Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex hehkuttaa uutta elämäänsä somessa, ahdistaa

Vierailija
17.06.2022 |

Mieheni jätti minut vajaa vuosi sitten toisen naisen vuoksi täysin ilman ennakkovaroitusta. Nyt on jo uusi vaimo kierroksissa. Senkin voisin kestää paremmin, mutta hän hehkuttaa koko ajan, lähes päivittäin, somessa uutta elämäänsä. Miten ei ole koskaan kokenut tällaista rakkautta, viimeinkin on hyvä olla itsensä kanssa, tällaista on todellinen rakkaus. Pusukuvia ja sydänemojeja ja postauksen osoittamista maailman ihanimmalle naiselle.

Totta kai hänellä on oikeus tunteisiinsa, mutta minua ahdistaa, kun koen, että samalla hän mitätöi koko meidän yhteisen elämämme jota itse pidin hyvänä. Yritän olla lukematta, mutta joskus sorrun. Ahdistaa sekin, että teini-ikäiset lapsemme seuraavat isäänsä somessa ja lukevat nämä, samoin iso osa entisistä yhteisistä ystävistä, sukulaisista jne.

Onko kukaan ollut samanlaisessa tilanteessa ja miten pääsitte asian yli tai sopeuduitte? Tuntuu että muuten olen eroa ihan hyvin käsitellyt, mutta täämän koen loukkaavana.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kavereista ja kontakteista. En osaa antaa muuta neuvoa. Totuus tekee kipeää monesti, mutta turha sitä on hieroa kasvoihinsa. 

Vierailija
2/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit jos suhteenne aikana samanlainen että ajattelit vain itseäsi niin en yhtään ihmettele että sillä miehellä on nyt mukavampi elämä kun ei joudu olemaan itsekkään ihmisen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis hehkuttaa julkisesti onneaan?!

Se on merkki siitä, että suhteessa on jotakin pielessä. Normaalissa, hyvässä parisuhteessa elävät ihmiset eivät retostele onnellaan. Se on kyllä huomattu eikä siitä ole poikkeuksia. Kokemusta on. Oma ex:ni teki juuri tuota samaa. Hänellä oli uuden vaimonsa kanssa yhteinen facebook-tili, jossa he kirjoittelivat söpöyksiä ja laittoivat myös halikuvia. Vuoden kuluttua suhde oli ohitse.

Vierailija
4/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olit jos suhteenne aikana samanlainen että ajattelit vain itseäsi niin en yhtään ihmettele että sillä miehellä on nyt mukavampi elämä kun ei joudu olemaan itsekkään ihmisen kanssa

Minäkö olen itsekäs? Ajattelen, että ei välttämättä lapsistakaan tunnu kivalta lukea noita. 

Vierailija
5/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkö olen itsekäs? Ajattelen, että ei välttämättä lapsistakaan tunnu kivalta lukea noita. 

Teini-ikäiset lapset osaavat varmaankin kertoa isälleen ihan itse jos joku hänen sanomansa tai tekemänsä loukkaa heitä? Ja sun ei tarvitse olla missään tekemissä ko henkilön kanssa lasten asioit alukuunottamatta eikä seurata hänen someaan.

Vierailija
6/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä seuraa. Muuta et voi tehdä.

Vierailija
7/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusallista se on teidän yhteisille kavereillekin ja lapsille myös. Uskon, että tuossa tilanteessa saat sympatiaa osaksesi. Tuo exäsi stoori on ohi vuodessa tai kahdessa.

Vierailija
8/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poista kavereista ja kontakteista. En osaa antaa muuta neuvoa. Totuus tekee kipeää monesti, mutta turha sitä on hieroa kasvoihinsa. 

Meidän on pakko olla yhteydessä lasten asioissa, ja somen kautta hänet saa paremmin kiinni kuin puhelimesta. En siis  voi kokonaan poistaa kontakteista. 

Vierailija
9/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuraat hänen tekemisiään enää,eivät kuulu sulle ? Poistoon vaan.

Vierailija
10/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli avioeron harkintavaihe vielä päällä, kun miehen uusi nainen alkoi laittamaan faceensa niiden yhteiskuvia ja hehkuttamaan kultamussukkaansa. Kyllä se ärsytti, pakko myöntää.

Vierailija
11/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako seuraat sen tekemisiä missään somessa. Oma valinta.

Vierailija
12/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän on pakko olla yhteydessä lasten asioissa, ja somen kautta hänet saa paremmin kiinni kuin puhelimesta. En siis  voi kokonaan poistaa kontakteista. 

Höpö,höpö,mieluummin viesti puh,numeroon kun someen.

Vierailija
13/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli avioeron harkintavaihe vielä päällä, kun miehen uusi nainen alkoi laittamaan faceensa niiden yhteiskuvia ja hehkuttamaan kultamussukkaansa. Kyllä se ärsytti, pakko myöntää.

Meilläkin on vielä lopullinen ero saamatta. Ap

Vierailija
14/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli. Kyllä voit. Jos ei voi tavoittaa somen kautta, hän oppii reagoimaan puhelinviesteihin.

Vierailija
15/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tekisit niin, että kävisit "tykkäämässä" niistä hänen postauksistaan?  En tiedä onko hyvä idea...

Vierailija
16/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitää lukea ?

Oletko varma , että mies itse kirjoittelee ko.hömppää . Mies julkaisee sydämiä ym.muuta 🤔

Vierailija
17/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku estät fasessa.Poistuu kavereista samalla.Kyllä muukin keino pitää olla yhteydenpitoon.Uskon että lässyåtys loppuu ku poistut.Tai sitte kirjotat ite,että iik,oon niin kiitollinensiunattuonnellinen,vihdoinkin olen tavannut ihmisen,jollaista en ole ennemmin tavannut :) Elämäni on nyt täydellistä ja kaikki palaset kohdillaan.

Vierailija
18/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä pitää lukea ?

Oletko varma , että mies itse kirjoittelee ko.hömppää . Mies julkaisee sydämiä ym.muuta 🤔

Mä ajattelin just samaa.

Vierailija
19/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän joka nainen ainakin haluaisi että mies lopettaa elämänsä eron jälkeen varsinkin semmoinen nainen joka pitää itseään täydellisenä eikä suostu edes näkemään omia virheitään. Kyllähän se sattuu kun vihdoin tajuaa että ei olekkaan täydellinen ja joku toinen on paljon parempi

Vierailija
20/87 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa kyttäämästä ja keskity omaan elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän