hui! tein just pelottavan päätöksen..
aion yrittää hankkia yh:na toisen lapsen :) vauvakuume vaivannu jo tavattoman kauan, esikoinen 4v jonka oon saanu totaaliyh:na (vahinko ja mies häipyi). oon yrittänyt taistella ajatusta vastaan mut se vaan ei häivy päästä.. miestä en edes halua.
Kommentit (80)
Jos siis olisin yh. Onnea miehen metsästykseen ja jaksamista kaikkeen! Vai meinaatko muilla keinoilla, kuin jonkun miehen kanssa?
eikä ole mitään oppinut, joten siinä olisi varma vapaaehtoinen;)
yli 10 vuotta ja nykyään olemme hyviä ystäviä. asuu kaukana ja ei ole mitään perheenisätyyppiä, mutta on sanonu monesti ettei häntä haittais jos tulisin hänelle (vahingossa...) raskaaksi. Meillä siis seksiä yleensä silloin harvoin kun tapaamme. Ajattelin siis "unohtaa" ne pillerit jatkossa. :)
suunnitelma B, jos en olisi löytänyt miestäni. Olin jo valinnut keneltä siemenen haen, jos en kunnon miestä löydä..
Ajattelitko mennä vaan baariin vai vaaditko mieheltä vähän enemmän, siis elatusta jne?
Onnea matkaan! Kannatan toimintaasi täysin!
sieltä vois lapsen sijaan tulla joku tauti ;( Ja lisäks haluan tietää isästä tarpeeksi ja että isä jollain tavalla mukana myös lapsen elämässä. Tämä "valittuni" on monesti surrutkin mulle siä että jää lapsettomaks, kun hänen elämäntapaan ei lapsi sovi (yrittäjä ja muusikko, aina menossa).
varmasti ne elarit maksaa vaatimattakin (en aio "vaatia" yhtään mitään) enkä usko että "yllätys" on edes kovin ikävä. Silti sillä tuskin ois pokkaa alkaa yrittämään jos sanon että hei pliis, tee nyt mulle se lapsi..Eli toimin omavaltaisesti ja väärinkin, mutta silti.. houkutus liian suuri :O Miettiny tätä kohta 2v!
suunnitelma B, jos en olisi löytänyt miestäni. Olin jo valinnut keneltä siemenen haen, jos en kunnon miestä löydä.. Ajattelitko mennä vaan baariin vai vaaditko mieheltä vähän enemmän, siis elatusta jne? Onnea matkaan! Kannatan toimintaasi täysin!
niin teki meikäläisenkin äiti reilu parikymmentä vuotta sitten, kahdesti. Ja kun siskoani ja itseäni mietin, en toivoisi tätä kohtaloa kellekkään. Erityisesti siskoni on traumatisoitunut ja asia hallitsee hyvin vahvasti hänen elämäänsä. Vaikuttaa kaikkiin ihmissuhteisiin ym.
Kylläpä teet tietoisesti pahaa lapsellesi. Itse en voisi olla noin itsekäs.
tuolta baarista pokata joku!
minun ja mieheni kaveri sai tietää vasta että on pienen tytön isä.
Tyttö 4,5kk. Sossusta tuli soitto että pitäs mennä isyystestiin..
Onpa kiva kokemus ollut kun hän seurusteli ja kaikki oli mallillaan, suunnitteli perhettä nykyisen naisen kanssa ja olivat ostamassa omakotitaloa.
Sitten saa tietää että vähän ennen seurustelun aloittamista, kun oli yhden illan juttu baarissa ollu niin tää akka ei ollutkaan käyttänyt pillereitä tai mitään ja nyt saanut tuollaisen yllärin niskaan.
Siinä tuli sit ero ja kaikki, ettei ihan vahvasti mene sillä kaverilla enää.
niin teki meikäläisenkin äiti reilu parikymmentä vuotta sitten, kahdesti. Ja kun siskoani ja itseäni mietin, en toivoisi tätä kohtaloa kellekkään. Erityisesti siskoni on traumatisoitunut ja asia hallitsee hyvin vahvasti hänen elämäänsä. Vaikuttaa kaikkiin ihmissuhteisiin ym. Kylläpä teet tietoisesti pahaa lapsellesi. Itse en voisi olla noin itsekäs.
tuolta baarista pokata joku! minun ja mieheni kaveri sai tietää vasta että on pienen tytön isä. Tyttö 4,5kk. Sossusta tuli soitto että pitäs mennä isyystestiin.. Onpa kiva kokemus ollut kun hän seurusteli ja kaikki oli mallillaan, suunnitteli perhettä nykyisen naisen kanssa ja olivat ostamassa omakotitaloa. Sitten saa tietää että vähän ennen seurustelun aloittamista, kun oli yhden illan juttu baarissa ollu niin tää akka ei ollutkaan käyttänyt pillereitä tai mitään ja nyt saanut tuollaisen yllärin niskaan. Siinä tuli sit ero ja kaikki, ettei ihan vahvasti mene sillä kaverilla enää.
tekisin itsekin niin, jos ois rohkeutta tarpeeksi! onnea matkaan.
en osaa/voi ajatella noin koska olen jo olemassa oleva ihminen.
Mutta sitä katkeruuden määrää jota tunnen (ja siskoni tuntee) äitiäni kohtaan en voi sanoin kuvata.
niin teki meikäläisenkin äiti reilu parikymmentä vuotta sitten, kahdesti. Ja kun siskoani ja itseäni mietin, en toivoisi tätä kohtaloa kellekkään. Erityisesti siskoni on traumatisoitunut ja asia hallitsee hyvin vahvasti hänen elämäänsä. Vaikuttaa kaikkiin ihmissuhteisiin ym. Kylläpä teet tietoisesti pahaa lapsellesi. Itse en voisi olla noin itsekäs.
Elatustuet, sossun avut, terapiat jne.... KIITOS EI!
tuolta baarista pokata joku! minun ja mieheni kaveri sai tietää vasta että on pienen tytön isä. Tyttö 4,5kk. Sossusta tuli soitto että pitäs mennä isyystestiin.. Onpa kiva kokemus ollut kun hän seurusteli ja kaikki oli mallillaan, suunnitteli perhettä nykyisen naisen kanssa ja olivat ostamassa omakotitaloa. Sitten saa tietää että vähän ennen seurustelun aloittamista, kun oli yhden illan juttu baarissa ollu niin tää akka ei ollutkaan käyttänyt pillereitä tai mitään ja nyt saanut tuollaisen yllärin niskaan. Siinä tuli sit ero ja kaikki, ettei ihan vahvasti mene sillä kaverilla enää.
en osaa/voi ajatella noin koska olen jo olemassa oleva ihminen. Mutta sitä katkeruuden määrää jota tunnen (ja siskoni tuntee) äitiäni kohtaan en voi sanoin kuvata.
vähän oot itse tyhmä jos et käsitä tuollaista!
mietis omalle kohdalle olisihan se järkytys ku saisit tietää jos mies olisit
Elatustuet, sossun avut, terapiat jne.... KIITOS EI!
eri isät ja emme ole kumpikaan olleet yhteydessä heihin. Siskoni isää äiti ei ole edes nimeltä paljastanut. Äiti yritti varmasti parhaansa ja ongelmainen ihminen oli (on) hänkin taustoiltaan.
en osaa/voi ajatella noin koska olen jo olemassa oleva ihminen. Mutta sitä katkeruuden määrää jota tunnen (ja siskoni tuntee) äitiäni kohtaan en voi sanoin kuvata.
tuolta baarista pokata joku!
minun ja mieheni kaveri sai tietää vasta että on pienen tytön isä.
Tyttö 4,5kk. Sossusta tuli soitto että pitäs mennä isyystestiin..Onpa kiva kokemus ollut kun hän seurusteli ja kaikki oli mallillaan, suunnitteli perhettä nykyisen naisen kanssa ja olivat ostamassa omakotitaloa.
Sitten saa tietää että vähän ennen seurustelun aloittamista, kun oli yhden illan juttu baarissa ollu niin tää akka ei ollutkaan käyttänyt pillereitä tai mitään ja nyt saanut tuollaisen yllärin niskaan.
Siinä tuli sit ero ja kaikki, ettei ihan vahvasti mene sillä kaverilla enää.
Ja sitä miestäkö pitäisi sääliä? Haloo, eikös se itse ihan vapaaehtoisesti ole vedellyt?
vähän oot itse tyhmä jos et käsitä tuollaista! mietis omalle kohdalle olisihan se järkytys ku saisit tietää jos mies olisit
tosi vastuutonta muutenkin häslätä tuntemattoman kans ilman suojausta, ois voinu saada taudinkin. Ihan oikein että saa kantaa vastuun lapsesta.
ja silti tahdot ja olet varma, että pärjäät ja pystyt, niin...
YOU GO GIRL! =)