Hassua kun hoikat naiset luulevat, että lihavien perään ei miehet kuolaa!
Itse painan n. 100 kiloa, mutta muutoin pidän itsestäni huolta (eli minulla on pitkät, hoidetut, kauniit hiukset, meikkaan, pukeudun tyylikkäästi).
En näytä "kasalta", vaan painoni jakautuu mielestäni ihan kauniisti, ja minulla on todella isot rinnat.
Kun menen baariin, saan aina huomiota miehiltä. Myös varatuilta, ja niiltä joiden se oma kuivakka kapakala-vaimo on käymässä vessassa ; )).
Kommentit (84)
mutta onneksi on miehiä siitä välistäkin
enkä todellakaan ole minkään näköinen. Enkä todellakaan haluaisi, että mun perääni kuolaisi joku muu kuin oma mies.
Mulla on kuitenkin paljon miespuolisia ystäviä, ne "rakastaa" mua mun luonteen takia. Olen niiden mielestä äärettömän ihana nainen, vaikken minkään näköinen olekaan.
mutta onneksi on miehiä siitä välistäkin
että en edes halua mitään muuta kuin ystävyyttä. Jotkut ystävistäni olisivat halunneet enemmänkin..
Mä en ymmärrä, miksi kaikkien miesten pitäisi aina rakastua itseen, oli sitten lihava, laiha tai normaalivartaloinen.
siskoni on nätti, mutta ylipainoinen. Miehet oikeesti kuolaa sen perään ja jopa tullut tappeluita miesten kesken.
Ja mua normaalipainoista ei kukaa mies edes huomaa :( olen kateellinen
olen nuori 2 lapsen normaalipainoinen äiti.
vaikka olisi miten hoikka niin ei se paljon auta jos naama on kuin suoraan jostain. Mutta, jos on kyseessä kaunis, hoikka nainen tai kaunis, lihava nainen niin ihan takuulla se hoikka saa enemmän huomiota. Paitsi niiltä miehiltä, jotka ei uskaltaisi lähestyä sitä, koska tietäisivät että saa pakit.
vaikka olisi miten hoikka niin ei se paljon auta jos naama on kuin suoraan jostain. Mutta, jos on kyseessä kaunis, hoikka nainen tai kaunis, lihava nainen niin ihan takuulla se hoikka saa enemmän huomiota. Paitsi niiltä miehiltä, jotka ei uskaltaisi lähestyä sitä, koska tietäisivät että saa pakit.
hoikka ja monet väittää kauniiksi, mutta ei munkaan perään kukaan koskaan kuolaa. Minulle siis valehdellaan.
T: kaunis nainen ennen paino 48kg nyt 75kg
Toki niillä lihavillakin on omat tykkääjänsä!
Naisia on liian laihoja, normaali painoisia ja ylipainoisia.
Itse kuulun liian laihoihin naisiin ja voin rehellisesti sanoa, että en tunne itseäni todellakaan kauniiksi. Ja olen aivan varma, että ylipainonen on minua kauniimpi. Normaalivartalo on kaikkein kaunein nainen ja mikäs sen ihanampaa jos se paino olisi vielä jakautunut juuri sopivasti rintoihin, uumaan ja peppuun...tiimalasi vartalo saa miesten päät kääntymään ja siinä todellakin saa olla ylipainoakin jos vartalo on tiimalasi!
Itse omistan tasapaksun hoikan vartalon ja se jos mikä on ihan kamalinta mitä nainen voi saada, jos hiukset olisivat lyhyet, ei voisi pojasta erottaa :( !
Joten ei, en luule, että olen kauniimpi kuin painavampi kanssasisareni!!
Mä voin hoikkana sanoa ihan rehellisesti, että yhtään en kadehdi teitä lihavia. Välillä tosin ärsyttää,kun viette kaiken tilan ahtaissa kaupoissa,julkisissa kulkuneuvoissa ja olette vähän hitaita muutenkin.
...naisia muut vertaa kukkakepeiksi...sitähän tarkoitinkin, että nyt on mustavalkoista ajattelua, Hoikka on normaalivartaloinen kukkakeppi on laiha!
Itse suosin yleensä hoikkia poikia mutta olen kyllä ollut kunnolla lihavaankin vähän ihastunut ja ihan mahdottoman kukkakepin kanssa seurustellutkin. Oma painoni on vaihdellut aikuisiällä välillä 55-75 kg ja menestys on ollut tasaista. Hiusten pituudella on ollut enemmän merkitystä ja sillä mitä on päällä :) Ja oikeastaan minua lähinnä ahdistaa, jos joku KUOLAA perään tai tulee edes jutteleen.
Itse painan n. 100 kiloa, mutta muutoin pidän itsestäni huolta (eli minulla on pitkät, hoidetut, kauniit hiukset, meikkaan, pukeudun tyylikkäästi).
En näytä "kasalta", vaan painoni jakautuu mielestäni ihan kauniisti, ja minulla on todella isot rinnat.
Kun menen baariin, saan aina huomiota miehiltä. Myös varatuilta, ja niiltä joiden se oma kuivakka kapakala-vaimo on käymässä vessassa ; )).
Minä olin ennen 170/58 ja miehet pörräsi ympärillä. Nyt olen 170/85 eikä kukaan vilkasekaan kahdesti.
Ei sikäli, että haittaa.
ja minulla miehiä ympärillä riittää... itseasiassa niitä pitää hätistelläkkin pois ympäriltä, ettei oma rakas liikaa saa mustiskohtauksia.
Ihan ulkona kävelylä miehet tulee ihailemaan mua. Baarissa/lavalla saa tansia vaikka koko illan.
En erityisesti pidä saamasta huomiosta
Ja ettei totuus kuitenkaan unohtuisi: Yhden tutkimuksen mukaan miehet, nuo barbaarit, panis ennemmin hoikkaa naista joka on rullatuolissa, tai hoikkaa naista joka on kädetön, tai hoikkaa naista jolla on sukupuolitauti - kuin läskiä...
Omasta miehestä osaan sanoa, että hän tykkää naisista joissa on pikkuisen jotain. Olkoon vaikka rinnat muuten normaalipainoinen.
Eli ei pidä langanlaihoista ja toisaalta ei pidä lihavista, mutta tässä ongelma mikä on tässä keskustelussa lihava. Eli mieheni voi sanoa jostakin olipas kivan näköinen vaikka av-mamma lujistaisi saman naisen hirveäksi läskiksi (vaatekoko 42)
Miehen pitää olla miehen kokoinenkin.