö tulossa? :)
ja hb oli 120.
Parin viikon päästä on se varsinainen neuvola.
Stressiä elämään tuo kaiken muun lisäksi että esikoisella 1v8kk on viikon päästä aika lähimpään yliopistolliseen sairaalaan lasten reumapoliklinikalle. Joten peukut pystyyn ja sormet ristiin että ei ole reumaa. Suvussamme ei ole mutta lastenreuma on perintö ja ympäristötekijöistä kiinni..
Tuplavaunut pitää meijänkin hommata. Esikoinen on sitten 2v3kk joten pakko. Kylälle matkaa 4-5km/suunta joten jos haluaa ihmisten ilmoille niin pakko hommata.
Haluaisin Ora Landit. Ne on mieleiseni mutta myös Firkonin tuplat olisi hienot.
Onhan tässä aikaa miettiä :)
EsteriArmas 14+0!! :)
Keksin vihdoin nimen pienokaiselle... :)
Poquito Larva, ihana työnimi pikkuselle :D
Kolmasunelma mietti vaunuja, niin juu kai sitä myös itsekin kohta jo "voi" alkaa miettiä tuollaisiakin asioita ELI mullakaan ei ole mitään hajua mitkä ois hyvät, kun esikoinen on jo 7vee.. Kertokaa kokemuksista??
Pampa, joo ihan selkeesti näkyi sukupuoli! Kävin Helsingin keskustassa Femedassa ja lääkäri oli Bruno Cacciatore niin hän on tosi pätevä ja hän katsoi myös 3D&4D-tekniikalla välillä vaikka en varsinaisesti käynyt siinä ultrassa... Katsoi lähikuvalla aivot, munuaiset, sydämen ym. ja sitten tän haarojen välin niin joo ei voinut erehtyä ;D! Hetken näin 3D/4D-tekniikalla vauvan kasvot ja ihan mieletöntä miten selkeästi kaikki näkyi ja heti tuli tunne, että se vauva näytti tutulta, mun mieheltä tai hänen nuorimmalta veljeltään... Oli aika jännää!
Ja sitten toi miten hurjaa vauhtia tää vauva on kasvanut, kun mä oon täällä huolesta soikeana miettinyt että joo vaikka dopplerilla syke kuuluukin niin eihän sitä tiedä kasvaako vauva kunnolla tai muuta vastaavaa... Sitten poitsu kasvaa viikossa aina yhen lisäpäivän :O, vähän niinku yrittää kertoa meille epäuskoisille vanhemmille että KYLLÄ nythän mä täältä varmana tuun ;`)! Paino pikkuisella oli 130g ja pituutta n.15cm...
Oon niin onnellinen ja huojentunut kun kaikki oli kunnossa! Kai sitä kohta voi alkaa uskoa todeksi, mutta silti ei tästä pelosta pääse irti varmaan koko raskauden aikana...
fantasy rv16+1 = uusimman ultran mukaan :D
Olipas fantasylla mukavia kuulumisia. =) Poika.
Mä pidän meidän vauvaa tyttönä, ei ihan satavarma olo oo, mut usein kun tulevaa vauvaa mietin, niin huomaan miettiväni tyttönä.
Tulin kertomaan, et taidan tuntea jo välillä jotain liikettä. Ainakin ultrassa heilui niin vimmatusti, että jos joka päivä on sellanen meno päällä niin varmana tuntuukin. =) Viimeksi tunsin ekan napauksen rv 15 tai 16, eli kait se voi mahdollista olla jo. Tuntuu ainakin niin kovasti siltä- =)
Olo on ollut ylinormaali monta päivää, nyt tänään iski viikonlopun kunniaksi väsy ja pahoinvointiakin oli tässä illalla jonkin aikaa.
Mulla ei nyt muita juttujanne pysynyt mielessä, väsy painaa. Taidan ottaa pienen iltapalan ja painua ajoissa nukkumaan..poika herättää varmaan kuuden maissa jo.=)
Omppulin äiti rv 13+0
Muoks. Vaunuista piti kommentoida, että meillä on ollut Emmaljungan Duo Edge yhdistelmät ja olen ollut todella tyytyväinen, harmittaa vaihtaa ne tupliin jotka ei ensi tuntumalla ainakaan vaikuttaneet ollenkaan niin mukavilta työntää ja säätää. :/ Ehkä jätän noi nykyiset vielä varalta odottamaan sitä aikaa jos isompi innostuu kävelemään tai pärjää seisomalaudalla.
Huomenta hanit :) .
Piti tulla oikein sanomaan ihanaisille onnea ultrakuulumisista ja Fantasylle, että täällä on eräs joka on vihreä kateudesta, eli minä :D . Onnea :) .Omaa masua sitten hieman. Krapula on lähes kokonaan väistynyt, pissattaa ja finnejä kylläkin pukkaa edelleen. Luulisi että olen läntännyt nassuni pitsaan :D . Kiloja on tullu 3,5 kiloa lisää :/, masentavaa. Tosin tu0o on aika pieni määrä kuitenkin suhteessa, kun miettii että lopetin tupakan poltonkin samaan syssyyn. Nyt jo onneksi nannahimo laantunut, nyt joisin vain litra tolkulla maitoa :D .Eilen, täällä kävi avokkini parhain ystävä, toisen minulle vähemmän tutun kanssa. Oli kuulemma kysynyt heti ulos poistuttuaan, että olenko minä vain lihonnut, vai olenko raskaana :D . IIIKKSS, tämä alkaa siis jo näkyä ulos päin. Vatta kyllä pömpöttää, ja napit auki tai collarit jalassa saa kotosalla ravata. Tuntuu jännältä. Kaitpa sitä pikkuhiljaa on pakko alkaa lopulle suvullekkin paljastamaan, äidin lisäksi. Viikonloppuna sain luistettua sukutapaamisen laittaen muuton piikkiinkiireen, ja vien veljenmuksulle lahjan vasta tänään. Pelottaa vähän veljen reagointi. Jalkani ovat muuten kuin limput ja kaikki paikat turvoksissa, kankkusärky on hieman hellittänyt, joskin muistuttaa toisinaan olemassa olostaan. Semmoisia meillä :) .Huomenna taasen neuvola, sydänääniä bongaamaan. Hieman jännittää :) .
Tarrasukkia ja haleja kaikille ihanaisille, sekä syyssäitä, toivottelee Tilda 13+2
Eli ei ole tullut kirjoiteltua kun ei ole ollut kummempaa kirjoitettavaa..Ja kun tuntuu oudolta kun täällä moni niin pitkällä jo kun itsellä tosiaan se la vasta loppukuusta..
Ensi viikolla siis vasta np-ultra ja vähän kyllä jänskättää ja ihana huomata etten ole ainoa joka on välillä kovin huolissaan:)nyt olen toki koittanut olla suurempia stressaamatta..
Ja onnittelut fantasylle ultrakuulumisista:)
Mä oon aina jotenkin ajatellut että mulle tulee ekana tyttö mutta nyt kun pari kertaa tehnyt sormus-testin mahan päällä on näyttänyt poikaa mutta mikäänhän ei ole varmaa ja ei kyllä yhtään väliä kumpi tulee kunhan tulee ja olisi tervekkin vielä:)
Noista vaunuista niin itse olen myös ajatellut hankkia emmaljungat ja niistä varmaankin juuri duo edget koska niistä olen niin paljon kuullut hyvää. Käytettynä ne ajattelin etsiä kun uudet niin hintavia ja käytettynäkin saa ihan hyviä toki en niistäkään halvimpia huoli:D Mies oli kyllä sitä mieltä että eikö halvemmatkin kävisi mutta pidän pääni:)Ja muutenkin tavaroista niin kaukaloksikin on jo valittu gracon logico s eli olen aika pitkälle noita juttuja jo miettinyt kun vaan jaksais odottaa et pääsee ostelemaan:)Sen olen päättänyt että keskiviikkona jos kaikki hyvin saan luvan hakea yhden vauvan vaatteen:)
ja mahasta että mulla myöskin alkanut jo näkyä maha jonkin verran ja kyllä keskiviikkona viimeistään miehenkin porukoille kerrotaan eipä sitä enää kauaa pysty salailla:)
Kaikille täältäkin paljon tarrasukkia ja toivotaan että kaikki pääsee loppuun asti ja saa ihania terveitä vauvoja:)
Have 11+6
Tulin vaan kertomaan, että mukana edelleen ollaan. Oon päivittäin käynyt lukemassa teidän kirjoituksia! Olo on vaan ollut niin väsynyt etten oo saanut aikaiseks kirjoittaa mitään. Kamalasti olis kommentoitavaa vaunu/ratas asioihin jne. Lupaan viikolla kommentoida!
Fantasy, onnea!! (On nuo pojat kyllä niin ihania, saavat luvan armeijaankin lähteä mamman vierestä! =)
Aurinko & tyyppi 15+0 (Voiko tää olla totta, että aika juoksee näin nopeaan?!) =)
Kiitoksia vaunuvihjeistä...täytyykin ruveta vertailemaan mitkä olisi hyvät...olen katsonut brion combi yhdistelmiä...ei kellään ole niistä kokemusta ?? mietin kanssa itse pitäskö katsoa käytettynä..jotenkin taas tekisi ostaa tälle meidän viimeiselle vauvalle uutena vaunut, mutta en tiedä sitten. Mulla on tänään se np-ultra iltapäivällä...kyllä jännittää, toivottavasti kaikki on hyvin. hei sinä kuka olit siellä 3d-ultrassa ja sait sukupuolenkin selville....mitä se maksoi ?????
Ajattelin ton ultran jälkeen mennä H&M: n katsomaan jotain äitiysvaatteita tai jotain, kun maha pullottaa sen verran paljon ettei kohta mene mitkään vaatteet päälle...
Mun mielestä olen tuntenut jo liikkeitäkin..viime yönäkin valvoessa olin aika varma asiasta...edellisistä olen tuntenut liikkeet 18 ja toisesta 16 viikoilla...kyllä on taas hassu tunne kun tuntee vauvan liikkeet.
kolmasunelma tasan 12 vkoa
Ihana herätä aamuun kun maa on valkea kuurasta ja pakkasta parisen astetta. Niin ihanaa ei tosin ole se että olemme esikoisen kanssa molemmat flunssassa ja yskässä. Mies ei ole sairastunut, hän sairasti muutama viikkoa sitten. Ulos tosin on mentää koska on noin kaunis ilma. Ja eihän se nuha siihen haittaa. Kuumetta ku ei ole
Vaunuista ollut puhetta. Miehen siskolla on emmaljunga duo edget ja minä en tykkää niistä. On jotenkin kömpelöt ja massiiviset. Meillä on Bora Kombit ja ostin ne käytettyinä huuto.netistä. Vanhempaa mallia. On ihanan kevyet työntää ja kääntää. Ainoa huonopuoli on se että esikoisen nukkuessa makuuasennossa vaunut kallistuu hieman että poika makaa hiukan pää alempana kuin muu vartalo. Mutta muuten tykkään. Isot renkaat jotka tällä maalla on tarpeelliset :)
Tuplat kun ostan niin haluan Ora Landit. Ratkaisevana on se että siinä on isotrenkaat, paksu jalkapeite, kestävä kori ja muutenkin hienot :)
Nyt niistämään ja kohta ulos. Ehkä jos ei uni tule..., :)
EsteriArmas 14+3
Hui, te olette jo vaunuasteella! Minulla ei ole käynyt vielä mielessäkään koko vaunuasia... Oon ajatellut, että keväällä sitten. Hankkikaahan te kaikki ne jo piakkoin, ja kertokaa sitten mulle, mitkä on parhaat. ;) Ollaan me jotain tehty tulevan minin hyvinvoinnin eteen: allekirjoitettiin viime viikolla vuokrasopimus uudesta asunnosta. Tultiin siihen tulokseen, että sekä mini että koira eivät mitenkään mahdu meidän nykyiseen 36 neliön asuntoon. Asunnon koko kasvaa siis huimaan 43 neliöön. Huh, mikä valtava lukaali. :)
No kun nyt kerran vaunuista on puhe, niin kertokaas mulle kokemuksia hyvistä Helsinki-vaunuista! Siis sellaisista pienistä ja ketteristä, joilla pääsee kaikkiin ratikoihin. Tai ehkä noita pitää sitten testailla itse.
Minä jatkan nyt pahoinvointia, hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
t. Ellu + mini 14+1
Tässä on sitten sairasteltu viime kertaisen kirjoittelunin jälkeen oikein urakalla. En sitten koputtanut puuta, niin johan tulin kipeäksi. Kamala flunssa ja kurkkukipu, korvan sointia ym. jo viidettä päivää. Äsken oksensin jo limaakin, kun alkaa vihdoin kai irrota. Olen ollut saikulla lapsen takia ja sitten nyt itseni vuoksi, sillä olen äänetön ja levon tarpeessa. Onneksi lapset jo päikyssä. Meneepähän tauti nopeammin ja turvallisemmin ohi. Nukkuminen hankalaa, kun suu auki kuivaa nielu ja tulee vielä kipeämmäksi. Muutoin väsyttäisi kyllä.
Ruokakaan ei maistu, kun ei tunne nälkää eikä ruokien makuja. Valkosipulia olisi kyllä pitänyt ostaa leivän höysteeksi.
Töissä ärsytti, kun kävin pyörähtämässä, niin eräs kollega mielenosoituksellisesti ryki edessäni. Hänen tapansa esittää, että kyllä hän sentään töissä on vaikka yskittää. Voi että ärsyttää tuollaiset ihmiset. Hänellä on se tyyli, että jos joku on sairas, niin hän vetää kaksinkerroin kamalammat kokemukset esiin ja ikään kuin vähättelee toisen oloa. En sanonut hänelle mitään, kun ei lähde ääntä. Kävelin vain kylmästi ohi. Esimieskin heti tenttasi, että mitenkä voin. Yritin pihistä jotain ja röhä tuli heti. Uskoi kai, että olen todellakin kipeä enkä vain esitä.
rv pian 14
Vaunuista pikaisesti kommentoin, minulla kokemusta vain emmaljunga ja niistä en luovu =) on uutta ja vanhaa mallia ja siltä väliltä. Kaverilla on briot ja sanoi hauskasti : emmaljunga on vaunujen mersu, brio on audi =D . Sanoi että emmaljungat paljon kevyemmät. Tämä on ehdottomasti makuasia ja suosittelen kaikille tutustumaan vaunuihin vaikka alan liikkeessä, silti ne voi käytettynä ostaa ;)
Tällä viikolla pääsen np-ultraan ja onpa ihanaa kun on taas jotain mitä odottaa!
Neptunus, ärsyttäviä tuollaiset työkaverit jotka luulee tietävänsä kaikkien muiden olotilan ja työkyvyn paremmin >:/ Pikaista paranemista!!
Tuleepa aivan mieleen yksi työkaverini: jouduin ilmoittamaan poissaolon lapsen sairauden vuoksi ja hän kysyy sitten kun menen taas töihin "miten se sinun lapsesi taas voi olla kipeä, vastahan se viime kuussa oli?" (arvatkaa vaan kuinka monta lasta ko. henkilöllä itsellä on :D )
MM rv 12+
Nyt sitten on np-ultra ohi...kaikki oli hyvin :), tosin lasketttu aika näytti nyt 29.4 eli muutamaa päivää enemmän kuin menkoista laskettuna....oli kyllä ihanaa taas nähdä että vauvelilla on kaikki hyvin.
kolmasunelma rv 12
Tulin vain kuulumisia kirjoittelemaan.
Täällä kaikki hyvin ja edelleen oireettomana mennään (:
Täällä eka ultra oli tasan rv 8, ja seuraava vasta rv 16-18 :E miksi on niin myöhään? Eikös jossain luekin, että niiden neuvolakäyntien pitäisi alussa olla kuukauden välein? Helsingissä kuitenkin kun asustellaankin!
Jepjep. :) Ja joku muistaakseni jossain vaiheessa kirjoitteli ratsastamisesta raskausaikana. Ite kävin tossa pari viikkoa sitten viimeks ja vielä olisi parin viikon sisään käydä toisen kerran ja sitten jätän sen siihen. Harmihan se on, muttei uskalla turhia riskeerata.
Kiirus vähän. :) Jaksamisia kaikille. ^^
Me ja Murmeli rv 12 +6
Tytsä90, aika omituista, jos sulla on ultrat viikoilla 8 ja 15, np-ultraahan ei pysty tekemään noista kummankaan aikaan, vaan se pitäis tehdä 10-12 viikoilla. Vai tarkoititko neuvolakäyntejä? Minäkin asun Helsingissä, ja täällä on tosiaan resurssipulan takia ihan surkean vähän noita neuvolakäyntejä. Itse kävin elokuun puolessa välissä viimeksi, ja seuraavaa kaupiteltiin joulukuulle!!! Minä sanoin, ettei mitään järkeä, minä en pärjää joulukuuhun itsekseni ilman mitään neuvoja. Niin pitkin hampain suostuvat ottamaan minut "jo" marraskuussa. Aivan uskomatonta, kolmen kuukauden väli! Ja olisi ollut neljän, jos en olisi vaatinut. Huh, kiire mullakin.
t. Ellu 14+3
Noiden ultraamisten suhteen on kunnissa eri käytännöt, kun olen esikoiseni saanut Vaasassa 02-03 niin siellä ei ollut tarjolla np.ultraa ollenkaan.
Monella tuntuu tosiaan päätä särkevät, itselläni monta viikkoa, en tiedä johtuuko enää raskaudesta vai olisko jatkuva räkätauti nostanut räkää jo otsaonteloihin saakka. Röntgenissä asiaa ei voida varmistaa joten täytyy vain toivoa, että menis ohi.
Neukkilääkäri sanoi, että jos kovaa on kipeä niin +12 viikoilla uskaltaa jo hyvin syödä buranaakin kun se tehoaa paremmin. Buranan nappailu tosin pitäisi lopettaa viikon 30 jälkeen koska sitten se voi vaikuttaa pikkuisen sydämen läpän sulkeutumiseen synnytyksessä, siis niin, että se läppä ei sulkeudu kun pitäis.
Mulla on aivan kamala työtilanne, sopparini loppuu tämän kuun lopussa ja juuri tänään päättyy hakuaika samassa puljussa olevaan virkaan, johon minut valitaan automaattisesti, niin on luvattu. Mutta jos sanon raskaudestani niin se saattaa muuttaa tilannetta mutta siinäpä se, että pystykö valehtelemaan kirkkain silmin, että joo oon kyllä sitoutunut olemaan hamaan tappiin saakka täällä töissä kun todellisuudessa olisin vain 4,5 kk enää. En vain haluaisi jäädä työttömäksi kun se vaikuttaisi heti äikkärirahaa ja toisaalta ei haluis valehdella! Kääk, mitä mä teen?
Electric_storm 13+2
Hei electric_storm - ei se mahd. tämän hetkinen työttömyys vaikuta tulevaan äitiyspäivärahaan, kun se lasketaan viimeisen vahvistetun verotusvuoden tulojen mukaan. Eli meidän tapauksessa viimeinen vahvistettu verotus on vuodelta 2008. Eikä raskaus saa myöskään olla syy sille, ettei tule valituksi johonkin duuniin - se on laitonta toimintaa työnantajalta.
Mullakin loppuu oma työsopimus hiukan ennen helmikuun puolta väliä, että saas nähdä jäänkö sitten jo silloin kotiin vai saanko uuden sopimuksen siihen asti, kun äitiysloma alkaa (Vaun laskurin mukaan 030310). On vielä sekin selvittelyn alla, että saanko kerääntyneet vuosilomat sitten rahana vai joudunko pitämään lomat ennen sopparin loppua eli siinä tapauksessa joutuisin lopettamaan täällä töissä jo tammikuun puolessavälissä ja se ei kyllä oikein innosta.
- Noomi 14+6 -
Olin tänään neuvolassa, kun sain eilen kuulla että mulla on raskausdiabetes. Sain sieltä sitten mukaani ohjeet ja testimittarin, että pääsee itseltä mittaamaan sokeriarvoja. Pelotti ekalla kerralla ihan mielettömästi pistää sormeen sillä, mutta onneks ei ollut kuitenkaan mikään kauheen paha homma kun ekan kerran uskalsi tehdä. No nyt alkaa mulla "dietti", tai oikeestaan meillä koska tottakai koko perhe saa siihen yhdessä osallistua.
Miksköhän tää on aina sitä samaa, mun raskaudet on aina hankalia, ja joka kertaa että koko kroppa pettää mut. No toivon mukaan tällä kertaa pääsisin synnyttämään täysiaikaisen pikkuisen. ja muutenkin että saisin synnyttää alakautta, kun en haluis taas sectiota.
Electric_storm: Niillä ei ole sinänsä oikeutta kysyä sun perheentymisestä, ja sullahan on oikeuskin valehdella tossa asiassa, joten valehtele, ja ota ihmeessä se virka, ettei tarvii vapaaehtoisesti jättäytyä nyt tässä vaiheessa työttömäksi.
RV 13+4
Pikapiipahdus!
fantasy, iiihania uutisia!! Onnea kovasti!! Siis voiko noin aikasin nähdä jo sukupuolen 100varmasti?? On se ihmeellistä! Oliko millainen ultralaite? Ihan erilailla varmasti konkretisoituu koko raskaus kun saa tietää kumpi on tulossa ja varsinkin että kaikki on hyvin! :)
Paljon on uusia tullut mukaan huhtikuisiin, tosi hieno juttu ja tervetuloa vaan kaikille kovasti =). Ensimmäinen kaksosia odottavakin saatiin mukaan, hyvä Sosku80 :D.
Ja tosi ihania ja helpottavia ultrakuulumisiakin on tullut!! Onnea kaikille!
Täällä esiintyy edelleen pahoinvointia mutta suht lievänä ja oikeestaan vain jos syömisestä on liian kauan aikaa. Jonkun sortin närästys on vaivannut jonkin aikaa ja ajoittainen mieletön turvotus iltaisin, örgh. Mammahousut pitäis hommata pikimiten, mut tosi vaikea löytää sopivia/hyviä. Pitempiä paitoja sain jo ostettua, aika helpottavaa :).
Oon yrittänyt iltaisin 'kuulostella' liikkeitä mutta en voi sanoa tuntevani vielä mitään. Tai, jotain kuplintaa ja hipaisua tuntuu silloin tällöin mut pistän ne vielä suoliston tai jonkin muun piikkiin ;).
No, ei tää ihan pikavisiitti ollutkaan. Nyt meen laittaan poikaa unille.
Hyvät illat kaikille!
Pampa rv 14+6