Olipa mauton Ville Ranta tänään Hesarissa
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011921855.html
Ei ollut hauska, ollenkaan. Suomessa ei ole enää hyviä pilapiirtäjiä
Kommentit (83)
Ranta on mauton joka ikinen kerta yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Vastenmielinen vasemmistopiirtelijä.
Aivan mahtava tiivistys tämän päivän tilanteesta 🤣
Tuohan on totta. Yhdysvallat on tullut meidän mestariksi, mutta nyt pelätään että hylkää.
Persut taas sen kimpussa.
Keksikää jotain muuta, mutta ajattelu on teillä vaikeaa.
Persut taas uhriutumassa tapansa mukaan😄
Luin/katsoin juuri - nauroin ääneen. Parasta Rantaa aikoihin.
Piirrokset on tutiseviä söherryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmalla ei ole huumoria. Se on kielletty ensimmäisenä, koska he ovat naurettavia.
Miten niin? Persujahan tämä ei ilmeisesti naurata.
No ei mun mielestä ihan parasta Rantaa, mutta en pöyristynyt, en ole uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo ristillä on, Rutte?
Rutte oletettavasti. Katsoin ensin, että meitin Alex - olisi itse asiassa vieläkin hauskempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä perisyntistä ihmistä. Aika väsynyttä kristinuskon pilkkaa, hohhoijaa. Muuten tykkään kynän jäljestä ja piirustelustaan.
Taitava piirtäjä on mutta "vitsit" ovat kankeita.
jopa fingerpori näyttää tuohon verrattuna hyvin piirretyltä
Eihän se ole koskaan ollut hyvä, ja piirtää niin vapisevaa viivaa, että aina välilä epäilen sillä olevan Parkinson.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo ristillä on, Rutte?
Rutte oletettavasti. Katsoin ensin, että meitin Alex - olisi itse asiassa vieläkin hauskempi.
Joo ei oo Alex, hampaat puuttuu heh. Ja Ruttehan se daddystä puhui (tai kirjotti).
Vierailija kirjoitti:
Piirrokset on tutiseviä söherryksiä.
Missä valtakunnan lehdessä voin tutustua sinun piirroksiin?
Rannan pilapiirrokset on hyvinkin oivaltavia ja käsittelee aiheita monipuolisesti. Hyvät pilapiirrokset vain edellyttävät lukijaltakin enemmän yleissivistystä kuin pääuutisotsikoiden silmäilyn.
T
T: persujen äänestäjä
Kalevan Jari oli kaikista paras pilapiirtäjä.
Olen seurannut Ville Rannan uraa ja piirroksia alusta alkaen, eikä koskaan yksikään hänen piirroksensa ole mennyt minun ihon alle. Ymmärrän mistä pilapiirroksissa on kysymys ja nautin jokaisesta piirroksesta.
Suotavaa olisi, että Suomessa näkisimme enemmän pilapiirroksia. Jos ei lehdissä, niin somessa ainakin. Eli kaikki joilla on piirtämisen taito ja kyky ajatella boxin ulkopuolelta, tehkää pilapiirroksia.
Taitava piirtäjä on mutta "vitsit" ovat kankeita.