Hassua kun hoikat naiset luulevat, että lihavien perään ei miehet kuolaa!
Itse painan n. 100 kiloa, mutta muutoin pidän itsestäni huolta (eli minulla on pitkät, hoidetut, kauniit hiukset, meikkaan, pukeudun tyylikkäästi).
En näytä "kasalta", vaan painoni jakautuu mielestäni ihan kauniisti, ja minulla on todella isot rinnat.
Kun menen baariin, saan aina huomiota miehiltä. Myös varatuilta, ja niiltä joiden se oma kuivakka kapakala-vaimo on käymässä vessassa ; )).
Kommentit (84)
eniten miehiä miellyttää n. BMI 26, kurvikas naisvartalo (isot tissit ja peppu)
mutta hienoa, ap, että suhtaudut itseesi ja kiloihisi noin. Itsetuntosi säteilee sinusta varmasti uloskinpäin - ja se on hyvin ratkaiseva asia!
Itse olen hoikka mutta tiedän mieheni kyllä ihailevan myös kookkaampia naisia, jotka "kantavat" itsensä ylväästi.
Somali miehet on aivan tärinöissä lihavista naisista. Ne oikeasti kuolaa varsin näkyvästi ja häpeilemättä.
Tai en nyt varsinaisesti flaksia tarvi, mutta huomiota olen saanut alemmissa painoissa enemmän. Ei tarvi olla laiha tai hoikkakaan, mutta joku BMI 25 eli normaalipainon ylärajoilla riittää. Sen sijaan BMI 30 ja siitä ylöspäin, niin eipä kukaan juuri kiinnitä huomiota.
useimmilla miehillä on aika laaja haitari sille, minkäkokoinen nainen on ok. Toki on ihmisiä, joille joku piirre on ehdottoman tärkeä (mallimittainen hoikkuus, sairaalloinen lihavuus)
Ihanne ja optimi voi olla jotain, mutta jos ei puhuta ihan ääripäiden tapauksista (anarektinen luuviulu tai hyllyvä laardikasa), niin herra 47:n sanoin: käykää jonoon vaan niin minä raakkaan...
Se ihanne useimmilla lienee normaalipainoinen. Ja monesti iloinen ja nätti pullukka on mieluisampi kuin krättyinen supermalli, eli muilla ominaisuuksilla voi muuttaa sen ulkonäön perustalta tehdyn "paremmuusjärjeestyksen"
ollut ikinä edes ajatellut koko asiaa!
Itsellä bmi 21 ja olen kuulemma oikein vetävän näköinen, kun baariin lähden, MUTTA...
... Jos olen naama kärttyisesti kurtussa kuin Gordon Ramsay huonona päivänä, ei tipu huomiota keltään. Ihan sama, vaikka heiluttaisin tissejä jokaisen ukon naaman edessä ja päällä kaapin komeimmat bilehilluttimet.
Toisaalta, vaikka päällä olisi kulahtaneet farkut ja Saunalahden mainost-paita (long story), mutta olen ILOINEN, alkaa ympärillä kuhina.
laiha ja ruma. Tunnen monta ylilaihaa ja rumaa: Ihan lauta, alipainoinen ja ruma ja kananpersetukka esim.
Sitten lihava, kaunis, jolla upeat hiukset ja isot rinnat.
Toki voi olla hoikka JA kaunis. Voisi sanoa, että liian laiha on tosi ruma kuin myös ylilihavakin.
Mulla bmi 22, tyytyväinen olen ja nättikin olen ja muodotkin löytyy ;)
Mä olen päätynyt tutkimuksissani siihen, että toiset tulkitsevat kaikki miehiltä tulevat katseen seksuaalisuuteen/himoon liittyviksi, oli ne sitten niitä tai ei.
Itse en tunnu huomaavan ollenkaan kyseisiä katseita, ja jos huomaan, kammoan mokomaa "ahdistelua".
Siksi koen samoin kuin ao. kirjoittaja.
Mua ei kukaan huomaa saatika kuolaa mun perään baarissa :( olen nuori 2 lapsen normaalipainoinen äiti.
Olen myös todennut, että ujoudesta johtuen on naamaan kaivertunut tuima puolustusilme, jolloin ei kukaan -mies eikä nainen- uskalla lähestyä. Eikä kyse ole luonteesta (joka kyllä on iloinen ja huumorintajuinen), muuten kuin siis tuon ujouden suhteen. En vain pidä tuollaisista tilanteista joissa joutuu huomion kohteeksi.
Eikä missään näissä ole kiloilla mitään osaa eikä arpaa.
oli juuri, ei ole kauan aikaa. Siinä miehiä miellytti eniten kokoa 40 oleva nainen!
Ei siis lihavat eikä laudat laihat, vaan NORMAALIKOKOISET, JOILLA RINNAT JA PEPPU.
Mä en ymmärrä tätä sun aloitusta ap. Tai siis, ymmärrän että haluat vähän ärsyttää, mut oletko oikeasti sitä mieltä, että miesten huomio on noin tärkeää oman itsetunnon kannalta?
Mä olen aina ottanut itsestäänselvyytenä sen, että baarissa miehet lähestyy, kehuu kauniiksi ja ihanaksi. Jokainen nainen, joka ei jollain lailla pelota miehiä, saa varmasti kuulla samat tähtisilmä-kommentit, ja mielestäni nainen, joka jaksaa meuhkata niistä vielä seuraavana aamunakin, on jollain lailla joko vähän yksinkertainen tai sitten epävarma itsestään.
Mulle miehen ulkonäöllä ei ole koskaan ollut oikeastaan mitään merkitystä. Kyllä se on se yleinen olemus ja tapa kohdata toinen ihminen, joka jää mieleen. Minusta ois aika loukkaavaa naisia kohtaan, jos joku mies aloittais samanlaisen ketjun omasta ulkonäöstään. Jokainen nainen on yksilö ja jokaisella on se oma juttunsa, mikä toisessa sukupuolessa viehättää, eikä se ole aina standardiulkonäkö.
Koettakaa naiset nyt vaan hyväksyä se, että jokainen on omalla laillaan viehättävä, jos vaan antaa itsensä olla. Tärkein pääoma naisella ei ole ulkonäkö vaan katsekontakti ja hymy.
Terveisin onnellisesti naimisissa oleva nainen, bmi 25.
Nuorempana olin selvästi alipainoinen, nyt ikä on tehnyt tehtävänsä ja olen normaalipainossa pituuteeni nähden. Minulle on yksi hailee, vaikka miehet kuolaisivat minua muodokkaampien ja painavampien perään. Tämä paino on minulle hyvä ja olen henkilökohtaisesti mieluummin laiha kuin lihava. Lihavuus on vaan rumaa, niin miehillä kuin naisillakin. Olen kyllä törmännyt näihin uhkeiden muotojen ihailijoihin, mutta onneksi löytänyt miehen, jolle kelpaavat vähän vaatimattommatkin muodot. Suurin osa miehistäkin on hivenen tukevia, yleensä pyritään hakemaan saman kokoista kumppania.
perään miehet kuolaa? Miesten kuolaus on mulle se ja sama, mutta en missään tapauksessa haluaisi olla satakiloinen! Eikö se elämä muutenkin tunnu raskaalta tuollaisen painon kanssa?
ja vientiä olisi ollut mielettömästi. Mieheni oikein ihaili minua tuolloin. Nyt sitten muutama vuosi myöhemmin painan pulskan 65kg eikä kukaan, ei oma mieskään ole enää kiinnostunut. Olen urheillut ja kiinteyttänyt vimmalla mutta kilot eivät vaan katoa. Mies muistelee haikeana kuinka upea ja seksikäs olin ennen lapsen syntymää. Minulla on kokemusta sekä hoikasta että pulskasta vartalosta ja todellakaan en ole jälkimmäiseen tyytyväinen, eikä ole miehetkään!!
minkä takia laiha nainen on 'kuivakka kapakala'..?
kumma.
Toki jos naisen takaapäin erottaa miehestä niin hyvä. Uskon hoikille/isoille jne. Löytyvän miehiä. MUTTA naiset ei välitä lihavista miehistä.
Miehet kuolaa aina kropasta riippumatta kunhan tiedossa on peppuseksiä.
huomiota. Se johtuu miesten mukaan siitä, että läskiä kuka tahansa kehtaa ja uskaltaa lähestyä, koska tietää, että läski on ihan mehuissaan kaikista huomionosoituksista ja tietää myös, että läskin kanssa voi toteuttaa kaikki fantasiansa, koska läskille kaikki käy ja kelpaa. Senhän osoittaa tämä aloituskin - ap on ihan mehuissaan, kun "miehet kuolaa". Itse pitäisin jossain ravintolassa kuolaamista kuvottavana ja alentavana. Fiksujen miesten kohteliaisuudet ovat sitten asia erikseen, mutta jos mies kuolaa jotain pulleroa vaimon käydessä vessassa, niin ei kyllä kuulu noihin fiksuihin miehiin.
Ja itse valitsen joka tapauksessa sen, että olen hyvin hoikka, koska olo on kevyt ja ketterä ja vaatteet istuu hyvin. Ei makkarat häiritse vyötäröllä eikä tarvitse häpeillä itseään missään vaatteissa. Sitä paitsi lihavuuteen liittyvä mässäily on ällöttävää.
niin miehet kuin naisetkin. Kertoo laiskuudesta ja siitä, että ei halua/jaksa/pysty pitämään edes itsestään huolta. Aiemmin painoin 48kg ja miehiä pörräs ympärillä aivan valtavasti, siis hoikkia ja urheilullisia miehiä. Jossain vaiheessa painoin 70kg ja joskus sattoi joku möhömahanen äijä lähestyä. Uskon, että nää jälkimmäisetkin lähestyy ap:ta...