Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hui! tein just pelottavan päätöksen..

Vierailija
27.09.2009 |

aion yrittää hankkia yh:na toisen lapsen :) vauvakuume vaivannu jo tavattoman kauan, esikoinen 4v jonka oon saanu totaaliyh:na (vahinko ja mies häipyi). oon yrittänyt taistella ajatusta vastaan mut se vaan ei häivy päästä.. miestä en edes halua.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta baarista pokata joku!

minun ja mieheni kaveri sai tietää vasta että on pienen tytön isä.

Tyttö 4,5kk. Sossusta tuli soitto että pitäs mennä isyystestiin..

Onpa kiva kokemus ollut kun hän seurusteli ja kaikki oli mallillaan, suunnitteli perhettä nykyisen naisen kanssa ja olivat ostamassa omakotitaloa.

Sitten saa tietää että vähän ennen seurustelun aloittamista, kun oli yhden illan juttu baarissa ollu niin tää akka ei ollutkaan käyttänyt pillereitä tai mitään ja nyt saanut tuollaisen yllärin niskaan.

Siinä tuli sit ero ja kaikki, ettei ihan vahvasti mene sillä kaverilla enää.

Ja sitä miestäkö pitäisi sääliä? Haloo, eikös se itse ihan vapaaehtoisesti ole vedellyt?

mutta mielestäni nainen on tehnyt väärin kun ei ottanut yhteyttä ja sanonut esim. olevansa raskaana ja haluavansa pitää lapsen.

Vierailija
22/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin jos käyttäisit spermapankkia

mutta en voi hyväksyä sitä, että käyttäisit hyväksi toista ihmistä salaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika moni ihminen pokaa baarista hoidon yhdeksi yöksi ja varmaan yli puolet eivät muista känni naimisesta yhtikäs mitään.

kuulutko itse siihen vähemmistöön ettet eläessäsi ole vongannut ketään baarissa tai kokeillut yhden illan juttua?

jos et voit pitää suusi kiinni kommentoimatta sen enempää asiaan kun et tiedä mistä puhutaan :)

i]

vähän oot itse tyhmä jos et käsitä tuollaista! mietis omalle kohdalle olisihan se järkytys ku saisit tietää jos mies olisit

tosi vastuutonta muutenkin häslätä tuntemattoman kans ilman suojausta, ois voinu saada taudinkin. Ihan oikein että saa kantaa vastuun lapsesta.

Vierailija
24/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri isät ja emme ole kumpikaan olleet yhteydessä heihin. Siskoni isää äiti ei ole edes nimeltä paljastanut. Äiti yritti varmasti parhaansa ja ongelmainen ihminen oli (on) hänkin taustoiltaan.

en osaa/voi ajatella noin koska olen jo olemassa oleva ihminen. Mutta sitä katkeruuden määrää jota tunnen (ja siskoni tuntee) äitiäni kohtaan en voi sanoin kuvata.

niin teki meikäläisenkin äiti reilu parikymmentä vuotta sitten, kahdesti. Ja kun siskoani ja itseäni mietin, en toivoisi tätä kohtaloa kellekkään. Erityisesti siskoni on traumatisoitunut ja asia hallitsee hyvin vahvasti hänen elämäänsä. Vaikuttaa kaikkiin ihmissuhteisiin ym. Kylläpä teet tietoisesti pahaa lapsellesi. Itse en voisi olla noin itsekäs.

Hänhän just halus lapselle kontaktin isään. Itse olen kasvanut kauheiden avioriitojen keskellä ja oisin tuhat kertaa mieluummin elänyt RAUHALLISESSA yh-perheessä.

sustako siis yh:lla ei ole oikeutta saada lapsia?

Vierailija
25/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 27.9.2009 15:03 (# 25)

Hyväksyisin jos

Hyväksyisin jos käyttäisit spermapankkia

mutta en voi hyväksyä sitä, että käyttäisit hyväksi toista ihmistä salaa.

Vierailija
26/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin jos käyttäisit spermapankkia mutta en voi hyväksyä sitä, että käyttäisit hyväksi toista ihmistä salaa.

esikoisellakin nykyään säännöllinen, hyvä kontakti isäänsä vaikka alku oli tahmea. Silloin siis oli oikeasti kyseessä vahinkoraskaus. ap

Vierailija
27/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tarkoituksella pitää siihen pyrkiä. Yksinhuoltajat (keskimäärin) eivät tule omillaan toimeen. Minä en talkoisiin (=verovarat) suostu!!

Vierailija
28/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tarkoituksella pitää siihen pyrkiä. Yksinhuoltajat (keskimäärin) eivät tule omillaan toimeen. Minä en talkoisiin (=verovarat) suostu!!

Mulla on hyvä koulutus ja työpaikka, omillani olen tullut toimeen ja tulen vaikka lapsia olisi kaksikin. ap

Vierailija
29/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä koulutus ja työpaikka, omillani olen tullut toimeen ja tulen vaikka lapsia olisi kaksikin. ap

osunutkaan ap:hen? :D Mä tunnen kans vastaavan yh:n ja on huippuhyvä äiti. Ei se ydinperhe automaattisesti takaa mitään onnellista lapsuutta!

Vierailija
30/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan lapsen (10 v.) isä on kyllä mukana lapsen elämässä. Mulle iski kanssa kauhea vauvakuume muutama vuosi sitten. Käväisin naimisissa, mutta lasta ei tullut. Eron jälkeen aloin olla 30v, ja vauvakuume oli valtava.

Sitten löysin erään miehen, jonka kanssa sain "sopimuslapsen". Eli mä kannan vastuun, enkä vaadi mitään. Isä taustailee. Nyt mulla on pikkunyytti tuossa rintarepussa tuhisemassa. Isä on käynyt katsomassa vauvaa, ja odottaa yhteisiä kalaretkiä sitten kun poika on isompi. Ja mä en tosiaan elä millään tuilla, paitsi tietysti saan ne mitä muutkin saa.

Kenenkään huijaamista isäksi en suosittele. Hankalaa olisi ainakin mun elää petoksen kanssa. Mutta sulla, ap, näyttäisi olevan ihan hyvän oloinen siementäjä siellä tiedossa. Siitä vain! Onnea yritykselle!

Vierailija
31/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamisesta olivat ostamassa yhteistä omakotitaloa! Ja jos suhde ei kestä tuollaista uutista, niin ei se olisi kestänyt jatkossakaan! Hölmöä vierittää syy baaripokalle. Taisi olla vaan hyvä tekosyy erota. Jos kerran eivät seurustelleet silloin kuin mies tuli baaripokalle raskaaksi, niin kyllä suhteen pitäisi tuo kestää! Ainakin sellaisen suhteen missä ollaan suunnittelemassa perhettä ja ostamassa omakotitaloa.

Vierailija
32/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tärppää :)

Vierailija
33/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaksi lasta eri isälle ja ei kummankaan isä ole mukana kuvioissa. Ja ei isää kaipaile lasten eikä itsensä elämään. Joillekkin tämä sopii mutta ihmiset ei sitä tajua. Lapselle se ei varmasti kovin hyvä oo kun ei tiedä kuka isä on,mutta äiti on sitten sitäkin tärkeämpi. Jos teet uuden lapsen niin anna hänen kuitenkin nähdä isäänsä ees joskus.

Vierailija
34/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kaipailevat isää elämäänsä. Eikö näitä asioita olisi mietittävä myös lapsen näkökulmasta eikä vaan MINÄ, MINÄ, MINÄ.

on kaksi lasta eri isälle ja ei kummankaan isä ole mukana kuvioissa. Ja ei isää kaipaile lasten eikä itsensä elämään. Joillekkin tämä sopii mutta ihmiset ei sitä tajua. Lapselle se ei varmasti kovin hyvä oo kun ei tiedä kuka isä on,mutta äiti on sitten sitäkin tärkeämpi. Jos teet uuden lapsen niin anna hänen kuitenkin nähdä isäänsä ees joskus.

Vierailija
35/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan täsmälleen sama tilanne aikoinaan.

Nyt mulla on kaksi lasta, eri isät.

Kuopus on ns sopimuslapsi, mitään en hänestä isältä vaadi, elarit saan Kelasta.

Ikäeroa lapsillani tasan 5 vuotta.

Mutta ota huomioon:

Kuopuksen isä on käynyt vain muutamia kertoja katsomassa lastaan.

Esikoinen käy isällään joka toinen vkl.

Välillä kuopuskin kyselee että milloin hän pääsee isälleen yöksi yms.

Eli selvästi asia jossain määrin vaivaa pienempää.

Tämän kun olisin ottanut huomioon, kun lapsen teimme (juu, tarvittiin vain se yksi kerta)

olisin ehkä miettinyt tarkemmin.

Mutta nyt ainakin vielä vastaukseksi on riittänyt jotain tyyliin ;Pitää katsoa joku hyvä hetki tms.

Ja tiedä vaikka isää alkaisi lapsi enemmän kiinnostaa kun ikää tulee lisää...

Vierailija
36/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
37/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tota isäkuviota oon miettinyt paljonkin ja just siksi ajattelin tehdä kertomallani tavalla, koska tämän miehen tunnen niin hyvin, että voin olla melko varma (voiko koskaan olla 100-varma toisesta, parisuhteessakaan?!) että haluaa olla lapsen elämässä, siis isänä sen verran kuin mahdollista, mutta arjen vastuun kantaisin minä. olemme siis useasti puhuneetkin asiasta tasolla "jos vahinko kävisi"...

Olen nyt 28v, kuinkahan hedelmällinen ikä tämä enää on? :O

te jotka tehneet "sopimuslapsia", mittasitko lämmöt ym vai miten osasitte ajoittaa just ovikseen vai kuinka..?

ap

Vierailija
38/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähät lapsesta kunhan Minä saan mitä haluan? Tuntuu olevan monella täällä ajatuksena. Aivan käsittämättömän, uskomatonta itsekkyyttä.

Vierailija
39/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähät lapsesta kunhan Minä saan mitä haluan? Tuntuu olevan monella täällä ajatuksena. Aivan käsittämättömän, uskomatonta itsekkyyttä.

Kerrohan mulle yksi esimerkki,jossa lasta ei ole tehty pohjimmiltaan juuri ITSEKKÄISTÄ syistä? :D Mikä tekee ydinperheellisten lapsenhankinnasta sen jalompaa? Kerro ihmeessä, mua kiinnostaa.

Vierailija
40/80 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuu se asunto ja omakotitalo siihe vaikuttaa!? nyt puhutaan baaripokasta ei mistää miten nopeesti ostavat taloa!!

Aika pikaista toimintaa kaveriltasi jos jo vuoden päästä (max) tapaamisesta olivat ostamassa yhteistä omakotitaloa! Ja jos suhde ei kestä tuollaista uutista, niin ei se olisi kestänyt jatkossakaan! Hölmöä vierittää syy baaripokalle. Taisi olla vaan hyvä tekosyy erota. Jos kerran eivät seurustelleet silloin kuin mies tuli baaripokalle raskaaksi, niin kyllä suhteen pitäisi tuo kestää! Ainakin sellaisen suhteen missä ollaan suunnittelemassa perhettä ja ostamassa omakotitaloa.