Hassua kun hoikat naiset luulevat, että lihavien perään ei miehet kuolaa!
Itse painan n. 100 kiloa, mutta muutoin pidän itsestäni huolta (eli minulla on pitkät, hoidetut, kauniit hiukset, meikkaan, pukeudun tyylikkäästi).
En näytä "kasalta", vaan painoni jakautuu mielestäni ihan kauniisti, ja minulla on todella isot rinnat.
Kun menen baariin, saan aina huomiota miehiltä. Myös varatuilta, ja niiltä joiden se oma kuivakka kapakala-vaimo on käymässä vessassa ; )).
Kommentit (84)
"kuullostaa" yhdellä l:llä.
On tainnut koulutkin jäädä sinulta käymättä.
hyvin lihavan (hyvässä parisuhteessa) olevan ystäväni kanssa. Häntä tosiaan lähestytään aika estoitta (usein etelämaalaiset miehet). Minua lähestytään myös toisinaan, mutta olemme tosiaan huomanneet, että se "lähestyminen" on erilaista. Lihavaan ystävää lähestytään hyvin rohkeasti ja suorin ehdotuksin. Hänen ulkonäköään kehutaan, mutta myös arvostellaan suoraan: "Sä olisit tosi nätti, jos olisit 50 kiloa laihempi" tai toi "sun törkeen leveä perse kiihottaa mua". Ovatko nämä sitten kohteliaisuuksia? Kerran jopa yksi mies kävi suoraan käsiksi tämän ystäväni rintoihin.
Minua lähestytään ennemminkin kyselleen tyyliin "Käytkö usein täällä?" "Mitä teet"? jne.
Minä ja ystäväni olemme päätyneet siihen johtopäätökseen, että lihavaan naiseen on ns. matalampi kynnys lähestyä ja suustaan voi päästää mitä vain, koska jos lihava sanoo pahasti, niin aina voi toinen sanoo "et sä oot niin läski, ettei sua kukaan paniskaan" tms. Lihava on aina ns. alemmassa asemassa. Eräs miespuolinen (komea) kaveri aikoinaan vei usein lihavia naisia kotiinsa pantavaksi, koska sanoi, että lihavat ovat helppoja saalitta ja suostuvat sängyssä mihin vain.
Itse painan n. 100 kiloa, mutta muutoin pidän itsestäni huolta (eli minulla on pitkät, hoidetut, kauniit hiukset, meikkaan, pukeudun tyylikkäästi).
En näytä "kasalta", vaan painoni jakautuu mielestäni ihan kauniisti, ja minulla on todella isot rinnat.
Kun menen baariin, saan aina huomiota miehiltä. Myös varatuilta, ja niiltä joiden se oma kuivakka kapakala-vaimo on käymässä vessassa ; )).
Ja tämäkö nyt sitten on saavutus? Että jonkun aviomies "kuolaa" perääsi baarissa?
bmi vaihdellut 25-28 ja aina on saanut itse keikoilta ja ravintoloista seuransa valita.
Tuskin on kovin montaa naista joka saa baarissa tiettyyn aikaan illasta enää olla rauhassa. Testatkaa houkuttelevuuttanne vaikka perinteisellä tanssilavalla tms.
Ja tämäkö nyt sitten on saavutus? Että jonkun aviomies "kuolaa" perääsi baarissa?
Mutta aloitus oli tarkoituksellinen provo näille palstan läskirasisteille.
PS: Mä en harrasta varattuja miehiä, vaan kunnioita muiden liittoja. t: ap
Mutta aloitus oli tarkoituksellinen provo näille palstan läskirasisteille.
PS: Mä en harrasta varattuja miehiä, vaan kunnioita muiden liittoja. t: ap
voin hyvinkin antaa sun miehellesi jos se sattuu kyllästymään ihran tursastukseen...
T. kuivakka kapakala huomion keskipisteessä ;)
Kyllähän sitä huomioo saa, mutta ei ehkä niin paljon kuin ennen.. :)
Mulla ennen ekaa lasta bmi 18 (rinnat DD75) ja miehet kuolas, ekan lapsen jälkeen noin viiden vuoden ajan bmi 22-23 ja edelleen miehet kuolasi (rinnat vielä isommat, G75) ja nyt ne ei ehkä kuolaa (bmi 25,8), mutta kyllä ne kattelee pikkusen, että varmaan seuraa löytäisi, jos sitä etsisi. Niin ja rinnat nyt H75, mutta kun joutuu vähän löysempiä vaatteita pitämään, kun on tuota masua ja pyllyä.. :D :D
Mutta aloitus oli tarkoituksellinen provo näille palstan läskirasisteille. PS: Mä en harrasta varattuja miehiä, vaan kunnioita muiden liittoja. t: ap
On oma aviomies, ja onnellinen liitto onkin.
-ap
..vaan se, että monet tosiaan tuntuu luulevan, että kilot = ruma vartalo ja epäviehättävä nainen. Eihän se niin suoraviivaista ole.
Olen itse nyt normaalipainoinen, koska laihdutin terveyssyistä, mutta olen ollut 15 kiloa painavampi. Vartaloni oli kaunis myös silloin ja huomiota sain ihan samaan malliin kuin laihempanakin.
Tämä pätee kuitenkin vain suht. nuoriin naisiin. Keski-ikäisenä on kiva olla normaalipainoinen, koska maan vetovoima vaikuttaa ylipainoisiin sisariin niin, että he alkavat näyttää tantoilta.
olen hoikka ja pikkuinen; mutta en ole koskaan luullut etteikö isokokoiset naiset miellyttäisi miesten silmää
kaljapullonnäköisiä pömppömahoja, kaipa ne osaa katsoa vastaavia kuolauksenkohteita. Minusta olisi ällöttävää olla jossain baarissa niiden ällötysten tuijotettavana, onneksi ei tarvitse käydä itsetuntoa nostamassa moisissa paikoissa.
Tiedän kyllä että makuja on erilaisia.
riippuu koosta ja siitä miten itsensä kantaa. ja kasvonpiirtee ym. toki luonne on sitten se mikä ratkaisee. katkera, vihaisen näköinen tuskin on viehättävä, olkoo hoikka tai paksu.
ei kaikki hoikatkaan miellytä miesten silmää. muta uskon että keskimitainen ja sopusuhtainen miellyttää keskimäärin entien miesten kuin naistenkin silmää.
ja monet miehet ihanteenaan pitävät heiman rintavaa ja pyllyvää, uumakasta itsestään huolta pitävää iloista, mukavaa ja suht kauniskasvoista naista.
sillä silmällä. Kyllä siinä on taustalla kuitenkin useimmiten veto kaverin kanssa tai ihan vaan kokeilunhalu. Naureskelevat sit jälkikäteen kavereiden kanssa. Toki, jos mies itsekin on lihava, ja tietää ettei saa parempaa niin tottakai katselee sitten lihavia.
Oletko kenties hävinnyt kamppailun jollekkin tuhdimmalle siskolle? Jotenkin halventavalta kuullostaa. T:läski jolle kaikki ei todellakaan käy ja kelpaa