Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassua kun hoikat naiset luulevat, että lihavien perään ei miehet kuolaa!

Vierailija
24.09.2009 |

Itse painan n. 100 kiloa, mutta muutoin pidän itsestäni huolta (eli minulla on pitkät, hoidetut, kauniit hiukset, meikkaan, pukeudun tyylikkäästi).

En näytä "kasalta", vaan painoni jakautuu mielestäni ihan kauniisti, ja minulla on todella isot rinnat.

Kun menen baariin, saan aina huomiota miehiltä. Myös varatuilta, ja niiltä joiden se oma kuivakka kapakala-vaimo on käymässä vessassa ; )).

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä totta vai purkaatteko pahaa oloa netissä?

Vierailija
82/84 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 senttiä lyhyt -alotin liikkumaan ja muistan varmaan hautaan saakka miten mukavalta tuntui kun joku sähköjohtoja laittanut mieskaksikko huomasi kun juoksin heitä kohti ja toinen jäi katsomaan. Ei mikään ällötys ukko, mutta semmonen "pilkettä silmäkulmassa".

Kun pääsin viereen niin morjesti.

Olin tuollon laihduttanut vuodessa 10 kiloa, koko talven käynyt ahkerasti juoksulenkillä ja oli kevään ekat lumettomat kadut.

Mun mies katselee tasan hoikkia JA tukevampia. Mutta on sanonut että on niissäkin molemmissa ääripäätkin kun ei oma maku kestä. Niinkuin minä ajattelen miehistä! ;)

Onhan se kiva kun katselee OK kuntosta lenkkeilijää: kiva pylly on kiva pylly.

TULIS JO KEVÄT -nii pääsis taas lenkille!

Eli lyhyesti: oma kokemus on että baarissa riittää tukevampanakin juttelijoita, mutta päätä kääntää kun on VÄHÄN urheillut. Ei kuitenkaan mikään kuivan kesän kala..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tossa vieressä nauraa että ei ikinä kattois satakiloisen perään. :) ite oonki 55kg, makunsa siis kullakin.

Vierailija
84/84 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuneet ylipainoisista. Ihmettelin, kuinka naapurin lihavalla naisella jatkuvasti kävi flaksi. Ajattelin, että on varmaan orja sängyssä.

Nyt olen itse lihonut lähemmäs parikymmentä kiloa eikä miesten huomio ole vähentynyt mihinkään. Olen aivan äimänä. Siis ihan oikeasti, en provoile tai muuta.

Osa äijistä vaan näyttää tykkäävän lihavista naisista. Itse en viihdy nykyisissä mitoissani, mutta positiivinen huomio ei ole onneksi vähentynyt.