Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'''Toukokuun Toukat 2010 Lokakuuhun***

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 12 viikon ultra ensi maanantaina. Mulla pahaolo alkoi varsin myohaan, joskus rv7 ja vila jatkuu. Oksennellut en ole mutta kovin mukavaa ei tyon teko ajoittain ole.

Kiva vihdoin nahda etta onkos siella mitaan :)

Pomena rv 10+5

Vierailija
82/120 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei gibottaja. Täällä löytyy yksi hevostelija mamma:) mukavaa kun on joku muukin joka "ymmärtää" tilanteen. Meikäläinenkin vielä ratsastelee sen verran mitä olo antaa myöden. Ratsastushousut on tuosta vatsan kohdalta jo toosi piukat mutta koko chapseillä taidetaan aika pitkälti mennä.

kevätörkki rv 9+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin ultrassa.

Ensimmäistä lasta kun odotetaan, niin emme oikein tienneet mitä pitäisi reagoida kun kätilö kysyi mitä näkyy. Siis hän kysyi sen ennen kuin edes juurikaan tajusimm katsoa mitään. Yllätys oli sitten varsin suuri kun tajusimme, että kaksosethan sieltä on tulossa. Molemmilla oma istukka, eli ilmeisesti ei-identtiset.

Molemmat vaikuttivat varsin vilkkailta tapauksilta, ja mitatkin oli ihan normaalit, eli laskettu aika pysyi samana, eli 7.5. Kuulemma äityislomalle monikkoraskauksissa olisi suotavaa jäädä jo raskausviikolla 27, eli jo helmikuussa. Tuntuu, että yllätävän pian..

Tällä viikolla sitten pitäisi kertoa ainakin molempien vanhemmille, tuleepahan aikamoinen lisäyllätyskin ;) Kunhan nyt itsekin vielä täysin sisäistetään ajatus..

Pahoinvointikin alkaa helpottamaan, tosin täällä se oli lähinnä päänsärkyä ja huonoa/yököttävää oloa, kertaakaan en ole oksentanut. Eli tämähän alkaa näyttämään varsin lupaavalta :)

Vierailija
84/120 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätys oli Katin ultrassa, että kaksi ja "yhdellä hintaa" :)) Nyt vaan lepoa lepoa ja lepoa ja verkoston luomista että saa levätä kesälläkin! Tosi hienoa, on se luonto aika vinha! Kevätörkille: Kiva ku löytyy sielunveljiä, tämä hevonkuskaus saa mielipiteet aika jyrkästi jakautumaan, mutta todennäköisempää on että ajan autolla ojaan kuin että tipun noiden omien selistä (ei o tapana:)) outojen pollejen selkään en enää mene ja hyppäämistä saa nyt harrastella muut ens kesään asti, täytyy tosiaan kuulostella kroppaa ja lopettaa kun siltä tuntuu..

joku jossain kohdin kyseli äippävaatteita, google löytää aika mukavasti liikkeitä ja huuto.net on ihan hyvä paikka, käyttöaika on aika rajallinen kuitenkin, ihan hyvää vaatetta olen löytänyt ja useammat kpleet housuja yksien uusien hinnalla (tulisko musta mainostäti?)

G 10+2

Vierailija
85/120 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi jannaa kun on nyt kaksoset tulosssa!!! Aavistelitko yhtaan etta voisi olla kaksi vauvelia tulossa? Onko sulla jo iso maha?

Sori naa kysymykset mutta tuo kaksoisraskaus kuulostaa niin mielenkiintoiselta :).

Vierailija
86/120 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sais muuten päivitellä synnytyssairaalaks TAYS:n, kiits :)

Katilla olikin ihania ultrakuulumisia :) Varmasti on iloinen yllätys isovanhemmillekin! Itsekin oon toivonut, että tulis kaksoset, saatais lapsiluku kertaheitolla täyteen ;) No, mulla on ultra perjantaina ja ihan yksinkin lapsonen riittäisi.

Tillinaiti: Täytynee tilata kokeeks noita Carriwell liivejä, kun moni tuntuu niitä kehuvan. Edellisen raskauden ja imetyksen aikana koko vaihtui niin tuhat ja sata kertaa, että olisi kiva, jos löytyisi jotkut mukautuvammat liivit.

Ajatus katkesi täysin... Kirjoitin jo aiemmin pitkät pätkät ja teksti katosi taivaan tuuliin... Mur. No mutta, palailen varmaan perjantaina kertoilemaan ultrakuulumisia.

Iisa 11+4

Vierailija
87/120 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kaksoset on ihana juttu!!! :)

Mun on pitänyt monta kertaa kirjoittaa noista Carriwellin liiveistä, mulla oli niitä esikoisen aikaan (drop cup-mallia) ja olivat kyllä tosi hyviä! Ainoa huono puoli oli se, että niihin pinttyi ihan kamalan voimakkaasti hormoonihien (lue kissanpissan) haju ja en voinutkaan niitä enää kakkosen kanssa käyttää, vaikka muuten olisivat olleet ihan kunnossa. Mutta ne päällä on tosi hyvä nukkuakin, mä ainakin olen imetysaikana joutunut nukkumaankin liivit päällä.

Vierailija
88/120 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiäinen: Hyvä hyvä hyvä, tilasin meinaan just semmoset drop cup -liivitkin! Mullakin oli melkein koko 13kk:n imetyksen ajan liivit yölläkin... Mukava kuulla käyttökokemuksia :)

Oon varmaan ihan pöhkö, kun viikkoja on 11+4, mutta oon tuntenut pikkusen liikkeitä jo nyt muutamana iltana! Toiset sanoo, ettei oo mahdollista, mutta tunsin esikoisestakin tosi aikasin, oisko ollut rv 13. Tää on ihan hullua ja ihanaa! Nytkin tuntuu tuolla poukkoilevan :) Eikä siis tunnu miltään ruuansulatusvaivoilta :D

Jaahas, josko malttais hipsiä untenmaille, kun aamulla on aikasin tytön neuvola ja muuta touhua.

Iisa

Vierailija
89/120 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys vaan taaseen.

Ja enstekseen isot halit Imoenille. Onneksi ajatukset on jo uutta yritystä kohti käännetty.

Jännä kun Marttis kertoi menevänsä ottamaan niskapoimua varten otettavan verinäytteen. Ja kun täällä taas se verikoe pitää ottaa heti! ultran jälkeen. Ei ennemmin eikä myöhemmin. Tosin nytten mein ultra-aika on 14.30 ja labra menee kiinni 15, että mahdollisesti en kyllä ehdi sinne labraan. Sitten se on ihan välttämätön seuraavana aamuna mennä labraan se ottamaan.

Olis ollu niin helppoo kun sen oisi saanut ottaa muiden labrojen ohessa. Tosin muutenki multa otettuu 7 putkee verta, että ehkä ei pahitteeksi ettei sitä kahdeksannetta otettu :D.

Meidän neuvolassa ei edes aleta kuuntelemaan sydänääniä ennen 24 viikkoa.. Ei ne kuulemma kuulu aikaisemmin, hah..

Pieni lähtöpaino jos on eli jos painoindeksi on normaali niin ei joudu sokerirasitukseen. Jos on ylipainoa niin siihen joutuu automaattisesti. Ja se mikä on ennen raskautta. Eli jos viime raskaudessa on tullut vaikka 20 kiloo painoa lisää niin se on raskauden aikaista niin ei sitä sen mukaan katsota joutuuko sokerirasitukseen vai ei..

Nii toi helmikuinen neuvola.. Kun unohdin ensi käynnillä kysyä, että miten sen pelkopolin kanssa ja nyt sitten soitin ihan omalle th:lle ja kysyin asiasta niin sanoi, että kirjoitetaan seuraavalla kertaa lähete. Ja kysyi sitten koska seuraava aika on ja sanoin että helmikuussa. Niin tämä vastas tyyliin tsiisus.. Mutta aikaa ei silti lähdetty muuttamaan ja nyt sitten sillon helmikuussa kirjoitetaan lähete pelkopolille tyksiin.

Seurannoista.. Munhan piti esikoista odottaessa mitata oman th:n mukaan öö neljästi päivässä kolme kertaa viikossa verensokeri. Kun sokerirasitukses oli yksi-kaksi arvoa vähän koholla mutta muuten kaikki mittaukset oli ihan normaaleja. No sitten ku olin sen yhden kerran tällä mammalla jonka luona nyt ensikäynnilläkin olin niin sehän sanoi et mun kaikki arvot oli ihan liian koholla ja et pitää seurata 8 kertaa päivässä joka päivä viikossa sokruja.. Että joo.. Ja oma th ihmetteli tämä toisen toimintaa ja sanoi ettei oo tarvetta.. Että siinäkin syy taas miksi en meidän neuvolasta tykkää.. Ja nyt ei sanottu mitään että seurailla pitäisi sokrui.. Ja tyttö syntyi 3960g kokoisena ja sen sokerit oli 3:na päivänä ku niitä mittailtii niin aina ihan normaalit.

Ja siis musta tuo on kanssa tyhmää, että jos vauvalt mittaillaa niit sokereit sit ja ne on vaikka yhtenä päivänä hyvät niin miksi niitä pitää mitata silti 3 pvä lisää.. Ei tajuu. Ja jos tälle muksulle niin tekevät ja ekana päivänä arvot on kunnossa niin enköhän sano että pistä vaan ihan ittees..

Nii ja esikoisesta kanssa kysyttii heti ekana yönä et saako antaa maitoa.. Ja maitoaha se veti sit koko ajan pullosta vielä lisäksi vaikka oma maito olis riittäny kyl..

Ihana kun kati_82 tulee tuplat. Edellisessä eli huhtikuisten 09 pinossaki oli yksi jolle tuli tuplat.. Tuplasti onnea teille!! Rankkaa tulee olemaan mutta kuulemma silti aivan ihanaa!

Sama täällä, että imetysliivit päällä joutunut nukkuu. Itte ostin h&m:n huonosta valikoimasta ja ei ole kyllä mitkään parhaat pitää 24h päällä. Voisi pikkuhiljaa jo siirtyä tästä normi rintsikoihin täksi väliajaksi, mutta ei vaan oo saanut vielä aikaiseksi.. Ei tuo esikoinen kuitenkaa oo enää ku kerran aamul ja kerran illal tissil..

Joo, mutta nyt pitää vahtia tuota esikoista.. Heräsi juuri päikyiltä ihan liian aikaisin, on väsy ja yrittää kiipeil väsynä joka paikkaan ja se ei ole hyvä yhdistelmä..

Verticia & vuokralainen Rv 9+0

Vierailija
90/120 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ollakaan niin ne vaan elämän kaikki palaset loksahtaa paikoilleen kun vaan vähän malttaa odottaa! Löydettiin uusi ihana koti! Ollaankin etitty niinku helmikuusta lähtien ja vähän niinku alko jo palaa hihat. Mut kyllä kannatti ettiä! Kun vaan vielä raskauden kanssa kaikki menisi hyvin, niin ei elämältä ehkä enempää voi toivoa kuin mitä tällä hetkellä on. Joskus niinkin :D Nyt sopii nauttia! Ja joo. Nautin niin, että kävin jo kattelemassa kirpparilta vauvalle jotain pientä kivaa... Ja ostin sitten AMMEEN :O Pientä... Tälleen sopivasti ennen muuttoa kun se ei mahdu mihinkään... Mutta oli pakko kun sai muotoillun ammeen jaloilla ihan muutamalla eurolla. Ei sellasta osu kohdalle kovinkaan usein. Että siinä sitä sitten ollaan. Ai niin. Ja kaikki ei kylläkään ole mennyt ihan niin putkeen. Esikoinen ei nyt saakaan päivähoitopaikkaa uuden kodin läheltä... Niin, että joudutaan se ilmeisesti viemään vanhaan päiväkotiinsa ERI paikkakunnalle... Hip hei... Onneks se nyt edes vähän menee työmatkojen kanssa... Vähän... No, ei auta. Elokuulta kuulemma vois saada paremmin. Mut en tiedä vienkö ollenkaan hoitoon kun oon kerta vauvan kanssa kotona ja sen ikäisille on tarjolla paljon kaikkee virikettä ja kerhoa. Sen näkee sitten jos käykin niin, että kaikki yöt valvotaan jne. Kaikkee kanssa. Mut oon niiiin tohkeissani tosta uudesta kodista kun jo melkein ehti luovuttaa. Tässä justiin mietin, että eiköhän me sinne mahduta vaikka tulisi kaksosetkin. Olen kanssa ihmetellyt mahan kokoa ja miettinyt, että kuinkahan monta siellä ultrassa näkyykään. Rankkaahan se tulisi olemaan, mutta toisaalta siinä jokin viehättääkin ajatuksessa :) Että tuplaonnea vielä Katille! Nyt jos vaikka tekisi jotain järkevää kun ei just nyt ole huono olo... Aamupäivät ja illat on kyllä olleet niin karseita, että ehkä sitä vielä ens viikko pitää olla saikulla... Sit saa kyllä jo riittää!

Tämmöstä tänään,

Tuollaanen75, rv 9+6

Vierailija
91/120 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imoenille pahoitteluni, vasta huomasin viestisi... Toivottavasti onni kohtaa teidät pian, kaikkea hyvää ?

Verticia: imetysliivit on vaan sata kertaa mukavammat kuin tavalliset liivit ;)

Tuollaanen: kuulostaa ihanalta, onnea uuteen kotiin! Mekin haaveillaan uudesta kodista, mutta talohanke toteutetaan ehkä vasta, kun palaan työelämään... Saa niitä taloja silti katsella ja haaveilla ;)

Mies on iltavuorossa tän viikon, siksi ehkä täällä roikun näinkin ahkeraan... Noo, huomenna pitäis mennä etsimään isukille 50v. lahjaa ja perjantaina on se ultra, eiköhän tämäkin viikko tästä kulu :)

Iisa 11+5

Vierailija
92/120 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläpä oli taas kurjia uutisia, imoenilla :( Otan osaa. Voimia kovasti, ja toivottavasti pian olet jälleen raskaanaa.

Kiva on ollut lukea, kun olette jo monet käyneet np-ultrassakin! Itsellä oli tänään eka neuvola, 9+1 taisi olla viikot. Meillä oli myös th-opiskelija, ja ihan kivan oloinen. Vanha vakitäti oli siinä vieressä..väsyneenä.. Mun käynti kesti noin 45min, hurjan pitkiä nämä teidän ekat käynnit. Multa ei edes kysytty että kuinka olen voinut.. olisin voinut kyllä kertoa, että olen saanut oksentaa.. ja oksettaa jatkuvasti. Jippii. Mutta prosyyrejä sain kunnollisen pinon, ja np-ultra aikakin pitäisi tipahtaa pian postilaatikkoon. Ihan jännä, kun on nyt jotenkin 'julkista' tämä odottaminen, kun olen ekan kerran neuvolaan astellut..

Maha on kyllä sen kokoinen että voisi kuvitella viikkojen olevan toosi paljon enemmän..

Ruuan syönti helpottaa tätä kuvottavaa oloa, ja sittenhän sitä tulee naposteltua vähän väliä. Painoa on nyt kertynyt kaksi kiloa plussauksesta.

Niin ja laskettu aika siirtyi hieman aikaisemmaksi, nyt olisi 25.5.2010

Jeps, nyt nukkumaan,

sinuvi rv9+1

Vierailija
93/120 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ultrakuulumisia siis, vaikka yksi siellä "vaan" potkuttelikin :) Kaikki kunnossa ja hienosti näkyi jo kaikki tarvittava vatsanpeitteiden läpi, ei tarvinnut alakautta tutkailla. Viikkoja onkin nyt 12+2, eli kaksi päivää on toukka vanhempi kuin kuukautisista laskettuna. Me ollaan niin varmoja, että pienokainen on poika. Mieskin sanoi, että "näkyyhän se nyt ihan selvästi. Ja oisko siellä jalkojen välissä joku pieni ollutkin..." :D Heh, no ei tietenkään näy vielä mitään, mutta siellä hän potkutteli ja mönki, kunnes rauhottui nukkumaan. Täti ei yhtään ihmetellyt, että oon jo melkein viikon verran tuntenut pikkuisen liikkeitä, oli kuulemma semmostakin menoa :)

On niin vaikea olla kertomatta uutisia heti kaikille! Anoppi oli meillä esikoista hoitamassa, enkä saanut vieläkään kertoa, kun mies haluaa, että appikin on paikalla. Ymmärrän kyllä. Mun vanhemmilla molemmilla on tänään syntymäpäivä ja äiti saa kuullakin jo tänään, kun nähdään, isukille kerrotaan vasta huomenna, kun käydään 50v. kahvilla :) Ehkä sitten sunnuntaina on appivanhojen vuoro. Pahoittelen hieman itsekeskeistä tekstiä, mutta onnellisuuksissani en muuta osannut ;)

Iisa 12+2

Vierailija
94/120 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sain kutsun np-ultraan. Olenkin jo sitä odotellut kun neuvolassa sanottiin että saan sen pian ja neuvolasta on jo aikaa 1,5 viikkoa. Ultra on 2 viikon päästä eli rv 11+5. Pikkasen on pelottanut, koska tämän viikon olen ollut lähes oireeton. Äsken etoi pikkaisen ja tulin siitä todella iloiseksi. :)

Mites muuten tuon sikainfluenssa rokotteen kanssa? Itse en meinannut sitä ainakaan ensimmäisten joukossa ottaa ja odotan ainakin ekan kolmanneksen yli. Se ei kyllä houkuta ollenkaan. Täytyy kattoa jos epidemia levii kunnolla tänne eteläänkin..

Esmeralda 9+5

Vierailija
95/120 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ihania ultra kuulumisia, ei malttais pariavkoa odotella millänsäkkään, vaikka jo sillon 7rv:llä tarkistettiinkin asemat :) Täälä on pahoinvointi lähestulkoon loppunut!!!!! Kahvia joo ei tosiaankaan voi juoda ja kaikenlaista muutakin outoa on, mutta ei ällötä eikä öllötä, Esmeraldan kanssa siis samoilla tuumauksilla ollaan, ei o hyvä kun voi pahoin eikä jos voi hyvin.. Mutta voi juupeli tätä ummetuksen määrää (siis anteeksi kaikille kauheesti!) kahesta ekasta en muista tällasta ja niin sukkela vatsainen olen aina ollu, mutta joo nyt, huh ja huh ja sitten sitä törkiää ilmavaivaa niin että mieskin jo nauraa..kun ny ei naapuritkin (voitas pian vaihtaa pieruvaiva oksetukseen.:) Täälei täälä mennään, sikalunssa pelottaa joo, eniten kuitenkin jos koko porukka kaatuu tautiin yhtäaikaa niin kukanyt ketäkin hoitaa. Rokotteen otan heti kun saa, onhan tässä nyt rokotettu kaikkia muitakin basiliskoja vastaan.. että eiköhän se turvallinen ole..

Gibbo 10+5

Vierailija
96/120 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mukava lueskella teidän ultrakuulumisia. Itsellä vielä oottamista reilu viikko... Täällä huono olo on vaihdellut ja oksentelu ehkä aavistuksen vähentynyt. Lääkäri oli ehdottomasti sitä mieltä, että lisää saikkua vielä ensi viikkokin. Mutta pomon kommentti otti päähän. Ei kuulemma ole kuullut, että pahoinvoinnin taki kukan olisi saikulla ollut... Just juu. Ihan kuheesti kannustaa! Kun kuitenkin menin vielä ihan järkyttävässä olossa yks päivä hoitaan kaikki kiireellisimmät työt, että voin sit olla vähän aikaa pois... Ei olisi mikään pakko ollut mennä. Ja nytkin aattelin, että meen heti koittaan kun vähänkin siltä tuntuu. Nyt iski kapina, että menen tasan sitten kun on monta päivää ollut varmasti hyvä olo. Prkl. Ihmiset ei yhtään ajattele. Ja kun tää kotona kökkiminenkään ei ole ihan herkkua varsinkaan kun ei oikein mitään voi tehdä. Niin, että onkos kukaan muu saikulla? Tai tietääkö jonkun olleen? Vähän epäilen ihan ainoa olevani! Että tämmöstä potutusta tänään. Ei muuta. Kiitos!

Tuollaanen75, rv 10+1

Vierailija
97/120 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna oli ultra, ja asukilla näyttäisi olevan kaikki kunnossa! Olo on ihan valtavan huojentunut, sillä jännitin ultraan menoa useampana päivänä. Iisan kanssa mennään aika samoissa, sillä täälläkin laskettiin nyt 12+2 viikkoa. Josko tässä nyt sitten vihdoin uskaltaisi alkaa nauttimaan raskaudesta? Varsinkin kun olokin on kohentunut niin, ettei kaikki ruokailu ole ihan tuskaa, vaan ruoka maistuu välillä siltä kuin pitääkin :)

Jatkuva sikainfluenssasta toitottaminen kyllä vähän latistaa tunnelmaa. Itse en ole tottunut kavahtamaan tauteja, mutta kun tästä nyt vaan jaksetaan jauhaa, asia tulee väkisinkin ajatuksiin. Sitä, otanko rokotteen, en ole vielä päättänyt.

Tuollaanen 75, et varmasti ole ainoa, joka on ollut raskausaikana saikulla! Pomosi kommentti on täysin asiaton ja syyllistävä.

Viikonloppua kaikille! Meritähti

Vierailija
98/120 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun uutena tähän keskusteluryhmään! Edelliset lapsemme ovat syntyneet -03 ja -08. Laskettu aikani on 26.5.2010, eli viikkoa 10 elellään. Pahaa oloa on toisinaan paljonkin iltaa kohden, mutta aamuisin olo on ihan ok. Ultrassa käytiin viikolla 7+1 ja nähtiin sydämen sykkivän. Nukuttaa koko ajan kauheesti ja odottelen keskiraskauden auvoisaa hyvinvointia ja tarmokkuutta, jota ainakin kahdessa edellisessä raskaudessa oli :-) Onnea teille muille raskauksistanne ja kiitos kirjoituksistanne, niitä on mukava lueskella!

Vierailija
99/120 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa onpi päivitelty.. Itellä ollut tässä vähän kiirusta eikä ole ehtinyt kirjoittelemaan eikä nyttenkään oikeen ole aikaa kun pitää alkaa kakkua suunnittelemaan ja eilen illalla kotiuduttiin laivareissulta niin on vähän kesken eräsiä hommia tässä muuteskii..

Tuossa juuri laskeskelin, että koska äitiysloma alkaa, 19.4. Samana päivänä kun esikoinen täyttää vuoden. Muistaa siis ainakin :D .. Siinä olis sitten 86pvä hoitovapaalla kituuttamista välillä.

Voinnista omaa napaa: Etominen on vähentynyt kyllä, mutta toisinaan silti on tallella tuokin edelleen ja maha on kyllä kasvanut! Mies sanoi jo pari vko sitten että huomaa jo ihan selkeesti ja minä en uskonut, mutta kyllä nyt jo uskon.. Enkä kyl oo asiasta kovinkaan mielissäni, kun esikoistakaan odottaessa en tykännyt mahastani yhtään.. Ja jotenkin ahistavaa että maha näkyy näin aikaisin jo näin selkeesti! Mut toinen raskaushan näkyykin kyl aiemmin..

Mutta ei sen kummempia, pitää liitää taas..

Verticia & vuokralainen Rv 9+5

Vierailija
100/120 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa olla tylsää maata kotona. Aion kyllä koittaa, et jos pääsis vähän lenkille tms. Ja muutenkin tarttis koittaa, että mitä tää olo antaa myöten. Töihin en siis vielä tälläkään viikolla mene. Mut pakkohan se on jo ens viikolla helpottaa kun on jo jotenkin parempaan päin. Ja ens viikolla olis sit meilläkin se ultra!!! Kovin oon koittanu uskoa, että kaikki on kunnossa mutta onhan se iso asia kun oikeesti näkee sykkeen ja sen pienen masuasukin. Ei millään malttaisi! Vertica, tuli sun masujutuista mieleen, että mä taas olin hirmu ylpee mahastani viime kerralla enkä meinannu malttaa odottaa, et se kasvaa. Ja kasvohan se :D Siitä jäikin ylimäärästä tohon mahan tienoille ja mua on ottanu päähän. Vaan nyt on taas kiva kun on iso masu eikä se kaikki ole läskiä :D Tää kyllä pompottaa jo ihan mahdottomasti! Kaveri kävi ja luuli, että oon jo paljon pidemmällä kun ei siis tiennyt ennalta raskaudesta :O Yhdetkään housut, joita pidin ennen raskautta, eivät enää mahdu... Ellei tollasia venyviä jumppahousuja lasketa. Niin ja tervetuloa uusille!

Tuollaanen75 rv 10+4